(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/Executives/ContentLibrary/ca06f6bc-a393-4753-895b-425a3d7c0243/4/kopchuk.jpg
Копчук Ірина Володимирівна
Директор департаменту, Департамент адміністративних послуг

Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування​.


Особистий прийом громадян:
2-а, 4-а п'ятниця: з 10-00 до 11-00
Кімната особистого прийому №2

Пряма телефонна лінія:  
1-й понеділок з 10-00 до 11-00
3-й понеділок з 10-00 до 11-00
0432 59-50-55 / 0432 59-50-67
Звернення:
07 травня 2018

​Дуже дякую Вам за відповідь на мої звернення від та 8 лютого 2017 р     

1.   Так, я згодна, що нарахування за опалювання та утримання будинку виконується правильно.

 2.    Що стосується води. Так, я  згодна, в квартирі є лічильники. Свідчення, яких  якщо і передаються,  то передаються  фіктивні. Люди в'їхали в займану квартиру в кінці червня 2017года. Свідчення лічильників по холодній воді за серпень 2017 р. початкові 556 на 11.09.2017  було заявлено 559, після моєї заяви до ЖЕКу і контролю стану лічильників на 13.09.2017р. показники  вже 613. Отже ми маємо різницю фіктивних показників 3, і реальних 57. Також по гарячей воді в серпні 2017 р. початкові 435, після моєї заяви 443, фактична різниця 8, при цьому люди заявляли, що взагалі не користувалися гарячею водою. Лютий 2018г. Вони знову заявляють, що не користувалися ніякою водою(показники по обох лічильниках 0), у березні показники холодна вода 3 і гарячая вода 3. Це просто неможливе таке споживання води в сім'ї з 3 осіб, де є маленька дитина. І де жінка пере черз день. Тож ми маємо порушення закону України «Про Житлово-комунальні послуги».  Стаття 7. П.2. 12) надавати виконавцю комунальних послуг або іншій особі, що здійснює розподіл обсягів спожитих послуг, показання наявних приладів - розподілювачів теплової енергії та/або вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в квартирі (приміщенні) багатоквартирного будинку, в порядку та строки, визначені договором.

3. Що до газу. Тут просто нонсонс. Україна має великі проблеми з газом... і роздає його своїм громадянам дарма. 3,3 кб.!!! на людину... навіть не знаю що сказати.. Це скаже вам будь-хто, хто оплачує газ по лічильниках. У кого немає лічильника, користуються заниженими нормами. У квартирі 0 мешканців, реально живуть 3, мало того, що вони користуються заниженими нормами, так ще і нарахування проводяться на 1 особу.

4. Знову ж таки, я нічого не почула від Вас стосовно вивезення сміття. Чи ці люди не виробляють сміття? Ще як виробляють! А за сміття не платять ні копійки. Чому?

Тож я знов наполягаю, щоб виконувались норми закону України "Про Житлово- комунальні послуги". Стаття 7. А саме: п.2 11) інформувати управителя, виконавців комунальних послуг про зміну власника житла (іншого об'єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі споживача, у випадках та порядку, передбачених договором. Тож прошу господаря квартири пана Гуцоляка проінформувати управителя про фактичну кількість пожильців, що проживають в його квартирі,в кількості 3 осіб,(тобто він сам та його родина).

     Якщо моє звернення не відноситься до компетенції департаменту адміністративних послуг , прошу зкерувати мою заяву до ограну, який має повноваження у вирішенні мого питання у відведений Законом термін, згідно до ст. 7 Закону України „Про звернення  громадян"  . Дякую.

Відповідь:
05 червня 2018

Ваше звернення щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги для мешканців сусідньої квартири житлового будинку № 42 по вул. 600-річчя опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради.

По суті звернення повідомляємо наступне.

При нарахуванні плати за послуги централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення підприємства-надавачі послуг керуються    Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. №630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення».

