Новини міста: Амбасадори Вінницького стандарту гостинності отримали відзнаки проєкту
Керування дозволамиКерування дозволами

Амбасадори Вінницького стандарту гостинності отримали відзнаки проєкту

IMG_7761.JPGТабличка та наліпка «Тут впроваджується Вінницький стандарт гостинності», які тепер розміщаються в закладах, свідчитимуть про особливі принципи взаємодії з гостем.

Вінницький стандарт гостинності був розроблений минулого року в рамках однойменного проєкту, реалізованого спілкою підприємців "Стіна". Над розробкою стандарту працювали власники та топменеджери закладів розміщення (готелі, хостели та апартаменти) та харчування, а також маркетологи. Роботу координувала експертка з продажу й сервісу, сертифікована бізнестренерка, спеціалістка зі створення та впровадження стандартів Оксана Марусич.

Після цього два десятка закладів сфери гостинності міста виявили бажання впроваджувати зазначені стандарти обслуговування у своїх ресторанах та готелях, що було закріплено меморандумом у березні 2021 року. У ньому йдеться, зокрема, про те, що підписанти спрямовуватимуть свою діяльність на впровадження міського стандарту та досягнення впізнаваності вінницької гостинності в Україні та світі, зокрема через спільні освітні та маркетингові заходи.

Днями розпочався процес вручення символіки проєкту - табличок і наліпок з написами «Тут впроваджується Вінницький стандарт гостинності». «Візуальні маркери, які ми вручили, вирізнятимуть заклади-амбасадори з-поміж інших і привертатимуть увагу гостей. Це велика честь і водночас велика відповідальність. Унікальна вінницька гостинність і унікальний сервіс дозволять нам збільшити кількість гостей, адже цей стандарт дарує найголовніше – емоції», - підкреслила очільниця ГО «Вінницька асоціація гостинності ХлібСіль» Інна Кривешко.

Відзнака свідчитиме, що в закладі впроваджуються принципи Вінницького стандарту гостинності, які викладені у «8 кроках до серця гостя». «Ці кроки показують атмосферу неспішності та комфорту нашого міста. Це перелік цінностей його носіїв, увага до деталей, виражені через такі складові компоненти, як перший зоровий і словесний контакт, створення комфорту, увага до гостя, демонстрація закоханості в рідне місто, готовність допомогти, мотивування повернутися та доброзичливе прощання», - пояснив директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені.

Наразі таблички і наліпки вже отримали готельно-ресторанний комплекс Churchill-Inn, кафе «Львівська цукерня», ресторани «Челентано», «Трофей» та Gagarin. На черзі й інші амбасадори: ресторація «Гостинний пан», історичний паб «Кінь у протигазі»,  ресторан RICH, готель «Франція», ресторани Mont Blanc і Happy Monkey, апартаменти Smart Apart, ресторани «Батискаф1.0», «Батискаф2.0», Red Zeppelin, Georgian Factory, «Лезгинка», «АССА», кав'ярні «Чорна кішка, Білий кіт», кондитерські «Батискаф sweets» і «Мус-Мус».

Вже незабаром заклади-підписанти розроблятимуть велкамбуки на основі Вінницького стандарту гостинності, а з наступного року проходитимуть перевірку та в разі дотримання стандарту отримають відзнаку «Дружні до гостей / Guest Friendly». Усі деталі та анонси заходів можна відстежувати на сторінці проєкту «Вінницький стандарт гостинності» у Facebook.