Новини міста: «8 кроків до серця гостя»: персонал готелів та ресторанів навчається гостинності по-вінницьки
Керування дозволамиКерування дозволами

«8 кроків до серця гостя»: персонал готелів та ресторанів навчається гостинності по-вінницьки

0000.JPGОсвітній захід, який проводить сертифікована бізнес-тренерка Оксана Марусич, став частиною впровадження першого в Україні міського стандарту гостинності.  

Сьогодні, 15 червня, у Вінниці розпочався дводенний освітній тренінг «8 кроків до серця гостя». У рамках заходу персонал закладів-амбасадорів Вінницького стандарту гостинності навчається тонкощам взаємодії з гостями по-вінницьки. Ще на початку року близько 20-и закладів сфери гостинності міста Вінниці підписали меморандум про впровадження першого міського стандарту гостинності. Підписанти зобов’язалися реалізовувати спільні маркетингові та освітні заходи, зокрема навчання для персоналу. Освітній захід організувала ГО «Вінницька асоціація гостинності «ХлібСіль» та департамент маркетингу міста та туризму. 

«Це навчання - перший етап якісних змін рівня обслуговування у закладах підписантів меморандуму, щоб відвідувачі одразу з перших секунд відчували особливість вінницької гостинності. Тренінг про вісім кроків до серця гостя передбачає роботу з офіціантами, барменами, адміністраторами, які безпосередньо контактують з клієнтами і від роботи яких фактично складається основне враження не тільки про конкретний заклад, але й про місто в цілому», - зауважив директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені.  

Навчальну програму тренінгу розробила експертка з продажу і сервісу, сертифікована бізнестренерка, спеціалістка зі створення і впровадження стандартів, кураторка розробки Вінницького стандарту гостинності Оксана Марусич. Дводенне навчання організоване в дві зміни і охопить близько 60 учасників та учасниць. Тренінг включає чотири освітні модулі: гостинність, враження, грамотність та психологію.

«Протягом сьогоднішнього дня ми будемо працювати над двома навчальними модулями. Перший стосуватиметься гостинності. Поговоримо про сприйняття цього поняття і розберемо наші «8 кроків до серця гостя», наш спільний стандарт гостинності. Також ми проаналізуємо враження, які ми залишаємо у гостей, прокачаємо навички ефективного спілкування, щоб стати сміливішими у взаємодії з гостем. На другий день ми перейдемо до грамотності у налагодженні діалогу, а також розберемо психологію гостя», - пояснила учасницям та учасникам Оксана Марусич. 

Так, протягом двох днів учасники та учасниці попрацюють над сучасними моделями обслуговування; розумінням важливості впровадження Вінницького стандарту гостинності та враженням про унікальний і щирий вінницький сервіс. А також навчаться аналізувати реакції на зворотній зв’язок і закріплять образ вражаючої та унікальної гостинності через виконання 8 кроків сервісу.

Участь у заході взяли представники та представниці близько 20-и закладів-амбасадорів Вінницького стандарту гостинності: ресторація «Гостинний пан», історичний паб «Кінь у протигазі», кафе «Львівська цукерня», ресторан «Челентано», ресторан RICH, готельно-ресторанний комплекс Churchill-Inn, ресторан «Трофей», готель «Франція», ресторан Mont Blanc, апартаменти Smart Apart, ресторани «Батискаф», Red Zeppelin, Georgian Factory, «Лезгинка», «АССА», кав’ярні «Чорна кішка, Білий кіт», кондитерські «Батискаф sweets», «Мус-Мус», «Батискаф 2.0», «Бутлегер і Душечка», Gagarin burger&meat. 

«Окрім освітніх заходів, незабаром в закладах-амбасадорах Вінницького стандарту гостинності з'являться наліпки і таблички з написом «Тут впроваджується Вінницький стандарт гостинності». Відвідувачі зможуть детальніше дізнатися дізнатися і відчути, що саме передбачено стандартом у спілкуванні із персоналом. Також триває активне включення в меню страв з вишнями, які є «фішками» Вінницького стандарту гостинності і родзинками для туристів», - зазначила очільниця ГО «Вінницька асоціація гостинності «ХлібСіль» Інна Кривешко. 

Надалі в рамках впровадження першого міського стандарту гостинності запланована розробка велкам-буків у закладах-амбасадорах Вінницького стандарту гостинності, а наступного року - проходження верифікації стосовно дотримання стандарту.