• 24 лютого 2020
    Звернення до:
    КП ВМР "Муніципальна поліція"
    21018 м. Вінниця, вул. Р.Скалецького, 29 , gaiovyk@vmr.gov.ua

                                                                                            Першому заступнику начальника КП       

                                                                                              «Муніципальна варта» ВМР

                                                                                              Манзюку О.С.  

                                                                                               

                                                                                              Боль Віталія Георгійовича

                                                                                              вул. Замостянська 24 кв 2 м.Вінниця

                                                                                              моб.  тел. 067 702-20-75

     

                                                                                  Дуже терміново поки не проклали асфальт.

                                                                Заява

           Я є інвалідом ( номер посвідчення  2421416090 ) і в мене є в приватній власності  капітальний гараж,  який  зареєстрований за адресою вул. Волошкова 3А м. Вінниця .

           Перед моїм гаражем, який побудований у 1961р. проходить дорога по якій вже два роки їздять важкі машини,  які підвозять для будівництва будинку строй матеріали .

          Дорогу всипали щебенем 8 разів і підняли на 50 см. , і я  постійно відкидаю  від воріт гаража щебінь з болотом для виїзду з гаражу, та з розумінням відношусь до будівництва будинку .

          Будинок вже побудували і на даний час приводять до порядку та роблять благоустрій  ставлять бордюри ( бровки ), насипають та втрамбовують дорогу  і  збираються асфальтувати.

         Але назад забирати насипаний щебінь ніхто не збирається , тобто я не зможу відкрити ворота і виїхати по потребам з свого гаража.   

    Бордюри ( бровки ) вже стоять вище на 10 см. , а  ще асфальтувати будуть.

     

                         Прошу :       ( дуже терміново)

          Прошу створити комісію для обстеження ново буда за адресою вул. Волошкова 3

     м. Вінниця ,  та зобов'язати забудовника привести рівень дороги в попередній стан, створити приємні умови для виїзду з гаража .

    ( знизити рівень дороги   для вільного  відкривання  воріт мого гаража )

     

                      24.02.2020                                              З повагою   Боль В.Г.   


  • 24 лютого 2020
    Звернення до:
    КП ВМР "Муніципальна служба правопорядку"
    21018 м. Вінниця, вул. Р.Скалецького, 29 , Chygur@vmr.gov.ua

                                                                                            Першому заступнику начальника КП       

                                                                                              «Муніципальна варта» ВМР

                                                                                              Манзюку О.С.  


                                                                                              Боль Віталія Георгійовича

                                                                                              вул. Замостянська 24 кв 2 м.Вінниця

                                                                                              моб.  тел. 067 702-20-75

     

                                                                                  Дуже терміново поки не проклали асфальт.

     

                                                                Заява

           Я є інвалідом ( номер посвідчення  2421416090 ) і в мене є в приватній власності  капітальний гараж , який  зареєстрований за адресою вул. Волошкова 3А м. Вінниця .

           Перед моїм гаражем, який побудований у 1961р. проходить дорога по якій вже два роки їздять важкі машини,  які підвозять для будівництва будинку строй матеріали .

          Дорогу всипали щебенем 8 разів і підняли на 50 см. , і я  постійно відкидаю  від воріт гаража щебінь з болотом для виїзду з гаражу, та з розумінням відношусь до будівництва будинку .

          Будинок вже побудували і на даний час приводять до порядку та роблять благоустрій  ставлять бордюри ( бровки ), насипають та втрамбовують дорогу  і  збираються асфальтувати.

         Але назад забирати насипаний щебінь ніхто не збирається , тобто я не зможу відкрити ворота і виїхати по потребам з свого гаража.   

    Бордюри ( бровки ) вже стоять вище на 10 см. , а  ще асфальтувати будуть.

     

                         Прошу :       ( дуже терміново)

          Прошу створити комісію для обстеження ново буда за адресою вул. Волошкова 3

     м. Вінниця ,  та зобов'язати забудовника привести рівень дороги в попередній стан, створити приємні умови для виїзду з гаража .

    ( знизити рівень дороги   для вільного  відкривання  воріт мого гаража )

     

                      24.02.2020                                              З повагою   Боль В.Г.   


