• 01 березня 2021
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    прошу звернути увагу на стан салону тролейбуса за маршрутом 4,  №344.  жодна лампа не працює нормально, як при цьому сканувати QR-код, чи всі пасажири повинні мати з собою ліхтарик на такі випадки?

  • 25 лютого 2021
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Доброго вечора. Знову сталася та сама ситуація стосовно 11 автобуса 25.02.2021 року в 15.01 часу не з'явився автобус,  а наступний через 52 минути... Дуже добре виходить коли потрібно з дитиною терміново виїхати і автобуса немає!!!!! 

  • 01 лютого 2021
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Доброго вечора. Сьогодні 1.02. не з'явився автобус 11 зупинка Черняховського на 9.21 ранку маршрут Сабарів-Ботанічна. Я з малою дитиною з коляскою простояла більше 30 минут і мені терміново потрібно було виїхати в місто.  По розмовах з іншими людьми це вже не вперше.. Будь ласка візьміть до відома. 

  • 01 лютого 2021
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Чому при оплаті поїздки в громадському транспорті банківською карткою через валідатор кошти безконтрольно знімаються кілька разів? Оплатила поїздку, а кошти знялись через 3 години, але двічі! Як це пояснити і як я можу повернути свої кошти? Це вже не вперше така ситуація і я не одинока у цій проблемі. У людей знімає кошти з карти і по 2, і по 5 разів, навіть через кілька днів або тижнів після останньої оплати!

  • 27 січня 2021
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Поясніть мені будь ласка, чому в мене знімає гроші з карти, коли я не користуюсь транспортом???

  • 11 січня 2021
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Зверніть увагу на те що тролейбуси за номером 12, 13, 14 рухаються від центра міста до кінцевої зупинки Аграрний університет з великим розривом до 40 хвилин, а далі їдуть разом один за одним майже пусті. Невже немає можливості скоригувати їх рух в напрямку кінцевої зупинки (особливо у часи "пік") з рівномірним рухом. Це не погіршить навантаження на транспорт з іншого напрямку оскільки основним приорітетом даних маршрутів є Аграрний університет з великою кількістю пасажирів. Дуже буду вдячний за Ваше розуміння і повагу до громадян міста Вінниці які проживають у данному мікрорайоні (особливо в період карантинних обмежень).

  • 19 грудня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Доброго ранку! Сьогодні(19.12.2020) зайшла в трамвай номер 1 і не змогла розрахуватися за проїзд!!! Картку транспортну загубила декілька днів назад і ще не встигла придбати нову!! Через "приват 24" не відскановувалося ні через один сканер у вагоні(а їх там 5!!!!,я пройшлася по всьому вагоні і на кожному спробувала), через смс но номер 877 таж сама ситуація,відправляю слово SAC1, а у відповідь нічого не приходить, я двічі відправляла смс!! Карта банку в мене старого формату, нею я розрахуватися через валідатор не можу!!! І що мені робити у такому випадку!!?? Звичайно я проїхала "зайцем", не пішки ж мені йти на роботу з зупинки Даної до Будинку офіцерів!! Будь ласка, перевіряйте все перед тим, як транспортний засіб виходить на зміну!! Дякую за увагу! Усім гарного дня та зі святом Миколая!! 

  • 05 грудня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Не користуюсь громадським транспортом тривалий час. Сьогодні прийшло 3 смс по сплаті за проїзд. І таке відбувається вже неодноразово. Кошти знімає з кредитної карточки. Чому відбувається таке неподобство? Як мені повернути свої кошти?

  • 05 жовтня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Добрий день.


