Центр надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» (ЦНАП)
•Опубліковано 19 серпня 2021, актуалізовано 14 березня 2023
Кол-центр "Прозорий офіс" (0432) 65-50-50,
(067) 000-26-61,(073) 000-26-61.
З усіх питань роботи ЦНАПу звертайтесь за телефоном кол-центру
Актуальні новини
До уваги відвідувачів!
Під час війни ЦНАП «Прозорий офіс» працює в штатному режимі. Прийом здійснюється за попереднім записом.
Під час повітряної тривоги прийом громадян тимчасово припиняється і відновлюється через 15-30 хвилин після завершення повітряної тривоги.
Якщо час прийому припав на повітряну тривогу, просимо звертатись до рецепцій ЦНАП або Кол-центру, Вас обов’язково буде прийнято.
Вінницькі ЦНАПи отримали обладнання від міністерства
Техніку для виготовлення водійських прав і техпаспортів у власність вінницькій громаді безоплатно передало Міністерство економіки та цифрової трансформації. Тепер водіям друкують документи просто в Прозорих офісах міста.
До уваги водіїв!
З 01 лютого 2023 року у центральному (вул. Соборна, 59) та територіальному відділенні «Старе місто» (вул. Брацлавська, 85) ЦНАП «Прозорий офіс» відновлюється прийом документів для отримання адміністративних послуг з обміну посвідчення водія, видачі нового посвідчення водія замість втраченого, реєстрації нових транспортних засобів, перереєстрації транспортного засобу при переобладнанні для роботи на газовому пальному, перереєстрацiї у зв'язку зi змiною анкетних даних власника.
Також тепер можна отримати послуги з первинної реєстрації нового та бувшого у використанні транспортного засобу, в т.ч. ввезеного з-за кордону; здійснити перереєстрацію транспорту на нового власника за договором купівлі-продажу, укладеним у суб’єкта господарювання, тощо.
Дізнатись деталі та записатись на прийом можна, звернувшись до Кол-центру "Прозорого офісу":
з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 17:00 за телефонами: (0432) 65-50-50, (067)000-266-1, (073)000-266-1, або до рецепції територіального відділення «Старе місто» за номерами: (0432) 50-91-35; (067) 000-266-5, (073) 000-266-5.

ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ НАГАДУЄ ПРО МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ БІЗНЕСУ - ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ВІДПОВІДНОСТІ ОНЛАЙН
З липня місяця 2022 року Державна служба України з питань праці (далі - Держпраці) спільно з Міністерством економіки України запровадили можливість подачі декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в електронному вигляді через Портал електронних сервісів Мінекономіки. На сьогодні електронна послуга з реєстрації декларацій доступна в усіх без виключення територіальних органах Держпраці.
Центрально-Західне міжрегіональне управління державної служби з питань праці закликає суб’єктів господарювання подавати декларації відповідності через Портал електронних сервісів Мінекономіки (my.gov.ua) та замовляти послуги через персональний кабінет за посиланням https://bit.ly/3hmD7EN.
Така опція не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення та значно спрощує процес подання відповідних документів. Для переходу на Портал також можна скористатися інтерактивною кнопкою «Подати декларацію відповідності МТБ в електронному вигляді» на головній сторінці офіційного сайту Центрально-Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці. Держпраці спільно з Мінекономіки й надалі працюють над спрощенням, удосконаленням надання, а також поетапною цифровізацією адміністративних та інших послуг.
Структура ЦНАП "Прозорий офіс"
Центральне відділення
- Графік роботи
- Контактна інформація
- Керівництво
- Напрямки роботи
Центральне відділення центру надання адміністративних послуг "Прозорий офіс" (вул. Соборна, 59) працює:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00
- субота вихідний
- неділя вихідний
Прийом громадян здійснюється:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 16:00
- субота вихідний
- неділя вихідний
Записатись на прийом можна, звернувшись до Кол-центру "Прозорого офісу" за номерами:
- (0432)65-50-50,
- (067)000-26-61,
- (073)000-26-61.
або зателефонувати на рецепцію:
- (0432)65-55-05.
Дзвінки приймають з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 17:00.
E-mail: cap@vmr.gov.ua
Відомості про сполучення громадського транспорту:
Зупинка «Майдан незалежності»:
- тролейбус 4, 5, 10, 11, 12, 14,
- автобус 7, 19, 21, 22, 24, 25,
- маршрутне таксі 7а, 21а, 22а, 29а, 32а.
Зупинка «вул.Соборна»:
- трамвай 1, 4, 6.
Графіки роботи та контакти ЦНАП на гугл-карті не підлягають актуалізації під час війни. Просимо користуватись інформацією на нашій сторінці.

