Керування дозволамиКерування дозволами

Істотні передбачувані фактори ризику КП «Аеропорт Вінниця»

                                                       Ризики та  їх страхування

СИЛЬНІ СТОРОНИ

 

1. Великий досвід в обслуговуванні міжнародних регулярних та чартерних авіарейсів

 

2. Повний пакет чинних сертифікатів

 

3. Міжнародний статус Аеропорту.

 

4. Фінансова підтримка Вінницької міської ради

 

5 Наявність вільних зон для зберігання та обслуговування повітряних суден авіації загального призначення, складських приміщень, будівель для технічного обслуговування та ремонтів агрегатів повітряних суден, що дасть можливість  розвивати неавіаційну діяльності

 

СЛАБКІ СТОРОНИ

 

1. Відсутність регулярних авіарейсів, що призводить до збитковості Аеропорту .

 

 

2. Обмеження польотів для найбільш актуальних типів пасажирських суден через недостатню несучу спроможність покриттів.

 

 

3. Застаріле обладнання для обслуговування рейсів та пасажирів та відсутність сучасних  паливно-заправних машин .

 

 

                МОЖЛИВОСТІ

 

  1. Реалізація проекту Логістичного центру для вантажів з технологіями перевантаження його між авіа-, авто- та залізничним транспортом, у тому числі з правами митно-ліцензійного складу
  2. Ефективна співпраця з Повітряними Силами Збройних Сил України, щодо утримання та експлуатації аеродрому, у тому числі їх відкритість до обговорення розвитку Аеропорту та розширення земельних ділянок для комерційного використання, можливість перевезення військових вантажів.
  3. Створення умов та розвиток неавіаційних послуг і доходів Аеропорту, у тому числі інвестиційні проекти (готель, торгово-розважальний центр тощо)
  4. Організація та спільна участь в маркетингових заходах з просування туристичного продукту та послуг Аеропорту
  5. Організація ефективної координації між Міськрадою, Облрадою та керівництвом Аеропорту щодо системної розробки і реалізації транспортної стратегії та програми розвитку туризму в регіоні

                        ЗАГРОЗИ

 

1. Відновлення військових подій на Сході України або подовження нестабільної політико-економічної ситуації .

 

2. Відсутність базового авіаперевізника

 

3. Подальша затримка з впровадженням режиму "Відкритого Неба" з ЄС та обмеження для входу міжнародних авіаперевізників

 

4. Пасивність місцевих туроператорів щодо розвитку в'їзного авіатуризму,

 

5.  Конкуренція з аеропортами Києва та можливий розвиток аеропортів в Житомирі, Білій Церкві та Умані.