    Оплачую проїзд банківською картою. Постійно знімає додаткові кошти. Сьогодні було дві поїздки. Гроші зняло за три. Дві поїздки були ранком. Обидві смс повідомлення прийшли об 14. В 17:17 зняло ще 4 грн. Прошу припинити цю практику і повернути кошти 4 грн

  • 29 вересня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Добрий вечір! Після розрахунку за проїзд на номер 877 з мобільного, телефон розрядився. При перевірці контролером в особі Кучер Т.В квитків, змушена була сплатити штраф. Докази пасажирів про мою оплату проїзду не депомогли. Прошу повернути кошти за проплочений штраф у розмірі 80гр. та провести інструктаж контролеру по питанню етики та моральності. Докази про оплату проїзду та штрафу можу надати.

  • 11 вересня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Шановні! Сьогодні (11.09) простояв на зуп. Є. Пікуса, так і не дочекавшись автобуса №2 у напрямку С. Зулинського згідно з розкладом о 8-38.  Причому, це вже вдруге: не було його і у вівторок у цей же час.  Як це розуміти?


  • 02 вересня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    В автобусі номер 19 користався послугою оплати проїзду з мобільного. Двічі відправив код автобуса на номер 877, кошти з рахунку знято (10гривень) , а квитка я так і не отримав. Що мені робити якщо контролери вимагатимуть показати квиток?!!!

  • 03 серпня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Водій автобусу №7 Пирогово-Шепеля який був на маршруті 02.08.2020 о годині 14:01 на зупинці Склеп Пирогова дуже не професійна людина. Окрім того що сиділа я на першому сидінні відразу біля входу до салону, і чудово бачила кабіну водія, він їхав і одночасно розпаковував хліб, ковбаски, і все це їв за кермом під час руху. Водій дуже невихований, агресивний, легше сказати що справжнє бидло, нажаль. Кричав до всіх, як до скота, сам їхав без маски бо їв, на прохання відкрити середні двері для жінок з візками огризався двічі, на зупинці Андрія Первозванного не впустив до салону старого діда з паличкою і ще одну людину, обґрунтовуючи це тим, що в салоні немає мість, хоча насправді місця були, а всі пасажири йому про це кричали.

  • 14 липня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Здравствуйте, прошу звернути увагу на водія тролейбуса 278 (14.07.20). Водій була жінка, яка не тактовно відносилась до пасажирів. Підіймаючи голос та використовуючи грубу форму лексикону, не звертає увагу на зауваження щодо підвищеного голосу. Будь  ласка проведіть повчальну лекцію з вашим працівником. Гарного дня, дякую за увагу! 

  • 02 липня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com


    Доброго дня!

    Скарга можливо буде дивного характеру і не залежить осносновна проблема цієї скарги від Вас.Але крик душі просто.

    Сьогодні 02.07.2020 я добиралась з електро мережі, зуп.Ющенка до зуп.Станіславського 1-ну годину 45 хвилин.Цим я запізнилась на співбесіду,чим втратила шанс на роботу своєї мрії!

    Всім відомо що тролейбус #13 ходе не так часто і точно не по графіку,який вказаний на зупинках.Між цим часом поки очікуєш тролейбус,можна б було під'їхати до урожаю трамваєм і пересісти на інший транспорт.Але в трамвай не можливо попасти.Так зараз введені карантині заходи по обмеженню людей у громадському транспорті у зв'язку з COVID 19.Це усі прекрасно розуміють.Постає питання у чому ж сенс скарги?!!!

    У тому що у нас велика кількість пенсіонерів.Скажу як є своїми словами:"(бабуль і дідок) скажених у яких очі кров'ю наливаються при прибутті транспорту,яким завжди кудись потрібно.Вони заповнюють вагон трамваю чи тролейбусу,як таракани!Мало того в транспорт ти звичайна,спокійна людина просто так не попадеш,зі всеї свої бабячої сили тебе пихнуть,крикнуть "куди лізеш простігосподі,нема поваги до старої людини"дадут свою торбою поплечах і посунуть як стадо наляканих тварин в той вагон. І ось твоя черга попри всіх цих скажених,пенсіонерів які чомусь вирішили,що така поведінка їм дозволена.А людцтво не зважаючи на це...бо ж люди старі,хворі,похилого віку і потрібно виявляти повагу.А кондуктор каже все більше не можна.І ти це прекрасно розумієш,бо це його робота і за це його штрафують з власної кишені.І ти стоїш як обісрана курка,чекаєш далі транспорт.І 3 хвилини вистачає щоб це стадо знову набігло.І ти розумієш який в пекло трамвай це нереально.Минуло 30хвилин на трамвайні зупинці і ти бачиш нарешті їде 13 тролейбус.Але і на тролейбусній зупинці така жі історія

