Новини міста: Вінничан запрошують взяти участь в опитуванні щодо сприйняття ними власного міста
Керування дозволамиКерування дозволами

Вінничан запрошують взяти участь в опитуванні щодо сприйняття ними власного міста

опитування_Монтажна область 1.jpg

Опитування мешканців Великої Вінниці проходитиме до 27 вересня онлайн та офлайн. Заповнити опитувальник можна за посиланням https://cutt.ly/vWPKX8B  або на локації «Гостинна Вінниця» (біля площі Ліверпуль) 11 вересня у рамках святкування Дня міста.

У 2018 році Вінниця однією з перших в Україні затвердила Маркетингову стратегію міста, розроблену за підтримки канадського проєкту ПРОМІС. Втілення цього документу дозволило розпочати системний брендинг території та збільшити присутність Вінниці в інформаційному полі, залучивши більшу кількість інвесторів та туристів. Згодом дієвий маркетинг громади був визначений ціллю нової Стратегії розвитку Вінницької міської територіальної громади до 2030 року — Стратегії 3.0.

У рамках підготовки до розробки нової маркетингової стратегії у вересні проходить опитування особливостей сприйняття Вінниці її мешканцями, яке допоможе зрозуміти, наскільки  містяни люблять своє місто, готові розповідати про нього людям з інших регіонів та працювати над його туристичною привабливістю. Запитання стосуються визначних місць та особистостей, улюблених локацій для відпочинку, туристичного та бізнес-потенціалу, а також впізнаваності бренду Вінниці та її продуктів.

Результати будуть використані робочою групою для визначення складових майбутньої маркетингової стратегії, яка дозволить дієво конкурувати з іншими містами як в Україні, так і за її межами. Опитування дасть змогу краще зрозуміти членів територіальної громади, сформувати позиціювання Вінниці на українському та міжнародному ринках, впровадити нові інструменти для просування бренду міста.