  • 23 лютого 2020
    Звернення до:
    КУП "ЕкоВін"
    Поштова адреса вул. Сабарівська, 7 м. Вінниця, 21037, Юридична адреса вул. Соборна, 59, Вінниця, 21050 , ecovin@ukr.net, сайт https://ecovin.com.ua/

    ​Добрый день.Обращаюсь с большой прозьбой и с надеждой на помощь от всего дома пл.Гагарина4 кв 81.У нас мусорные баки находяться за територией дома на проеежей части к Универмагу.И дворники и некорые работники с Универмага постоян бросают мусор большимы пакетами к нам в баки мусор.И потом жытелям дома которые платят за вывоз мусора уже нету места куда кидать свой мусор.Мы обращали к завхозам которые руководят дворниками и они обещали повлиять ,но все бесполезно.Может возможно наши мусорные баки перемистить во двор?Надеемся на Вашу помощь!Зарание спасибо.

  • 18 лютого 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    Сьогодні 18.02.2020 року близько 12:30год  я здійснив посадку в тролейбус №289 маршрут №14.Посадку здійснив на зуп.Заболотного,зайшов на задні двері. там же стояв кондуктор. задопомогою мобільного телефону я зчитав QR-код та оплатив проїзд. ПІсля чого, зі словами "будь ласка", я розвернув телефон до кондуктора і показав оплачений проїзд. У відповідь кондуктор криком сказала мені: "що ти мені показуєш, Ти тільки зайшов і показуєш шо оплатив". Ці слова вона сказала криком у переповненому тролейбусі. 
    1.Хочеться зрозуміти, що  язробив не так?напевно, що зі словом будь ласка показав оплачений проїзд?
    2.На підставі чого ця жінка-кондуктор звертаєтсья до мене грубим тоном та ще й на ТИ. 
    3.Вимагаю вибачень від неї особисто та від її керівника.

  • 10 лютого 2020
    Звернення до:
    ,

    As per  Payscale , the average salary of a Microsoft Office Specialist is around $ 49,000 per year. Part-time work gives you the best option to boost career prospects potentially. In the telecom world, top freelance marketplaces like FieldEngineer.com provide a unique platform for the freelance Specialist.

    As the US Bureau of Labor Statistics reports, the job outlook for the Microsoft Office Specialist MOS is expected to see 3% growth in opportunities from 2014 to 2024.

    FieldEngineer.com as your Partner

    If you are looking to get started as a Freelancer in the global freelance marketplace , then sign up for FieldEngineer.com. They will help you find the right opportunity tailored to your requirements. It provides a one-stop solution with more than 40,000 job seekers from 170+ countries at present. 

    Feel free to join them to get in touch with companies looking for bright talent.  

  • 09 лютого 2020
    Звернення до:
    МКУП "Міськсвітло"
    м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17 , vinmisksvet@gmail.com

    ​на протязі тижня у нас у дворі будинків по вул.Пирогова,3А та вул. Гоголя,5 та поряд немає світла та не горять сім фонарів, які освітлювали дорогу та подвір я наших будинків. а це дуже небезпечно для мешканців, а це центр Вінниці. вже були прояви хуліганства по відношенню людей та беспека травмування. . Просимо як можно оператівнише вірішити питання про ремонт та підключення цих семи ліхтарів. Це безпека нашого життя!!!

  • 19 січня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницякартсервіс"
    21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 64 , vincardservice@gmail.com

    ​У зв'зязку із невірною інформацією, що перевірка баланса картки вінничанина можлива лише на валідаторі, (в трамваї) з моєї картки 18.01.2020 в вагоні трамвая №267 о 17:48 год., було списано/знято/ кошти в сумі 4 грн., хоча мені квиток не був потрібен, оскільки у мене є громадянський місячний проїзний квиток на три вида транспорту, на січень 2020 року. Прошу їх повернути на мою картку вінничанина №155109216. Відповідь надайте на ел.пошту, розглянути звернення за моєї участі.


  • 14 січня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Чому тролейбус #4 йде не в назначений час по тому розкладу, що написаний на бумазі, люди розраховують на нього. Навіщо тоді висить розклад, якщо його ніхто не дотримується. Прошу прийняти міри. 

  • 09 січня 2020
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Шановне керівництво КП ВТК,хочу звернути Вашу увагу,на те що два дні поспіль,а саме 08.01.2020 та 09.01.2020 згідно розкладу руху,який міститься на зупинці Ботанічний сад в напрямку руху вул.Чехова не подавався транспорт для перевезення пасажирів,жодних змін у розкладі не було та інформації про зміни теж не було.Враховуючи вищевикладене,прошу у строки визначені ЗУ ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН повідомити мене на вищевказану електронну адресу про причини змін у розкладі.


