Новини міста: Антикризові заходи та промоція турпродуктів: у Вінниці відбулося засідання Туристичної ради
Керування дозволамиКерування дозволами

Антикризові заходи та промоція турпродуктів: у Вінниці відбулося засідання Туристичної ради

1.jpg

Сьогодні, 29 квітня, відбулося засідання Туристичної ради при вінницькому міському голові. Туроператори, готельєри, ресторатори, музейники, представники навчальних закладів, які готують профільних спеціалістів, та інші амбасадори туризму міста зібралися, щоб обговорити план дій з підтримки туристичної індустрії. Враховуючи карантинні обмеження, зустріч відбулася у форматі онлайн. 

Представники сфер туризму та гостинності спільно з працівниками міської ради у режимі онлайн обговорили проблемні питання, спричинені пандемією, та механізми спільних дій для виходу з кризи.

TR6.jpg«Розуміючи важливість збереження якості та конкурентоспроможності вінницького туристичного продукту, міська рада та міський голова Сергій Моргунов готові врахувати максимум прозицій від середовища, від вас. Пропозицій, які можуть бути вирішенні на рівні міської об'єднаної територіальної громади. Сьогодні ми можемо обговорити ті кроки, які допоможуть швидко повернути туристів до Вінниці», - звернувся до присутніх голова Туристичної ради, заступник міського голови Андрій Очеретний.

З року в рік індустрія туризму відіграє дедалі більшу роль в економіці міста Вінниці. Зі слів голови Туристичної ради, лише за минулий рік у Вінниці прямі податкові надходження до місцевого бюджету від туризму та суміжних сфер склали 35 млн. грн., а сума туристичного збору досягла рекордного показника в понад 2 млн. грн.

Запровадження вимушених карантинних заходів на території України завдало сферам туризму та гостинності серйозного удару, оцінені урядом у близько 1,5 млрд. доларів США в загальнодержавному розрізі. Очільник Туристичної ради розповів про антикризові заходи для підтримки туристичної галузі, над розробкою яких за дорученням міського голови працює сформована з фахівців робоча група. 

«У квітні була створена спеціальна робоча група та чотири фокус-групи, які активно працюють над розробкою антикризових планів. Вони були долучені до обговорення питань щодо сплати єдиного податку, щодо звільнення від сплати або відтермінуванню сплати за землю, за комунальне майно, яке орендують підприємці, а також питання щодо працевлаштування та зайнятості громадян. До фокус-груп долучалися підприємці, переважно представники малого та середнього бізнесу, а також організації, які активно лобіюють інтереси бізнесу: Вінницький бізнес-клуб, Вінницький клуб ділових людей, Спілка підприємців “Стіна”, Рада підприємців при Вінницькому міському голові, Вінницька торгово-промислова палата, низка університетів, центри зайнятості та інші», - додав Андрій Очеретний. 
Зі слів Андрія Очеретного, на основі розробленого плану заходів профільні департаменти міської ради напрацюють конкретні кроки, які допоможуть підприємцям пережити цей складний період. Також існує низка питань (зокрема, податкового законодавства), які днями планують винести на голосування в парламенті пакетом законів про підтримку креативних індустрій та туризму, де мають бути передбачені додаткові податкові пільги для відповідних суб’єктів господарювання. 

У свою чергу директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені ознайомив учасників засідання з планом заходів щодо промоції туристичних продуктів Вінниці у 2020 році, скоригований відповідно до викликів часу. 

_DSC4277.JPG«Нам дуже важливо адаптувати заходи на цей рік під нові реалії, бути готовими розпочати туристичний сезон 2020, який, ми впевнені, точно відбудеться і точно матиме великі шанси для Вінниці закріпити статус чудового міста для якісного та, звичайно ж, безпечного відпочинку», - зазначив Олександр Вешелені.

Зокрема, директор департаменту маркетингу міста та туризму підкреслив, що пріоритетами в період карантину і кризи стануть: консолідація середовища; вдосконалення туристичного продукту; проведення туристичних заходів після зняття обмежень на зібрання; реформування комунального підприємства “Подільський туристично-інформаційний центр”; посилена промоція туристичної Вінниці онлайн та офлайн; робота з розвитку підприємницьких якостей та покращення сервісу; затвердження і реалізація Стратегії розвитку туризму 2030 та Програми розвитку туризму на 2021-2025 роки.
TR18.jpg

«Головна мета залишається незмінною - це вдосконалення туристичного продукту. Відучора почали консультації із гідами щодо їх нових ідей та напрацювань, які будуть активно промотуватися в туристичному путівнику і на сайті Vinnytsia.city. Також ми розробляємо нові туристично-інформаційні таблички, які вже торік з'явилися на Вишеньці - цього разу ми хочемо встановити їх в історичному центрі міста. Окрім того, актуальним є проект долучення до міжнародної федерації Шляхів святого Якова. Наразі комунікуємо з представниками різних громад області для того, щоб запустити перший культурний піший маршрут, враховуючи, що в сьогоднішніх умовах мандрівки будуть відбуватися усіма доступними засобами. Очікуємо також оновлення кількох вінницьких музеїв, яке мало відбутися ще навесні», - розповів Олександр Вешелені. 
 
Директор департаменту маркетингу міста та туризму представив основні напрямки та цілі Стратегії розвитку туризму міста Вінниці до 2030 року. Документ незабаром буде винесений на громадське обговорення і скоригований відповідно до зауважень і пропозицій, що надійдуть від вінничан. Після затвердження стратегії розпочнеться підготовка нової цільової програми розвитку туризму на найближчі 5 років. В свою чергу учасники Туристичної ради озвучили чимало пропозицій, які стосуються підсилення гастрономічного туризму, а також колаборації гідів, ресторанів та готельєрів. Йшлося і про інноваційні методи промоції у форматі відео- та 3D-турів. Перспективними були визначені активний та зелений відпочинок в межах міста, над чим місцева влада планує працювати спільно з туристичними клубами та ініціативами.

TR22.jpg