Комунальне підприємство "Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху"

Комунальне підприємство міської ради

Комунальне підприємство міської ради
  • Загальна інформація
  • Фінанси
  • Керівництво
  • Публічні кошти
  • Інформація про підприємство
  • Графік роботи підприємства та час прийому керівника
  • Цілі діяльності
  • Статут підприємтва
  • Структура підприємства
  • Основні види діяльності та послуги
  • Кодекс етичної поведінки працівників
       

Комунальне підприємство «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху» (далі - Підприємство) є спеціалізованим підприємством з організації дорожнього руху, що здійснюється із застосуванням технічних засобів та автоматизованих систем керування дорожнім рухом.

Власником Підприємства є Вінницька міська територіальна громада в особі Вінницької міської ради.

Підприємство належить до комунальної власності Вінницької міської територіальної громади (рішення Вінницької міської ради від 30.01.2009 р.№ 2235 «Про створення комунального підприємства «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху») та керується у своїй діяльності Господарським та Цивільним кодексами України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дорожній рух», рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими чинними нормативно-правовими актами України та Статутом.

Органом, за яким закріплено функції управління Підприємством, є Департамент транспорту та міської мобільності Вінницької міської ради.

Підприємство є самостійним господарюючим суб’єктом із статусом комунального підприємства, що здійснює виробничу, науково-дослідну і комерційну діяльність, наділене усіма правами юридичної особи.

Графік роботи підприємства:

понеділок-четвер з 08:00 до 17:00 год.

п'ятниця з 08:00 до 16:00 год.

обідня перерва з 12:00 до 12:45 год.

вихідні дні: субота, неділя.

Час прийому директора підприємства:

вівторок-п'ятниця з 09:00 до 10:00 год.

Попередній запис на прийом за телефоном: +380432672810

  • Встановлення, заміна та забезпечення належного експлуатаційного стану транспортних і пішохідних світлофорів, а також світлофорів для регулювання руху пасажирського транспорту загального користування, дорожніх знаків, інформаційних щитів по безпеці руху, огороджень та інших технічних засобів регулювання руху, нанесення розміток.
  • Впровадження нової техніки, апаратури і системи керування дорожнім рухом, та забезпечення їх надійної експлуатації.
  • Ведення необхідного обліку та забезпечення ремонту технічних засобів і автоматизованих систем керування дорожнім рухом, їх профілактичне обслуговування та впровадження заходів по підвищенню надійності і ефективності функціонування.
  • Виготовлення обладнання і виробів, необхідних для проведення робіт по встановленню, монтажу, ремонту, експлуатації технічних засобів і автоматизованих систем керування дорожнім рухом.
  • Здійснення організації та проведення діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території ВМТГ.
  • Впровадження автоматизованих систем контролю сплати за послуги, що надаються на місцях зберігання і паркування автотранспорту.
  • Проектування, будівництво автостоянок, паркінгів, місць платного паркування.
  • Розробка, виробництво, придбання, реалізація, експлуатація, ремонт і обслуговування технічних засобів, сигналізаційних і охоронних пристроїв та систем на місцях зберігання, паркування автотранспорту.
  • Виконання функцій з блокування (розблокування) коліс та примусового переміщення транспортних засобів, власники яких порушили правила паркування транспортних засобів.
  • Здійснення перевезення вантажів власним транспортом та транспортом інших підприємств, у тому числі і орендованими.
  • Стягнення місцевого збору за паркування транспортних засобів.
  • Проведення комплексу робіт по впорядкуванню встановлених на території ВМТГ тимчасових конструкцій для господарських потреб (гаражів).
  • Проведення комплексу заходів по виявленню фактів самовільного зайняття земельних ділянок.
  • Проведення (організація) комплексу заходів щодо виявлення, взяття на облік компетентними органами, зберігання та визнання встановлених на території ВМТГ тимчасових конструкцій (споруд) (гаражів, тимчасових споруд (ТС) для здійснення підприємницької діяльності, малих архітектурних форм (МАФ)) та інших елементів (об’єктів) безхазяйними.
  • Проведення (організація) комплексу заходів по демонтажу, перевезенню, зберіганню, оцінці та реалізації тимчасових конструкцій (споруд) (гаражів, тимчасових споруд (ТС) для здійснення підприємницької діяльності, малих архітектурних форм (МАФ)), рекламних засобів/конструкцій, залишків будівельних матеріалів, транспортних засобів та інших елементів (об’єктів), які розміщені на території ВМТГ з порушенням встановлених вимог, не відповідають умовам безпеки, розміщені без відповідного дозволу, перебувають у неналежному технічному стані.
  • Отримання прибутку від робіт (послуг), що надаються на договірних засадах юридичним, фізичним особам.
  • Поповнення місцевого бюджету.