Гузлякова Олена Олександрівна
Перший заступник директора департаменту

Закревська Наталія Петрівна
Начальник відділу - адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 1

Македонська Світлана Миколаївна
Начальник відділу - державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

Журавський Анатолій Туфількович
Начальник відділу - державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

Бєлякова Катерина Василівна
Начальник відділу-адміністратор відділу державної реєстрації актів цивільного стану

Козлова Вікторія Володимирівна
Начальник відділу - адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 5

Карпенчук Інна Миколаївна
Завідувач сектору - адміністратор довідково-консультативного "Кол-Центру" відділу надання адміністративних послуг № 1
Напрямки роботи:
🔹 Державна реєстрація бізнесу;
🔹 Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
🔹 Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку;
🔹 Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб у Вінницькій міській територіальній громаді;
🔹 Обмін посвідчення водія, видача нового посвідчення водія замість втраченого, реєстрація нових транспортних засобів, перереєстрація транспортного засобу при переобладнанні для роботи на газовому пальному;
🔹 Надання комплексної послуги "єМалятко";
🔹 Консультація фахівців департаментів Вінницької міської ради: містобудування та архітектури, комунального господартсва та благоустрою, архітектурно-будівельного контролю, комунального майна, земельних ресурсів, житлового господарства та служби у справах дітей;
🔹 Надання безоплатної правової допомоги;
🔹 Послуга "Мобільний адміністратор".
Територіальне відділення "Вишенька"
- Графік роботи
- Контактна інформація
- Керівництво
- Напрямки роботи
Територіальне відділення центру надання адміністративних послуг "Вишенька" 1-2 поверх (просп. Космонавтів, 30) працює:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00
- субота вихідний
- неділя вихідний
Прийом громадян здійснюється:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 16:00
- субота вихідний
- неділя вихідний
Телефони рецепції:
- (0432)50-91-34,
- (067)000-26-63,
- (073)000-26-63.
Консультація з питань соціального характеру за телефонами:
- (0432)50-91-33,
- (097)101-58-40,
- (093)856-62-72.
Консультація з питань пенсійного забезпечення за телефонами:
- 0-800-219-108(безкоштовний номер),
- (0432)50-88-81,
- 50-88-82,
- 50-88-83.
Дзвінки приймають з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 17:00.
E-mail: cap@vmr.gov.ua
Відомості про сполучення громадського транспорту:
Зупинка «Проспект Космонавтів»:
- тролейбус 3, 4, 5, 8, 10, 15,
- автобус 7, 19, 21, 24, 25,
- маршрутне таксі 28а,
- трамвай 2, 3, 6.
Графіки роботи та контакти ЦНАП на гугл-карті не підлягають актуалізації під час війни. Просимо користуватись інформацією на нашій сторінці.

Кравець Олександр Григорович
Заступник директора департаменту ЦНАП №2

Мензул Вікторія Володимирівна
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 2
Напрямки роботи:
🔹 Державна реєстрація бізнесу;
🔹 Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку;
🔹 Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб у Вінницькій міській територіальній громаді;
🔹 Послуги з оформлення та видачі або обміну паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон;
🔹 Надання комплексної послуги "єМалятко";
🔹 Послуги з питань пенсійного забезпечення;
🔹 Послуги з питань соціального захисту та соціального забезпечення;
🔹 Послуга "Мобільний адміністратор";
🔹Адміністративно-господарські та консультаційні послуги АТ «Вінницяобленерго»;
🔹Адміністративно-господарські та консультаційні послуги ТОВ «Енера Вінниця».
Територіальне відділення "Замостя"
- Графік роботи
- Контактна інформація
- Керівництво
- Напрямки роботи
Територіальне відділення центру надання адміністративних послуг "Замостя" 1-2 поверх (вул. Замостянська, 7) працює:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00
- субота вихідний
- неділя вихідний
Прийом громадян здійснюється:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 16:00
- субота вихідний
- неділя вихідний
Телефони рецепції:
- (0432)50-91-36,
- (067)000-26-64,
- (073)000-26-64.
Консультація з питань соціального характеру за телефонами:
- (0432)50-86-77,
- (097)101-45-18,
- (093)190-83-93.
Консультація з питань пенсійного забезпечення за телефонами:
- 0-800-219-108(безкоштовний номер),
- (0432)50-88-81,
- 50-88-82, 50-88-83.
Дзвінки приймають з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 17:00.
E-mail: cap@vmr.gov.ua
Відомості про сполучення громадського транспорту:
Зупинка «Вулиця Замостянська»:
- тролейбус 15,
- маршрутне таксі 3а, 8б, 23а.
Зупинка «Палац мистецтв «Зоря»:
- маршрутне таксі 8а,
- трамвай 1, 4, 6.
Зупинка «Вулиця Академіка Янгеля»:
- трамвай 1, 4, 6.
Графіки роботи та контакти ЦНАП на гугл-карті не підлягають актуалізації під час війни. Просимо користуватись інформацією на нашій сторінці.