    Вибачте,але у мене немає поваги до таких людей похилого віку.

    Якщо карантин,забороніть людям похилого віку передвигатись громадським транспортом.Віроггідність захворювання на короновірус більше усього в пенсіонерів,так як імунітет слабший.Підвищіть плату за проїзд.Я наприклад згодна платити більше,тільки щоб добратись на роботу,це було можливо.Так як немаючи роботи у зв'язку з карантином таксі чи власного транспорту.Я собі дозволити неможу.Зробіть окремий транспорт для пенсіонерів

    Або підскажіть куди звернутись з цим питанням?!І

    Дякую за увагу.Вибачте можливо грубо з моєї сторони,але як є)

  • 21 червня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​21 червня 2020 року зупинка Лікарня Миколи Пирогова у бік Вишеньки стояли з пів години - не зупинявся транспорт, зокрема тролейбус маршурт № 5 (номер 315) пригальмував, але двері не відкрив, незважаючи на наше обурення. Наявність у салоні не більше ніж половина сидячих місць! При цьому нас виводять з дистанційної роботи на офіс- департамент маркетингу міста та туризму (не критична структура), хоча транспорт, виявляється, не працює у штатному режимі.  А в кабінеті 6-7 осіб. ЧОМУ вказівки мера не збігаються з рішеннями відділу кадрів ВМР?!

  • 23 травня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Почсніть мені будь даска чому к мене знімає гроші з картки коли я не користуюсь транспортом??

    І така проблема не тільки в мене. Візьміть будь ласка до уваги. І якось вирішіть це питання

  • 18 лютого 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    Сьогодні 18.02.2020 року близько 12:30год  я здійснив посадку в тролейбус №289 маршрут №14.Посадку здійснив на зуп.Заболотного,зайшов на задні двері. там же стояв кондуктор. задопомогою мобільного телефону я зчитав QR-код та оплатив проїзд. ПІсля чого, зі словами "будь ласка", я розвернув телефон до кондуктора і показав оплачений проїзд. У відповідь кондуктор криком сказала мені: "що ти мені показуєш, Ти тільки зайшов і показуєш шо оплатив". Ці слова вона сказала криком у переповненому тролейбусі. 
    1.Хочеться зрозуміти, що  язробив не так?напевно, що зі словом будь ласка показав оплачений проїзд?
    2.На підставі чого ця жінка-кондуктор звертаєтсья до мене грубим тоном та ще й на ТИ. 
    3.Вимагаю вибачень від неї особисто та від її керівника.

  • 14 січня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Чому тролейбус #4 йде не в назначений час по тому розкладу, що написаний на бумазі, люди розраховують на нього. Навіщо тоді висить розклад, якщо його ніхто не дотримується. Прошу прийняти міри. 

  • 09 січня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Шановне керівництво КП ВТК,хочу звернути Вашу увагу,на те що два дні поспіль,а саме 08.01.2020 та 09.01.2020 згідно розкладу руху,який міститься на зупинці Ботанічний сад в напрямку руху вул.Чехова не подавався транспорт для перевезення пасажирів,жодних змін у розкладі не було та інформації про зміни теж не було.Враховуючи вищевикладене,прошу у строки визначені ЗУ ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН повідомити мене на вищевказану електронну адресу про причини змін у розкладі.