Пунктом 14  постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 630 визначено що показники квартирних засобів обліку знімаються споживачем щомісяця. Відповідно до п.20 Постанови плата за надані послуги вноситься споживачем відповідно до показань засобів обліку води і теплової енергії. У платіжному документі передбачаються графи для зазначення поточних і попередніх показань засобів обліку води, теплової енергії, різниці цих показань або затверджених нормативів (норм) споживання, тарифу на даний вид послуг і суми, яка належить до сплати за надану послугу.

Пунктом 8 Постанови визначено, що  Послуги надаються споживачеві згідно з Договором, що оформляється на основі типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, п.17  якого  визначено  що  Споживач зобов'язаний:

1) оплачувати послуги в установлений договором строк;

2) повідомляти виконавця про осіб, строк тимчасового проживання яких у квартирі (будинку садибного типу) перевищив місяць, а також протягом місяця про зміни, що відбулися у стані підсобного господарства і санітарно-технічного та інженерного обладнання (за умови проведення розрахунків за надані послуги згідно з нормативами (нормами) споживання).

 Пунктом 18 Постанови визначено, що розрахунковим періодом для оплати послуг, якщо інше не визначено договором, є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяцем), якщо договором не встановлено інший строк.

Система (щомісячна або авансова) та форма (готівкова або безготівкова) оплати послуг визначається у договорі між споживачем і виконавцем.

Після отримання показань квартирних засобів обліку, якщо вони відрізняються від розрахованих за показаннями будинкових засобів обліку, виконавець здійснює коригування плати за надану послугу в наступному розрахунковому періоді шляхом зменшення або збільшення обсягів спожитої кожним споживачем послуги, що відображається в платіжному документі періоду, наступного за здійсненням коригування.

Щодо нарахувань за послугу газопостачання повідомляємо наступне, для мешканців будинку №42 по вул. 600-річчя нарахування за спожитий природний газ відбуваються:

  • для споживачів, що мають квартирні лічильники газу, - за показаннями таких лічильників;
  • для споживачів, що не мають квартирних лічильників газу, - у відповідності до Типового договору постачання природного газу побутовим споживачам, затвердженого Постановою Національної 
    комісії, що здійснює державне регулювання у сферах 
    енергетики та комунальних послуг  № 2500 від 30.09.2015р.

Нарахування плати за послугу з вивезення побутових відходів відбуваються відповідно до кількості осіб, зареєстрованих у квартирі житлового будинку або іншому ізольованому житловому приміщенні.

За інформування експлуатуючої будинок організації МКП «ЖЕК №7» всі функції до 1 січня 2017 року з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання були покладені на уповноважені органи місцевого самоврядування. Органами реєстрації закон визначає виконавчі органи сільських, селищних або міських рад або, в разі, якщо такі органи не створені, функції з реєстрації громадян виконує сільський голова.

Передача інформації про реєстрацію зняття з реєстрації місця    проживання/перебування фізичних осіб переходить з реєстрів територіальних    громад до єдиного державного демографічного реєстру та здійснюється після введення в експлуатацію відповідних програмних засобів, до яких мають доступ органи реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг)    Слід зазначити, що реєстрація місця проживання/перебування або зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється в день подання особою або її представником документів за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання.

 Як те зазначено у статті 7 ЗУ «Про звернення громадян», у разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідним роз'ясненням.

Заява, щодо реєстрації місця проживання може бути розглянута відповідним органом виключно за особистим зверненням громадянина, який має намір зареєструвати своє місце проживання, або його представника.

Крім цього доводимо до Вашого відома, що для розгляду заяви про реєстрацію місця проживання додається вичерпний перелік документів.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 19 Конституції України, Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Правилами реєстрації місця проживання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207 департамент енергетики, транспорту та зв'язку міської ради та МКП «ЖЕК №7» позбавлені права, щодо примусової реєстрації осіб.

 

Вкладення