  • 17 грудня 2019
    Звернення до:
    КУП "ЕкоВін"
    Поштова адреса вул. Сабарівська, 7 м. Вінниця, 21037, Юридична адреса вул. Соборна, 59, Вінниця, 21050 , ecovin@ukr.net, сайт https://ecovin.com.ua/

    ​я, ПРЕДСТАВНИК співмешканців будинку по вул. Пирогова,3А, звертася до вас від імені ешканців нашого дому з приводу переносу сміттєвих баків, які розташовані посеред нашого будинку, що категрично заборонено саннормами, вони не огорожені, крім того туди зкидуть своє сміття ,а медицінськи відходи, Вінінтермед та ЛОрклініка, а це заборонено, дужде багато прилеглих будинків зногсять сюди сміття. Ваши машини, які забирають сміття з сміттевих баків кидають баки , як завгодно та ломають дерева і огородження,що недопустимо. Тому ми просимо вас  перенести розташування сміттевих баків, де вони були сгідно плану розташування напочатку (згідно проекту, а це нижче нашого прибудинкового майданчика) А не серед нашого подвір я . прийміть необхідні заходи з цього питання. з поваго та розуінням, співмешканці будинку по вул. Пирогова,3А.   чекаєо відповідних рішень.  єл. скринька: larilev@ukr.net   

  • 09 грудня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Доброго дня. Звертаюся не вперше, раніше телефонувала на Цілодобову варту! Щодня я чекаю транспорт на зуп. Замкова в напрямку центра міста. В годину пік, з 8:00 до 9:00 год. їде всього 2 автобуса, які ледве відкривають двері, через переповнення пасажирами!!! В той час, коли маршрут 1 та 14 курсують майже один за одним. Це дуже не зручно для пасажирів, які не можуть виїхати зі Старого міста!!! Питання, невже не можна розвантажити цей напрямок руху і додати автобуси на 7 маршрут?!!! Тим більше, що на Замковій маршрутні таксі взагалі не зупиняються, бо пасажири і так в лобовому склі стоять. Це неподобство - прояв величезної неповаги з боку Транспортної компанії та міського влади до великої частини населення! Сьогодні, 09.12.2019 р., автобус 7, який мав бути о 8:16 за розкладом, прибув на Замкову о 8:20, змогли відкритися лише середні двері, а той, який мав бути о 8:36, приїхав о 9:10 год.!!!! Я чекала транспорт більше години і не одна, а повна зупинка людей, замерших!!! І це так народ добирається в центр міста!!! В телофонній розмові представник ТК повідомив, що навантаження автобусів переглядалося востаннє ще в 2007 році!!!! 

    Прошу надати відповідь, коли цей безлад припиниться і люди зможуть нормально добиратися на роботу, зокрема прошу переглягути кількість автобусів та маршрутних таксі на 7 та 7-а маршрутах.

  • 30 листопада 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Добрий день. В вихідний день дочекатися тролейбуса #2 на зупинці. Меморіал Визволення майже не реально вони годину стоять просто особенно в вечірній час. Інші тролейбуси їздять часто, і розкладу на зупинці немає.

  • 21 листопада 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​В вівторок )19.11.19)пробував оплатити проїзд з допомогою телефону через валідатор, гроші не зняло і я приклав телефон ще раз думаючи що щось пішло не так і треба було щось вибрати на валідаторі. Гроші знову не зняло і я пішов питати в водія чи пройшла оплата він сказав що ні. Я купив квиток за налічку. Через години три після поїздки прийшло сповіщення що зняти 4 гривні, а інше повідомлення прийшло тільки що, 21.11.19

    Я телефонував в ВТК і вони мені сказали щоб я набрав вінницький сервіс карт, де мені сказали що тільки запустили в вівторок сервіс і цитую слова дослівно -"ВИ ЩО, СПРАВДІ ХОЧЕТЕ ЩОБ МИ ВЕРНУЛИ ВАМ ЯКІСЬ НЕЩАСНІ 8 ГРИВЕНЬ? "На що я сказав так і мені відповіли щоб я прийшов за грошима. Хоча це в них проблеми з сервісами і вони мають думати як виправити свої помилки. І гроші можна вернути на картку, зроблячи відмову. І боюсь представити скільки ще таких людей як я, в яких гроші гроші знімаю коли вони знаходяться дома. А всі гроші що були зняті таким чином вони залишать собі, адже як вони сказали ВАМ ПРАВДА ТРЕБА ТІ 4ГРИВНІ