Чинна редакція статуту комунального підприємства:

Попередні редакції статуту комунального підприємства:

Адміністрація

Чернов Сергій Павлович

Директор Вінницького КП "СМЕД ОДР"

вул. Ботанічна,23
+380504613997
vinsmedodr@ukr.net

Плахотнюк Анатолій Васильович

Перший заступник директора

вул. Магістратська,78
+380432659977
plahotnyk_a@vmr.gov.ua​​

Бондарчук Борис Васильович

Заступник директора

вул. Ботанічна,23
+380432672810
vinsmedodr@ukr.net

Захарчук Олена Миколаївна

Диспетчер

вул. Ботанічна,23
+380432672810
vinsmedodr@ukr.net

Семенюк Анжеліка Володимирівна

Секретар

вул. Магістратська,78
+380432659977
semenyukAV@vmr.gov.ua; abs.smedodr@gmail.com

Бухгалтерія

Тихонова Катерина Вікторівна

Головний бухгалтер

вул. Ботанічна,23
+380504418407
vinsmedodr@ukr.net

Рзаєва Ірина Олександрівна

Заступник головного бухгалтера

вул. Ботанічна,23
+380931602606
rzaevai@vmr.gov.ua

Юридичний відділ

Рзаєва Світлана Іванівна

Начальник юридичного відділу

вул. Магістратська,78
+380432659977
rzaeva@vmr.gov.ua

Капустіна Лариса Володимирівна

Фахівець з публічних закупівель

вул. Ботанічна,23
+380432672810
vinsmedodr@ukr.net

Лінійна служба

Козак Михайло Євгенійович

Начальник лінійної служби

вул. Ботанічна,23
+380432672810
vinsmedodr@ukr.net

Служба АСКДР (експлуатація автоматизованих систем керування дорожнім рухом – світлофорних об'єктів)

Скоробогач Максим Михайлович

Начальник служби АСКДР

вул. Ботанічна,23
+380689795657
vinsmedodr@ukr.net

Служба АБС (Архітектурно-будівельний сервіс)

Піщик Галина Андріївна

Начальник служби АБС

вул. Магістратська,78
+380432659977
pishchyk@vmr.gov.ua

Мелешко Андрій Володимирович

Начальник господарського відділу

вул. Магістратська,78
+380432659977
meleshko@vmr.gov.ua

Фабянчук Андрій Васильович

Начальник загального відділу

вул. Магістратська,78
+380432659978
fabyanchukav@vmr.gov.ua

Сенченко Сергій Іванович

Начальник відділу з питань перевезення вантажів

вул. Магістратська,78
+380432659977
abs.smedodr@gmail.com

Відділ з питань забезпечення виробництва

Лук'янова Ірина Валентинівна

Завідувач господарством

вул. Ботанічна,23
+380432672810
vinsmedodr@ukr.net

Відділ паркувань

Начальник відділу

Основна мета створення підприємства та предмет діяльності Вінницького КП "СМЕД ОДР" визначена в Статуті, що затверджений рішенням Вінницької міської ради.

Види економічної діяльності підприємства за КВЕД:

Основний:

52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту

Інші:

71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах

42.11 Будівництво доріг і автострад

43.11 Знесення

43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику

49.41 Вантажний автомобільний транспорт

49.42 Надання послуг перевезення речей (переїзду)

68.32 Управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту

71.20 Технічні випробування та дослідження

82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.

96.09 Надання інших індивідуальних послуг, н.в.і.у.