  • 09 грудня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Доброго дня. Звертаюся не вперше, раніше телефонувала на Цілодобову варту! Щодня я чекаю транспорт на зуп. Замкова в напрямку центра міста. В годину пік, з 8:00 до 9:00 год. їде всього 2 автобуса, які ледве відкривають двері, через переповнення пасажирами!!! В той час, коли маршрут 1 та 14 курсують майже один за одним. Це дуже не зручно для пасажирів, які не можуть виїхати зі Старого міста!!! Питання, невже не можна розвантажити цей напрямок руху і додати автобуси на 7 маршрут?!!! Тим більше, що на Замковій маршрутні таксі взагалі не зупиняються, бо пасажири і так в лобовому склі стоять. Це неподобство - прояв величезної неповаги з боку Транспортної компанії та міського влади до великої частини населення! Сьогодні, 09.12.2019 р., автобус 7, який мав бути о 8:16 за розкладом, прибув на Замкову о 8:20, змогли відкритися лише середні двері, а той, який мав бути о 8:36, приїхав о 9:10 год.!!!! Я чекала транспорт більше години і не одна, а повна зупинка людей, замерших!!! І це так народ добирається в центр міста!!! В телофонній розмові представник ТК повідомив, що навантаження автобусів переглядалося востаннє ще в 2007 році!!!! 

    Прошу надати відповідь, коли цей безлад припиниться і люди зможуть нормально добиратися на роботу, зокрема прошу переглягути кількість автобусів та маршрутних таксі на 7 та 7-а маршрутах.

  • 30 листопада 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Добрий день. В вихідний день дочекатися тролейбуса #2 на зупинці. Меморіал Визволення майже не реально вони годину стоять просто особенно в вечірній час. Інші тролейбуси їздять часто, і розкладу на зупинці немає.

  • 21 листопада 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​В вівторок )19.11.19)пробував оплатити проїзд з допомогою телефону через валідатор, гроші не зняло і я приклав телефон ще раз думаючи що щось пішло не так і треба було щось вибрати на валідаторі. Гроші знову не зняло і я пішов питати в водія чи пройшла оплата він сказав що ні. Я купив квиток за налічку. Через години три після поїздки прийшло сповіщення що зняти 4 гривні, а інше повідомлення прийшло тільки що, 21.11.19

    Я телефонував в ВТК і вони мені сказали щоб я набрав вінницький сервіс карт, де мені сказали що тільки запустили в вівторок сервіс і цитую слова дослівно -"ВИ ЩО, СПРАВДІ ХОЧЕТЕ ЩОБ МИ ВЕРНУЛИ ВАМ ЯКІСЬ НЕЩАСНІ 8 ГРИВЕНЬ? "На що я сказав так і мені відповіли щоб я прийшов за грошима. Хоча це в них проблеми з сервісами і вони мають думати як виправити свої помилки. І гроші можна вернути на картку, зроблячи відмову. І боюсь представити скільки ще таких людей як я, в яких гроші гроші знімаю коли вони знаходяться дома. А всі гроші що були зняті таким чином вони залишать собі, адже як вони сказали ВАМ ПРАВДА ТРЕБА ТІ 4ГРИВНІ

  • 29 жовтня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    Доброго дня.  Сьогодні їхала в автобусі номер 30 о 14:40годині  ,  в салоні на задніх дверях не було жодної вивіски що автобус працює без кондуктора.Сіла на вільне місце заднього сидіння,дістала гроші за проїзд.Оголосили наступну зупинку(ПРО ТЕ ЩО КОНДУКТОРА НЕМАЄ ЖОДНОГО СЛОВА)  Буквально одразу на наступній зупинці на задні двері зайшов  контролер і почав мені тикати і вимагати Штраф - 100грн. Я відповіла,щоб повісили інформацію для людей, що автобус працює без кондуктора. Я сплатила штраф 100 грн,але вибачте мене,ЖОДНОЇ вивіски,ЖОДНОГО слова про те що маршрут без кондуктора я  так і не побачила і не почула,дуже образливо,що із-за вашого не допоацювання страждають люди Прошу Вас беріть на роботу адекватних контролерів,які з повагою відносяться  до людей,а не просто хочуть чим по скоріше здерти гроші 