  • 07 листопада 2019
    Звернення до:
    МКП "ЖЕК №7"
    м. Вінниця, вул. 600-річчя, 80, Центр обслуговування споживачів - вул. Келецька, 65 , zhek7777@meta.ua

    Во вторник,5.11.19заказали и оплатили услугу по отключению горячего и холодного стояков на 7.11.19 с 9.00-9.30(как нам пообещали) по 17.00. 6.11. мастер нашего дома позвонил,судя по голосу в явно не трезвом состоянии,сообщив нам о том,что бежать к нам с самого утра он не намерен. Мы сообщили ему ,что услугу мы оплатили и по этому,требуем получить то,за что заплачено и копия чека (оригинал забрали в жэке),на что нам ответили что копию он "сам могу сделать чего хочешь". Сегодня утром,7.11 в 9.30 мастер сообщил по моему звонку что забыл предупредить о том,что отключение будет с 10 .00 . В 10.10 по моему звонку он сообщил что задерживается ,мол в соседнем доме у него потоп. В это время шел второй час,как мастера которых мы наняли сидели и просто ждали пока мастер наконец дойдет к нам. После уведомления мастера о том,что мы оставим жалобу,так как работа ,которую мы оплатили ,выполняется не должным образом,мастер покрыл матом моего мужа и криком на меня сообщил что он перекрыл воду и мы можем заниматься своими делами. Просим принять меры в связи с оскорбительным отношением мастера нашего дома и не должного выполнения своей работы.

  • 04 листопада 2019
    Звернення до:
    МКУП "Міськсвітло"
    м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17 , vinmisksvet@gmail.com

    Щиро висловлюю подяку від свого імені і від імені жителів, які мешкають за адресами вул. Петра Запорожця буд. 4 та Батозька 4 в м. Вінниця директору МКУП «Міськсвітло» Кондрацькому Вадиму Олександровичу, майстру Виговському Петру Володимировичу і працівникам підприємства за оперативне встановлення вуличного освітлення на цих вулицях.

    З повагою та вдячністю, голова правління ОСББ «Запорожці» В.В. Яковенко.


  • 04 листопада 2019
    Звернення до:
    ВМКП "Вінницяміськліфт"
    21009, м. Вінниця, вул. Чорновола , lift.city.vin@gmail.com

    Надсилав декілька разів запитання пов'язані з роботою ВМКП "ВІННИЦЯМІСЬКЛІФТ" на вказану електронну адресу lift.city.vin@gmail.com, нажаль не отримав жодних відповідей, прошу вчасно відповідати на запитання, або замінити електронну адресу. Дякую.

  • 29 жовтня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    Доброго дня.  Сьогодні їхала в автобусі номер 30 о 14:40годині  ,  в салоні на задніх дверях не було жодної вивіски що автобус працює без кондуктора.Сіла на вільне місце заднього сидіння,дістала гроші за проїзд.Оголосили наступну зупинку(ПРО ТЕ ЩО КОНДУКТОРА НЕМАЄ ЖОДНОГО СЛОВА)  Буквально одразу на наступній зупинці на задні двері зайшов  контролер і почав мені тикати і вимагати Штраф - 100грн. Я відповіла,щоб повісили інформацію для людей, що автобус працює без кондуктора. Я сплатила штраф 100 грн,але вибачте мене,ЖОДНОЇ вивіски,ЖОДНОГО слова про те що маршрут без кондуктора я  так і не побачила і не почула,дуже образливо,що із-за вашого не допоацювання страждають люди Прошу Вас беріть на роботу адекватних контролерів,які з повагою відносяться  до людей,а не просто хочуть чим по скоріше здерти гроші 

  • 04 жовтня 2019
    Звернення до:
    ВКП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Шановний Михайле Петровичу!

    Адміністрація, педагоги  КЗ "ДНЗ № 77 ВМР", діти та батьки висловлюють щиру подяку Вам та КП "ВІнницька транспортна компанія" за перевезення дітей 10 вересня 2019 року від дитячого садочка до музично- драматичного театру та у зворотньому напрямку. Хочемо зазначити. що завдяки сумлінній праці та професіоналізму працівників транспортної компанії поїздка була надзвичайно захоплююча та безпечна. Діти отримали багато позитивних вражень від подорожі тролейбусом,а дорослі, які супроводжували дітей були впевнені у безпеці.

    Тролейбус був поданий вчасно, а перевезення дітей дуже комфортним. 