Кодекс етичної поведінки працівників Вінницького КП "СМЕД ОДР"

  • Фінансова звітність. Реєстр боргових зобов'язань
  • Фінансові плани
  • Звіти про виконання показників фінансових планів
  • Аудиторські висновки щодо річної фінансової звітності
  • Фінансова та нефінансова звітності за Міжнародними стандартами обліку
  • Річний план закупівель
  • Інформація про операції та зобов'язання підприємства
  • Істотні передбачувані фактори ризику

Фінансова звітність

Фінансова звітність 2023 рік

І квартал 2023 року PDF-документ, 0,12 МБайт

Фінансова звітність 2022 рік

І квартал 2022 року PDF-документ, 2,3 МБайт
І півріччя 2022 року PDF-документ, 2,3 МБайт
9 місяців 2022 року PDF-документ, 2,3 МБайт
2022 рік PDF-документ, 2,3 МБайт

Фінансова звітність 2021 рік

2021 рік PDF-документ, 1,36 МБайт

Фінансова звітність 2020 рік

2020 рік PDF-документ, 1,6 МБайт

Фінансова звітність 2019 рік

2019 рік PDF-документ, 1,11 МБайт

Реєстр боргових зобов'язань

Реєстр боргових зобов'язань 2023 рік

І квартал 2023 року PDF-документ, 0,05 МБайт

Реєстр боргових зобов'язань 2022 рік

І квартал 2022 року PDF-документ, 0,24 МБайт
І півріччя 2022 року PDF-документ, 0,81 МБайт
9 місяців 2022 року PDF-документ, 0,36 МБайт
за 2022 рік PDF-документ, 0,32 МБайт

Реєстр боргових зобов'язань 2021 рік

2021 рік PDF-документ, 0,53 МБайт

Реєстр боргових зобов'язань 2020 рік

2020 рік PDF-документ, 0,59 МБайт

Реєстр боргових зобов'язань 2019 рік

2019 рік PDF-документ, 0,45 МБайт

Фінансовий план на 2023 рік

Фінансовий план на 2023 рік PDF-документ, 3,6 МБайт

Фінансовий план на 2022 рік

Фінансовий план на 2022 рік PDF-документ, 17,44 МБайт

Фінансовий план на 2021 рік

Фінансовий план на 2021 рік PDF-документ, 16,91 МБайт

Звіти про виконання показників фінансового плану за 2023 рік

Звіти про виконання показників фінансового плану за 2022 рік

Звіти про виконання показників фінансового плану за 2021 рік

Аудиторські висновки щодо річної фінансової звітності Вінницького КП "СМЕД ОДР"

Аудит річної фінансової звітності міського комунального підприємства за останні три роки не проводився.

Фінансова та нефінансова звітності за міжнародними стандартами обліку Вінницького КП "СМЕД ОДР"

Фінансова звітність за Міжнародними стандартами обліку для державного сектору та нефінансова звітність за Міжнародним стандартом звітності із сталого розвитку Глобальної ініціативи зі звітності комунальним підприємством не ведеться.

Річний план закупівель на Prozorro

Інформація про операції та зобов'язання підприємства

Інформація про операції та зобов'язання підприємства за 2023 рік

Форма 2 м за І квартал 2023 року PDF-документ, 0,85 МБайт
Форма 7 м за І квартал 2023 року PDF-документ, 0,85 МБайт

Інформація про операції та зобов'язання підприємства за 2022 рік

Форма 2 м за І квартал 2022 року PDF-документ, 0,76 МБайт
Форма 2 м за І півріччя 2022 року PDF-документ, 2,3 МБайт
Форма 2 м за 9 місяців 2022 року PDF-документ, 0,36 МБайт
Форма 2 м за 2022 рік PDF-документ, 1,13 МБайт
Форма 7 м за І квартал 2022 року PDF-документ, 0,9 МБайт
Форма 7 м за І півріччя 2022 року PDF-документ, 2,25 МБайт
Форма 7 м за 9 місяців 2022 року PDF-документ, 0,99 МБайт
Форма 7 м за 2022 рік PDF-документ, 0,9 МБайт

Інформація про операції та зобов'язання підприємства за 2021 рік

Форма 2 м за 2021 рік PDF-документ, 2,16 МБайт
Форма 7 м за 2021 рік PDF-документ, 2,21 МБайт

Інформація про операції та зобов'язання підприємства за 2020 рік

Форма 2 м за 2020 рік PDF-документ, 2,88 МБайт
Форма 7 м за 2020 рік PDF-документ, 2,89 МБайт

Інформація про операції та зобов'язання підприємства за 2019 рік

Форма 2 м за 2019 рік PDF-документ, 2 МБайт
Форма 7 м за 2019 рік PDF-документ, 2,02 МБайт

Істотними передбачуваними факторами ризику є:

Специфіка послуг обумовлює обмежений вид замовників, в основному це видатки з місцевих бюджетів.