  • 11 серпня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    Мені треба на  7 годин ранку добиратися на роботу у сабарів вихідні дні. Транспорт починає їхати по маршруту в 7годин ранку. А до 7.00 треба йти пішки.  Розглянте будьласка моє звернення, чи можете зробити для людей ранішні маршрут до Сабарова на вихідні дні десь 6. 20 ранку відправка з електромережі.  Наперід дякую. 

  • 05 серпня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Доброго дня! 

    Другий тиждень автобус №24 "Бучми ліс - Вишенька", який згідно розкладу у  будні дні по зупинці "вул.Топольського" має бути о 7:58 не приїжає. Похибка +-3хв теж не діє.

    Автобус чекали 05,08 з 7,45 до 8,10 - так і не було.

    Прошу роз’яснень щодо актуального граіфку.

    Дякую


  • 11 липня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​користуючись тролейбусом #13, вагон 340 купив квиток скануючи QR код з інструкції,  розташованої у салоні.  Показав екран з електронним квитком кондуктору,  на що вона сказала що ця інструкція для іншого вагону і вимагала придбати квиток.  Вимагаю встановити відповіді інструкції для сплати. 

  • 24 травня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Доброго дня.  Сьогодні їхала в автобусі номер 2, з ГПЗ о 15:55 годині ,  в салоні не було жодної вивіски що автобус працює без кондуктора. Я придивилась нічого не знайшла. Подумала собі, що якщо до мене ніхто не підійде то підійду до водія.  Буквально одразу на наступній зупинці до мене підлетів контролер і почав кричати, тикати і хамити.  Захотів Штраф - 100грн. Я відповіла, що в мене немає цих грошей і щоб повісили інформацію для людей, що автобус працює без кондуктора.  Він мені сказав щоб я виходила на наступній зупинці.  До мене підійшов пасажир і запитав чи в мене є кошти, щоб розрахуватись за проїзд. Я відповіла що все добре і що за проїзд в мене є кошти. А контролер кинув в цей момент "Нє, вона не буде їхати тут,  хай нахєр сходить на найближчій зупинці".  Прошу Вас не допускати людей з неадекватною психікою до роботи.  Тому що після таких ситуацій навіть безкоштовно не хочеться їхати в такому транспорті.  А платити за такі транспортні послуги тим більше не хочеться. Дякую. 

  • 10 травня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Тролейбуси маршруту #10 в вечірній час в напрямку Вишеньки майже завжди їдуть на 5-10 хвилин раніше вказаного в розкладі часу. Коли тролейбус запізнюється- це ще можна зрозуміти (форс-мажор,світлофори, складнощі на дорозі тощо). Але на 10 хвилин раніше- то навіщо той розклад взагалі? Люди йдуть з роботи,на щось розраховують,чекають транспорт,а він вже поїхав. А іноді буває таке що зовсім не приїде(наприклад 08.05.2019 в 23.00 на зуп.Замостянська в напрямку Вишеньки). Для чого в Вінниці розклад руху транспорту???

  • 31 жовтня 2018
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Доброго ранку! Сьогодні їхала тролейбусом за маршрутом №10, всередині значився №255.

    Поряд з номером, на задній внутрішній панелі машини, за допомогою трафарету нанесена інформація: "Адреса депо - МагістраЦька, 98".

    Не можу ручатися, що це тільки в даному тролейбусі - якось раніше не звертала уваги, - але підозрюю, що подібна помилка значиться в написах в салоні всіх машин.

    Виправте, будь-ласка, помилку в назві вулиці: пишеться не "МагістраЦька", а "МагістраТСька".