Державні закупівлі виконкому міської ради - 2016 рік: Запит цінових пропозицій - Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання (ремонт та технічне обслуговування комп’ютерів, оргтехніки, заправка та відновлення картриджів) - виконком ВМР
Керування дозволамиКерування дозволами

Запит цінових пропозицій - Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання (ремонт та технічне обслуговування комп’ютерів, оргтехніки, заправка та відновлення картриджів) - виконком ВМР

ЗАПИТ

цінових пропозицій

1. Замовник:

1.1. Найменування – виконавчий комітет Вінницької міської ради.

1.2. Код за ЄДРПОУ- код за ЄДРПОУ 03084813.

1.3. Місцезнаходження – вул. Соборна , 59 , м. Вінниця, 21050 .

1.4. Реєстраційний рахунок замовника – Р/р  35417001028545  ГУ ДКСУ в Вінницькій області , вул. Замостянська, 7, м. Вінниця, 21007, МФО 802015.

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім.'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса):

- Мельник Ніна Миколаївна, секретар комітету, 21050, м. Вінниця,  вул. Соборна, 59, каб. 318, телефон  (0432) 59-53-67, e-mail-melnyk4@vmr.gov.ua.

-  по технічним питанням Романенко Володимир Борисович, директор департаменту інформаційних технологій міської ради ,  21050, м. Вінниця,  вул. Соборна, 59, кабінет  418,

телефон  (0432) 59-50-33, email: steven13@vmr.gov.ua.         .        

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета  закупівлі -252 000 грн. 00 коп.  ( двісті п'ятдесят дві  тисячі  Грн. 00 коп.).

3. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю  -www.vmr.gov.ua.                                                                                            

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі     Ремонтування комп'ютерів і периферійного устатковання ДК 016:2010 код 95.11.1 [ремонт, технічне обслуговування персональних комп'ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги  за кодом CPV за ДК 021:2015 – 50300000-8  (ремонт та технічне обслуговування комп'ютерів, оргтехніки, заправка та відновлення картриджів)].

4.2.   Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри :

    згідно Додатку 6 . 

4.3.  Місце поставки товарів або  надання послуг –  вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050.

4.4. Строк поставки товарів або  надання послуг протягом 2016 року.   

5. Основні умови договору – основні умови договору визначаються замовником з урахуванням положень Цивільного і Господарського кодексів України та відповідно до розділу ІХ Закону України « Про здійснення державних закупівель» та відповідно до Додатку № 6 Інструкції з подання цінової пропозиції.

6. Строк дії цінових пропозицій – 120 днів .

7. Подання цінових пропозицій:

7.1.Місце та спосіб подання - за адресом Замовника, кабінет 318, особисто або поштою.

7.2. Строк –   19 .07.2016  до 15 год. 00 хв.

8. Розкриття цінових пропозицій:

8.1. Місце – за адресом замовника, кабінет 314.

8.2. Дата –   19. 07.2016.    

8.3. Час – о 16 год. 00 хв.

9. Додаткова інформація. Більш детально викладено в Інструкції та Додатках до запиту цінових пропозицій.

Заступник голова  комітету 

з конкурсних торгів                                                                           Л. Федчишина               

Запит цінових пропозицій- Ремонтування, техобслуговування комп’ютерів, заправка картриджів- виконком ВМР.docxЗапит цінових пропозицій- Ремонтування, техобслуговування комп’ютерів, заправка картриджів- виконком ВМР.docx