Залежність робіт від сезонних та погодних умов.

Збільшення витрат на виконання статутних завдань.

Збільшення витрат на матеріальні ресурси (зокрема, на закупівлю товарів таких як фарба, паливо, запчастини, електроенергія та інш.).

Незмінна вартість послуг по евакуації тимчасово затриманих транспортних засобів (державне регулювання цін).

Плинність кваліфікованих кадрів.

Основними заходами щодо управління даними ризиками є:

Проводити планування доходів та витрат на поточний та наступний роки.

Здійснювати контроль за всіма видами витрат з метою їх уникнення або скорочення.

Забезпечити впровадження системного підходу до управління персоналом підприємства.

Створення кадрового резерву.

Проведення стажування майбутніх випускників вищих та професійних навчальних закладів з можливим працевлаштуванням за результатами проходження практики.

  • Директор Вінницького КП "СМЕД ОДР"
  • Інформація про членів наглядової ради
  • Річні звіти керівника та наглядової ради
  • Структура, принципи формування та розмір оплати праці, винагороди, додаткового блага керівника, заступника керівника та членів наглядової ради (у разі утворення)
  • Рішення суб'єкта управління об'єктами комунальної власності щодо комунального підприємства

ДИРЕКТОР Вінницького КП "СМЕД ОДР"

Чернов Сергій Павлович

Директор Вінницького КП "СМЕД ОДР"

вл. Ботанічна,23
+380504613997
vinsmedodr@ukr.net

Здійснює керівництво Вінницьким КП "СМЕД ОДР" у відповідності та на умовах визначених в контракті, який укладений на підставі розпорядження міського голови.

Біографія

Народився 21 червня 1975 року в селі Круги, Тиврівського району, Вінницької області. З 1982 по 1990 рр. навчався в Вінницькій середній школі №19.

1990 – 1994 рр. – навчався в Барському автомобільно-дорожньому технікумі по спеціальності «Експлуатація та ремонт будівельних машин та підйомно-транспортних механізмів».

1994 – 1999 рр. – навчався в Київському транспортному університеті по спеціальності «Організація та безпека дорожнього руху».

1999 – 2011 рр. – проходив службу в Управлінні Державтоінспекції УМВС України у Вінницькій області.

2011 – 2015 рр. – головний інженер філії «Тиврівський райавтодор» ДП «Вінницький облавтодор».

2015 р. – майстер Тиврівського РДП філії «Немирівський райавтодор».

з 2015 р. – начальник лінійної служби Вінницького КП «СМЕД ОДР».

з 15.07.2021р. - директор Вінницького КП «СМЕД ОДР»

Безпартійний.

Не судимий.

Громадянин України.

Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру:

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2022 рік

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2021 рік

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2019 рік

  • Рішення про створення Наглядової ради в Вінницькому КП "СМЕД ОДР" не приймалось.

    ОПЛАТА ПРАЦІ ДИРЕКТОРА ПІДПРИЄМСТВА

    Призначення на посаду керівника комунального підприємства (далі – Керівник), здійснюється шляхом укладання з ним контракту.

    Розмір посадового окладу керівника підприємства встановлюється в залежності від: середньооблікової чисельності працівників в еквіваленті повної зайнятості за рік, вартості активів підприємства та чистого доходу від реалізації товарів (робіт, послуг) за даними останньої річної фінансової звітності, у кратності до мінімального посадового окладу (ставки) працівника основної професії (Постанова Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 р. N 859 (зі змінами).

    За виконання обов’язків, передбачених у контракті, Керівнику комунального підприємства нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу одержаного підприємством внаслідок його господарської діяльності, виходячи з:

    • посадового окладу в розмірі 4-х мінімальних тарифних ставок робітника 1-го розряду основного виробництва, визначеного у колективному договорі;
    • премії за підсумками роботи за квартал розмірі до 3-х посадових окладів відповідно до умов, показників та розмірів преміювання та деприміювання (згідно з додатком до контракту) за окремим наказом директора департаменту транспорту та міської мобільності міської ради.

