(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
Кудлаєнко Сергій Володимирович
Директор департаменту, Департамент адміністративних послуг

Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування​.

Особистий прийом громадян:
2-а та 4-а п’ятниця з 10-00 до 12-00
Кімната особистого прийому №2​

Звернення:
12 липня 2013

​Доброго часу доби, Сергіє Володимировичу. Відомо, що формат прозорого офісу є взірцевим та таким на котрий слід рівнятись іншим містам нашої держави. Однак очевидно, що досконалості немає меж, що власне нам і показують як країни-члени ЄС так само й інші не менш успішні країни світу. Тому зважаючи на це, пропоную започаткувати на базі Департаменту керівником якого ви являєтесь, систему електронного урядування на місцевому рівні для організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного харакеру не виходяи з приміщення офісу чи з дому. Це дасть можливість скоротити час отримання/видачі таких документів, зменшить витрати пов'язані з обробкою і видачею документів на паперових носіях, унеможливить факти виникненн корупції і т.д. Вся інформація про СПД буде систематизована та знаходитись на електронних носіях, що полегшить доступ до неї у разі можливих: внесення змін чи повторної видачі. Разом з цим застарілу процедуру можна частково зберегти, при цьому значно скоротивши чисельність службовців. Таким чином можна започаткувати перехід від паперового до електронного формату документів. Усю необхідну інформацію можна розмістити на сайті ВМР. І останній позитивний момент який стане наслідком введення електронного урядування, це те, що між владою та підприємцями буде налагодженй взаємозв'язок, з мінімазацією бюрократичної тяганини як не за підписом, то за печаткою окремо взятого посадовця чи органу в цілому. Дякую за увагу. 

Відповідь:
12 серпня 2013

Розглянувши Ваше звернення, що надійшло в електронній формі, стосовно започаткування на базі Департаменту адміністративних послуг міської ради системи електронного урядування хотілося б зазначити таке:
Електронне урядування – це комплекс технічних та технологічних засобів та методів організації управління територією та забезпечення виконання владних повноважень органів державної влади та місцевого самоврядування.
Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» є лише одним із елементів системи електронного урядування, яка наразі будується у місті Вінниці, наряду із іншими її елементами: електронна реєстрація до черги у ДНЗ міста, забезпечення розгляду публічних звернень через Інтернет, в тому числі електронна карта міста, автоматизована система управління дорожнім рухом тощо.
Разом із тим, побудова такої системи має супроводжуватись не лише бажанням та зусиллями керівництва міста, а й її нормативно-правовим регулюванням на рівні держави. Оскільки, наприклад система видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, врегульована спеціальним законом, на сьогодні не передбачає можливості отримання та видачі документів в електронному вигляді.
В минулому році Верховною Радою України було ухвалено Закон «Про адміністративні послуги», який відповідно до його прикінцевих положень у повній мірі має запрацювати з 01.01.2014 року. Саме цей законодавчий акт містить ряд положень, які регулюють елементи системи електронного урядування на державному рівні та передбачають можливість отримання тих чи інших адміністративних послуг, в тому числі документів дозвільного характеру, не виходячи із дому чи офісу.
Наразі зусилля міської ради направленні на врахування її пропозицій, заснованих на досвіді роботи Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс», відповідними міністерствами та відомствами, відповідальними за реалізацію вищезазначеного Закону.
Так само як і Ви переконаний у необхідності використання в державному управлінні новітніх технологій та підходів в організації спілкування влади та громадян, і так само сподіваюсь та переконаний, що в найближчий час такі можливості все ж таки будуть реалізовані на законодавчому рівні.
Дякую за цікаве звернення, з повагою,​

Вкладення