    Бажаємо Вам і працівникам здоров'я, безпеки на маршрутах, щастя та благополуччя! 

    З повагою адміністрація, батьки, діти та працівники КЗ "ДНЗ № 77 ВМР".

    Чекатимемо нових подорожей з КП "ВІнницька транспортна компанія"!


  • 26 вересня 2019
    Звернення до:
    МКУП "Міськсвітло"
    м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17 , vinmisksvet@gmail.com

    ​Прошу звернути увагу на те, що в розрахунках за спожиту електроенергію, які надходять щомісяця на мою адресу, зазначаються дані по розрахункових приладах, що не відповідають дійсності та є завищеними. Вимагаю у присутності представника "місьесвітло" зафіксувати показники мого облікового приладу та в подальшому не завищувати показники в розрахункових документах. 

     У разі не реагування  на моє звернення, буду вимушений звернутися до органів прокуратури

  • 10 вересня 2019
    Звернення до:
    КП "Аеропорт Вінниця"
    Поштова адреса:21050, Вінниця-50, а/с 8035​, Адреса: с. Гавришівка, Вінницький р-н, Вінницька обл. , airvinnitsa@gmail.com

    ​На сайті відсутня інформація про розклад регулярного рейсів авіакомпанії МАУ № PS9 VIN-KBP та № PS9 KBP-VIN, та розклад автобусного маршруту №33, яким можно скористуватися пассажирам вищезазначених рейсів. Прошу усунути недолік. Дякую.

  • 02 вересня 2019
    Звернення до:
    МКП - ІТА "ВІТА"
    21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 59 , vita.tv.vin@gmail.com

    Телеканал «ВІТА» є засобом для пропаганди та маніпуляцій зі свідомістю вінничан. Інформація , яка подається як журналістські матеріали часто нічого спільного з журналістикою не має. Викривлення фактів, однобока подача матеріалів, виривання фраз з контексту, а іноді, і відверта брехня.

    Прикладом такої роботи є замовний сюжет, який вийшов 30 серпня 2019 року у новинах та був опублікований на Ютуб-каналі з назвою «Хто здіймає паніку». З безграмотним  з граматичними помилками  та маніпулятивним описом.

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=2HB3SKWpPCc&fbclid=IwAR0Fs30fag_Z61KV_xExvYxAX399brSB-fKqxGh7baJB8dory4QEYiDjfeY

    У  ньому людина, яка називає себе журналістом, принижує гідність депутатів, дозволяючи собі образливі коментарі та висновки, вириває фрази з контексту, створюючи необхідний кут подачі інформації.

    За цю бридку роботу , якою промивають мозок та переконують, що чорне, то біле, сплачено з кишень вінничан.

    Ці факти підтверджуються переглядом запису повної трансляції розгляду цього питання: https://vajr.info/novini/lyshe-visim-vinnytskyh-deputativ-pidtrymaly-znyzhennya-stavok-zemelnogo-podatku/?fbclid=IwAR30srqv9itQ82PwOeJCcLHKVEgf_jUW_UDeJYyRVqdb-kDPHPwzAO_KKJw.

    Вимагаємо спростування недостовірної інформації та публічних вибачень за маніпулятивний сюжет з порушенням журналістських норм та стандартів, який принижує нашу честь, гідність та псує ділову репутацію нас, як депутатів

    Депутати Вінницької міської ради Володимир Базелюк, Ганна Давиденко та Дмитро Уманець 

  • 11 серпня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    Мені треба на  7 годин ранку добиратися на роботу у сабарів вихідні дні. Транспорт починає їхати по маршруту в 7годин ранку. А до 7.00 треба йти пішки.  Розглянте будьласка моє звернення, чи можете зробити для людей ранішні маршрут до Сабарова на вихідні дні десь 6. 20 ранку відправка з електромережі.  Наперід дякую. 

  • 05 серпня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Доброго дня! 

    Другий тиждень автобус №24 "Бучми ліс - Вишенька", який згідно розкладу у  будні дні по зупинці "вул.Топольського" має бути о 7:58 не приїжає. Похибка +-3хв теж не діє.

    Автобус чекали 05,08 з 7,45 до 8,10 - так і не було.

    Прошу роз’яснень щодо актуального граіфку.

    Дякую


  • 11 липня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​користуючись тролейбусом #13, вагон 340 купив квиток скануючи QR код з інструкції,  розташованої у салоні.  Показав екран з електронним квитком кондуктору,  на що вона сказала що ця інструкція для іншого вагону і вимагала придбати квиток.  Вимагаю встановити відповіді інструкції для сплати. 

