Керування дозволамиКерування дозволами

Місце для роботи запитувачів із документами

BPX26654170.jpgЗгідно з розпорядженням міського голови від 06.05.2011р. №129-р "Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в виконавчих органах Вінницької міської ради" та ​розпорядженням міського голови від 17.05.2018 р. № 69-р «Про внесення змін і доповнень до п.п.1.1. розпорядження міського голови від 06.05.2011р. №129-р «Про заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в виконавчих органах Вінницької міської ради», зі змінами» відділ звернень апарату міської ради та її виконкому визначено спеціальним структурним підрозділом, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, облік, систематизацію, контроль своєчасного виконання, аналізування та відправлення відповідей на інформаційні запити, що надходять до міської ради та її виконавчих органів, а також надає консультації під час оформлення таких запитів.

Місце для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію та їх копіями розташовано на 1-му поверсі будівлі міської ради в приміщенні відділу звернень за адресою: вул. Соборна, 59. Режим роботи відділу:  понеділок-четвер з 9:00 до 18:15, п'ятниця з 9:00 до 17:00, обідня перерва з 13:00 до 14:00.

Рішенням виконавчого комітету міської ради №300 від 06.02.2020р. "Про встановлення норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію або адвокатським запитом" встановлено граничні норми витрат на копіювання та друк документів :

Норми витрат
на копіювання, сканування (цифрове копіювання), або друк документів, що надаються за запитами станом на 07.02.2020р.

№ з/пПослуга, що надаєтьсяНорми витрат за виготовлення однієї сторінки, грн. з ПДВ
1.
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
(4,20 грн)
2.Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)
0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
(6,31 грн)
3.
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки 
(10,51 грн)
4.
​Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування
​0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки (2,10 грн)

Примітка:

Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.

Для отримання комплекту документів більше 10 сторінок згідно запиту відповідно до п. 2 статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та рішення виконкому міської ради №300 від 06.02.2020р. "Про встановлення норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію або адвокатським запитом" кошти необхідно перерахувати на розрахунковий рахунок виконкому Вінницької міської ради. Суму коштів визначає розпорядник інформації.

Платіжні реквізити:

IBAN UA 568201720314271003201028545 в ДКСУ, м.Київ

код ЄДРПОУ 03084813

одержувач: виконком Вінницької міської ради ІПН 030848102281,

№ св. 01833510

Призначення платежу: оплата від гр. (П.І.Б.) за копіювання документів на розмножувальній техніці.

№300 06-02-2020 Про встановлення норм витрат на копіювання або друк.pdf

№522 27-02-2020 про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 15.12.2016 року № 3018.pdf

№3018 15-12-2016 Про затвердження Порядку відшкодування фактичних витрат .pdf

№183 24-01-2019 Про затвердження Інструкції з діловодства.pdf