Стрехова Світлана Вікторівна
Заступник директора департаменту ЦНАП №3

Бантя Ана Сергіївна
Начальник відділу - адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 3
Напрямки роботи:
🔹 Державна реєстрація бізнесу;
🔹 Послуги РАЦС м. Вінниці та Вінницького району;
🔹 Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку;
🔹 Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб у Вінницькій міській територіальній громаді;
🔹 Послуги з оформлення та видачі або обміну паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон
🔹 Надання комплексної послуги "єМалятко";
🔹 Послуга "Мобільний адміністратор";
🔹Адміністративно-господарські та консультаційні послуги ТОВ «Енера Вінниця».
Територіальне відділення "Старе місто"
- Графік роботи
- Контактна інформація
- Керівництво
- Напрямки роботи
Територіальне відділення центру надання адміністративних послуг "Старе місто" (вул. Брацлавська, 85) працює:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00
- субота вихідний
- неділя вихідний
Прийом громадян здійснюється:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 16:00
- субота вихідний
- неділя вихідний
Телефони рецепції:
- (0432)50-91-35
- (067)000-26-65
- (073)000-26-65
Дзвінки приймають з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 17:00.
E-mail: cap@vmr.gov.ua
Відомості про сполучення громадського транспорту:
Зупинка «Вулиця Замостянська»
- тролейбус 1, 2, 4, 10, 12,
- автобус 19, 24,
- маршрутне таксі 17а, 17б.
Зупинка «Вулиця Брацлавська»
- автобус 1, 2, 14, 27, 30,
- маршрутне таксі 1а, 2а, 2б, 3б, 14а.
Графіки роботи та контакти ЦНАП на гугл-карті не підлягають актуалізації під час війни. Просимо користуватись інформацією на нашій сторінці.

Синюшко Андрій Іванович
Заступник директора департаменту ЦНАП №4

Романюк Олександр Валентинович
Начальник відділу - адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 6
Напрямки роботи:
🔹 Державна реєстрація бізнесу;
🔹 Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
🔹 Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку;
🔹 Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб у Вінницькій міській територіальній громаді;
🔹 Послуги з оформлення та видачі або обміну паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон;
🔹 Обмін посвідчення водія, видача нового посвідчення водія замість втраченого, реєстрація нових транспортних засобів, перереєстрація транспортного засобу при переобладнанні для роботи на газовому пальному;
🔹 Надання комплексної послуги "єМалятко";
🔹 Послуга "Мобільний адміністратор";
🔹Адміністративно-господарські та консультаційні послуги АТ «Вінницяобленерго»;
🔹Адміністративно-господарські та консультаційні послуги ТОВ «Енера Вінниця».
Віддалені робочі місця
- м.Вінниця
- Вінницько-хутірський старостинський округ
- Деснянський старостинський округ
- Стадницький старостинський округ

Вітюк Ірина Василівна
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 5
Прийом громадян здійснюється за адресою вул. Київська, 31:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00
- субота вихідний
- неділя вихідний

Бубела Інна Сергіївна
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 5
Прийом громадян здійснюється (понеділок, середа, п'ятниця) за адресою просп. Коцюбинського, 11, (вівторок, четвер) вул. Лялі Ратушної, 22-а:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00
- субота вихідний
- неділя вихідний

Маковська Ганна Олександрівна
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 5
Прийом громадян здійснюється за адресою вул. Олега Антонова, 44:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00
- субота вихідний
- неділя вихідний

Гіренко Олена Володимирівна
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 5
Прийом громадян здійснюється за адресою вул. Миколи Ващука, 16:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00
- субота вихідний
- неділя вихідний

Мальована Галина Ярославівна
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 5
Прийом громадян здійснюється за адресою вул. Келецька, 65:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00
- субота вихідний
- неділя вихідний

Діхтярук Жанна Олегівна
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 5
Прийом громадян здійснюється за адресою с.Вінницькі Хутори вул. Сагайдачного, 91:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00
- субота вихідний
- неділя вихідний

Тимощук Олена Анатоліївна
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг №5
Прийом громадян здійснюється за адресою с.Писарівка, пров. Покровський, 1-а:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00
- субота вихідний
- неділя вихідний

Сологуб Наталія Віталіївна
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 5
Прийом громадян здійснюється за адресою смт Десна вул. Гагаріна, 2:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00
- субота вихідний
- неділя вихідний