  • 01 липня 2019
    Звернення до:
    МКП "Вінницязеленбуд"
    21036, м. Він​ниця, вул. Максимовича, буд.24 , zelenbud.vin@i.ua

    ​Доброго дня ! 

    Прошу звернути увагу на суху тополю ,яка знаходиться на території будівельного майдчина по вул. Покришкіна ,8 . 

    Дана топаля повінстю суха і знаходиться в аварійому стані , у разі сильних вітрів може понести за собою матеріальні збитки . 

    Оскільки ,  дане дерево знаходиться через паркан навпроти нашого офісу , і в разі падіння може пошкодити як потрівлю так і припарковані автомомбілі . 

    То відразу виникне питання : А хто буде компенусувати дані збитки ? 

    Тому виходячи із вище викладеного  , прошу направити бригаду для огладу даного дерева ,і разі чого його зрізати ! 

    Дякуюю , з повагою Розборський Віталій Олегович . 

  • 27 червня 2019
    Звернення до:
    МКП "ЖЕК №7"
    м. Вінниця, вул. 600-річчя, 80, Центр обслуговування споживачів - вул. Келецька, 65 , zhek7777@meta.ua

    ​Доброго дня. Скажіть будь ласка,чому не вирішується питання з гарячою водою на пр.Юності 59? 

  • 23 червня 2019
    Звернення до:
    Вінницьке КП "СМЕД ОДР"
    21010,  м. Вінниця, вул. Ботанічна, 23 , vinsmedodr@ukr.net

    ​Прошу надати відповідь що зроблено по заяві від ОСББ "Гонти40" (вх. 24 від 03.04.19)

  • 18 червня 2019
    Звернення до:
    МКП "ЖЕК №7"
    м. Вінниця, вул. 600-річчя, 80, Центр обслуговування споживачів - вул. Келецька, 65 , zhek7777@meta.ua

    ​В написаному зверненні на дошці оголошень нашого будинку було вказано що гаряче водопостачання буде припинено до 17.06.2019. На поточний момент ВЖЕ 18 червня 2019 рік 18:35. Тепер питання: 1. Чому ви не увімкнули гарячу воду за сьогоднішній робочий день чим самим надали недостовірну інформацію щодо вашої роботи. Питання  номер 2 коли буде відновлено гаряче водопостачання і скільки нам ще терпіти подібні недоліки ВАШОЇ роботи. 

  • 24 травня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Доброго дня.  Сьогодні їхала в автобусі номер 2, з ГПЗ о 15:55 годині ,  в салоні не було жодної вивіски що автобус працює без кондуктора. Я придивилась нічого не знайшла. Подумала собі, що якщо до мене ніхто не підійде то підійду до водія.  Буквально одразу на наступній зупинці до мене підлетів контролер і почав кричати, тикати і хамити.  Захотів Штраф - 100грн. Я відповіла, що в мене немає цих грошей і щоб повісили інформацію для людей, що автобус працює без кондуктора.  Він мені сказав щоб я виходила на наступній зупинці.  До мене підійшов пасажир і запитав чи в мене є кошти, щоб розрахуватись за проїзд. Я відповіла що все добре і що за проїзд в мене є кошти. А контролер кинув в цей момент "Нє, вона не буде їхати тут,  хай нахєр сходить на найближчій зупинці".  Прошу Вас не допускати людей з неадекватною психікою до роботи.  Тому що після таких ситуацій навіть безкоштовно не хочеться їхати в такому транспорті.  А платити за такі транспортні послуги тим більше не хочеться. Дякую. 

  • 10 травня 2019
    Звернення до:
    КП "Вінницька транспортна компанія"
    21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 , ​kp.vinttu@gmail.com

    ​Тролейбуси маршруту #10 в вечірній час в напрямку Вишеньки майже завжди їдуть на 5-10 хвилин раніше вказаного в розкладі часу. Коли тролейбус запізнюється- це ще можна зрозуміти (форс-мажор,світлофори, складнощі на дорозі тощо). Але на 10 хвилин раніше- то навіщо той розклад взагалі? Люди йдуть з роботи,на щось розраховують,чекають транспорт,а він вже поїхав. А іноді буває таке що зовсім не приїде(наприклад 08.05.2019 в 23.00 на зуп.Замостянська в напрямку Вишеньки). Для чого в Вінниці розклад руху транспорту???