    У разі погіршення якості роботи, невиконання умов контракту, погіршення трудової дисципліни премія зменшується або не виплачується в повному обсязі у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення.

    У разі допущення на підприємстві нещасного випадку із смертельним наслідком з вини підприємства премія та винагорода не нараховується.

    Крім того Керівнику можуть виплачуватись: винагорода за підсумками роботи за рік за рахунок чистого прибутку та одноразові виплати за виконання окремих завдань за рішенням виконавчого комітету міської ради.

    Керівнику підприємства виплачується матеріальна допомога для оздоровлення в розмірі середньомісячного заробітку під час надання основної щорічної відпустки.

    У разі виходу Керівника на пенсію йому може виплачуватися грошова допомога у розмірі не більше як шість посадових окладів.

    ОПЛАТА ПРАЦІ ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРА ПІДПРИЄМСТВА

    Заступникам директора підприємства під час виконання ними своїх посадових обов’язків посадовий оклад розраховується з урахуванням коефіцієнтів співвідношень розмірів місячних посадових окладів керівників, професіоналів, фахівців, технічних службовців до мінімальної тарифної ставки робітника 1-го розряду визначеного в Колективному договорі.

    Згідно з Колективним договором коефіцієнт співвідношень для заступників директора встановлений в діапазоні 2,5-3,4 до мінімальної тарифної ставки робітника 1-го розряду.

    Доплати, надбавки, премії та інші заохочувальні виплати нараховуються та виплачуються у відповідності до чинного законодавства, Колективного договору.

    Рішення про створення Вінницького КП "СМЕД ОДР"

    • Обсяги бюджетних призначень та/або бюджетних асигнувань
    • Обсяги проведених видатків бюджету та наданих кредитів з бюджету
    • Інформація про укладені договори
    • Інформація про стан виконання договорів
    • Службові відрядження

    2023 рік

    2022 рік

    2021 рік

    2020 рік

    2023 рік

    2022 рік

    2021 рік

    2020 рік

    Службові відрядження за 2023 рік

    Кількість службових відряджень (кількість осіб) - І квартал - 35; ІІ квартал -__ ; ІІІ квартал - __ ; ІV квартал - __.

    У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0.

    Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - І квартал - 10260,00; ІІ вартал - __ ; ІІІ квартал - __ ; ІV квартал - __.

    У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.

    Службові відрядження за 2022 рік

    Кількість службових відряджень (кількість осіб) - І квартал - 15; ІІ квартал - 38; ІІІ квартал - 42; ІV квартал - 39.

    У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0.

    Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - І квартал - 900,00; ІІ вартал - 4422,00; ІІІ квартал - 3060,00; ІV квартал - 2880,00.

    У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.

    Службові відрядження за 2021 рік

    Кількість службових відряджень (кількість осіб) - І квартал - 28; ІІ квартал - 38; ІІІ квартал - 69; ІV квартал - 43.

    У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0.

    Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - І квартал - 1680,00; ІІ вартал - 3960,00; ІІІ квартал - 31605,00; ІV квартал - 2580,00.

    У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.

    Службові відрядження за 2020 рік

    Кількість службових відряджень (кількість осіб) - І квартал - 28; ІІ квартал - 59; ІІІ квартал - 74; ІV квартал - 76.

    У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 1.

    Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - І квартал - 3284,04; ІІ вартал - 3900,00; ІІІ квартал - 6270,00; ІV квартал - 4920,00.

    У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 1664,04.

    Досьє підприємства

    • Назва
    • Орган управління
    • Код ЄДРПОУ
    • Адреса
    • Телефон (бухгалтерія, договори)
    • E-mail

    Пов'язані новини

    Усі новини

    Пов'язані сервіси

    Усі сервіси

    Транспорт та міська мобільність

    Інформаційна веб-сторінка щодо розвитку транспортної інфраструктури, міського пасажирського транспорту та зв'язку

    Порушення правил паркування

    Відділ паркування Департаменту транспорту та міської мобільності Вінницької міської ради