Новини міста: «Вінницякартсервіс» пояснив, чому деякі вінничани отримували повідомлення про списання коштів з банківських карток по кілька разів
Керування дозволамиКерування дозволами

«Вінницякартсервіс» пояснив, чому деякі вінничани отримували повідомлення про списання коштів з банківських карток по кілька разів

транспорт на Соборній.jpgНаразі у Вінницькому муніципальному транспорті діє безготівкова система оплати. Можна розраховуватися за проїзд кількома способами: муніципальними картками, банківськими - через систему NFC, SMS-повідомленнями та з допомогою QR-коду.  Директорка КП «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна під час онлайн-брифінгу розповіла, що останнім часом надходять скарги про списання коштів з банківських карток по кілька разів. Вона пояснила, що з кожним таким зверненням працюють індивідуально.


Вона повідомила, що останні два тижні в соцмережах та медіа з’являються повідомлення, що з банківських карток списуються додаткові кошти за проїзд. У більшості випадків працівники КП «Вінницякартсервіс»   самостійно знаходять таких користувачів для надання їм виписок з системи, в яких зазначається час та дата самої поїздки, а також дані про списання коштів, які в деяких випадках здійснюються із запізненням за попередні періоди. 

«Наголошую на тому, що за весь цей час жодної скарги від  пасажирів після отримання ними від нас таких звітів - ми не отримали. Всі списання коштів відповідають здійсненним поїздкам. Люди при отриманні цих виписок з системи побачили,  що списання були правомірні.  Найбільш поширені випадки були пов’язані з картками «Приватбанку». Коли, наприклад, син віддає саму пластикову картку матері, а сам використовує мобільний додаток «Приватбанку» для розрахунку QR-кодом, а батько у той же час використовує технологію NFC. Мати, отримуючи повідомлення про списання коштів з картки, бачить, що стільки поїздок вона не здійснювала і звертається до нас. Ми розглядали кожну ситуацію окремо, розділяли транзакції по валідаторам, кодам і NFC, використовуючи виписки з банків. Якщо у вас виникають питання, прошу всіх звертатися на нашу «гарячу лінію» за номером – (0800)330-155,  або в Телеграм канал (https://t.me/Vinnytsiakartservis ) чи на Фейсбук (https://cutt.ly/qd26OV0). Ми працюємо для вас і маємо мрію впровадити найкращий сервіс, щоб було зручно усім вінничанам», - каже директорка КП «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна. 

Заступник директора вінницької обласної дирекції АБ «Укргазбанк» Віта Горобець відзначила, що у їхніх клієнтів проблеми із розрахунком не було. Та пояснила, як відбувається оплата проїзду карткою. «При розрахунку у транспорті проходить така ж сама транзакція, як у магазині при  купівлі товарів. Але єдина відмінність, що оплата проходить в офлайн режимі без підтвердження пін-коду.  Якщо у вас є кошти на рахунку - відбувається списання, якщо ж їх немає, то відбувається повторне списання наступного дня, потім через три дні і через тиждень. Звертаю увагу, що списання буде проводитися до того моменту, поки людина не здійснить оплату. За весь період, відколи запрацювала безконтактна система оплати проїзду, наші клієнти до нас не зверталися, але в такому випадку ви можете звертися до свого банку». 

Що стосується перевірок оплати проїзду службою контролю, то контролери перевіряють, чи вінничани розраховуються за проїзд. Якщо пасажир розрахувався за допомогою СМС-повідомлення або QR-кодом – вони на телефоні пасажира перевіряють відповідне повідомлення. При розрахунку через валідатор муніципальною карткою, контроль проїзду здійснюється спеціальним пристроєм, який повідомляє чи була реєстрація проїзду безпосередньо в цьому транспорті. 

«Якщо ви бачите якусь незрозумілу роботу контролера, або у вас виникають непорозуміння з ними – звертайтесь на гарячу лінію «Вінницякартсервіс» (0800)330-155. Потрібно вказати час та номер борта. Ми будемо реагувати на такі ситуації і вживати відповідні заходи», - додав генеральний директор КП «Вінницька транспортна компанія» Михайло Луценко.