Нечипорук Людмила Петрівна
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 5
Прийом громадян здійснюється (вівторок, середа, п'ятниця) за адресою с.Малі Крушлинці пров. Незалежності, 2, (понеділок та четвер) с. Гавришівка вул. Гагаріна, 16:
- понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00
- субота вихідний
- неділя вихідний
Попередній запис до черги
Попередній запис здійснюється в усіх Центрах:
за особистим звернення відвідувача;
в режимі on-line на сторінці свого персонального кабінету на офіційному сайті міської ради (інструкція з реєстрації в персональному кабінеті);
зателефонувавши до рецепції обраного відділення "Прозорого офісу", або Кол-центру.
Персональний кабінет
В персональному кабінеті громадяни мають можливість:
- запланувати візит до Прозорого офісу;
- записатись до електронної черги;
- дистанційно замовити адміністративні послуги;
- перевірити стан звернення.
Для роботи з персональним кабінетом потрібно:
Перейти за посиланням;
Якщо Ви не зареєстровані, необхідно пройти процедуру реєстрації: натиснути на кнопку «Зареєструватись» та заповнити інформацією усі поля: Логін, Пароль, Адреса електронної скриньки, Секретне питання та Секретну відповідь. Після коректного заповнення усіх полів натиснути кнопку «Зареєструватись».
Перевірка стану звернення в ЦНАП
Перевірка стану звернення ЦНАП
Тут ви можете перевірити стан звернення до ЦНАП за допомогою коду зворотнього зв'язкуДержавні електронні сервіси

Особистий прийом громадян керівництвом міської ради та керівниками виконавчих органів
Особисті прийоми громадян секретарем міської ради, заступниками міського голови, в.о. керуючого справами виконкому та керівниками виконавчих органів міської ради проводяться за попереднім записом по телефону (0432) 59-51-06 (щоп’ятниці на наступний тиждень), із розрахунку п’ять громадян на одну годину, відповідно до затвердженого рішення виконавчого комітету міської ради від 23.06.2022р. № 1273 «Про затвердження графіку та порядку проведення особистого прийому громадян керівництвом міської ради та керівниками виконавчих органів міської ради».
Зворотній зв'язок
Кол-Центр «Прозорого офісу»: (0432)65-50-50
Електронна адреса: cap@vmr.gov.ua
Департамент адміністративних послуг
Контакти:
(0432) 59-50-55, 59-50-67
cap@vmr.gov.ua
Відтепер Витяг з Реєстру територіальної громади про місце проживання можна отримати самостійно через мобільний додаток «Дія». Для цього треба встановити на смартфон актуальну версію мобільного додатку «Дія», авторизуватись, в розділі «Послуги» обрати пункт меню «Довідки та витяги» і обрати підпункт «Витяг про місце проживання». Також можна замовити витяг про місце проживання своєї дитини. Для цього у своєму застосунку «Дія» потрібно додати до документів свідоцтво про народження дитини. Після замовлення витягу заява буде опрацьована протягом декількох хвилин, і якщо відомості знайдені в реєстрі, PDF-документ можна завантажити на телефон протягом 24 годин.
Навігація по сторінці
- Актуальні новини
- Структура ЦНАП "Прозорий офіс"
- Центральне відділення
- Відділення "Вишенька"
- Відділення "Замостя"
- Відділення "Старе місто"
- Віддалені робочі місця
- Попередній запис до черги
- Персональний кабінет
- Перевірка стану звернення в ЦНАП
- Державні електронні сервіси
- Особистий прийом громадян керівництвом міської ради та керівниками виконавчих органів
- Зворотній зв'язок
Схожі сервіси
Усі сервіси
Будівництво. Бланки
Бланки для заповнення паперових документів для отримання права на виконання будівельних робіт та прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів
Пов'язані новини
Усі новини-
23 листопада, 09:29
У 2021 році майже втричі збільшилась кількість онлайн-звернень до Прозорих офісів
-
23 листопада, 14:08
З 14 грудня у Вінниці запрацюють ялинкові ринки
-
14 січня, 13:08
Вінницько-Хутірський старостинський округ 2021: нові автобусні маршрути та дитсадок, smart-світлофори і ремонт доріг
-
21 січня, 08:59
У 2022 році вінничани зможуть отримувати пів сотні видів онлайн-послуг у Прозорих офісах
-
14 березня, 09:28
Перш ніж йти до Прозорого офісу, телефонуйте на кол-центр, щоб знати, які послуги наразі надаються
-
15 березня, 12:05
У Прозорому офісі на Старому місті відновили прийом фахівці Фонду соцстраху