(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/Executives/ContentLibrary/ca06f6bc-a393-4753-895b-425a3d7c0243/4/kopchuk.jpg
Копчук Ірина Володимирівна
Директор департаменту, Департамент адміністративних послуг

Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування​.


Особистий прийом громадян:
2-а, 4-а п'ятниця: з 10-00 до 11-00
Кімната особистого прийому №2

Пряма телефонна лінія:  
1-й понеділок з 10-00 до 11-00
3-й понеділок з 10-00 до 11-00
0432 59-50-55 / 0432 59-50-67
Звернення:
24 лютого 2018

​Пані Ірино.


1) Чи є обов'язковою перереєстрація місця проживання у зв'язку з законом про декомунізацію для оформлення біометричного закордонного паспорта і який нормативний акт це регулює? Інші вповноважені органи з видачі зак.паспортів такої процедури не вимагають.

2) Чи є правомірними дії працівників Прозорого офісу "Замостя" у відмові в оформленні біометричного закордонного паспорта у зв'язку з відсутністю перереєстрації адреси в паспорті (зміна назви вулиці)?

Дякую за роз'яснення. 

Відповідь:
23 березня 2018
​Розглянувши Ваше звернення від 24.02.2018р., стосовно оформлення паспорта громадянина України для виїзду закордон та внесення змін у паспортний документ щодо перейменування вулиці, інформую про наступне.

На консультації в центрі надання адміністративних послуг громадяни отримують перелік документів, необхідних для оформлення паспорта для виїзду за кордон, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 07.05.2014р. №152.

Відповідно до пунктів 25, 26, 27, 28 постанови КМУ від 07.05.2014р. №152 адміністратор при прийняті документів для оформлення паспорта для виїзду за кордон перевіряє повноту наданих заявником документів та формує заяву-анкету, друкує її та надає заявнику для перевірки правильності внесених відомостей. У разі виявлення помилок у заяві-анкеті адміністратор вносить до неї відповідні виправлення. Після перевірки заявник власним підписом підтверджує правильність внесених до заяви-анкети відомостей про особу.

Після прийняття до розгляду заяви-анкети щодо обміну паспорта та доданих до неї документів працівник територіального підрозділу ДМС здійснює заходи з ідентифікації особи, на ім’я якої оформлюється паспорт. Рішення про оформлення паспорта приймається територіальним підрозділом ДМС за результатами ідентифікації особи та перевірки факту належності особи до громадянства України. Після прийняття рішення про оформлення, обмін паспорта зазначені в заяві-анкеті відомості передаються до Головного обчислювального центру Реєстру захищеними каналами зв’язку з обов’язковим дотриманням вимог до обробки персональних даних, визначених законом який працює у взаємодії з Державним центром персоналізації документів державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». Надрукований паспорт надходить до територіального підрозділу ДМС, а потім до центру надання адміністративних послуг.

Враховуючи вищевикладене, адміністратори центру надання адміністративних послуг не наділені повноваженнями щодо прийняття рішення про оформлення паспорта.
Внесення змін до паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки щодо реєстрації місця проживання відбувається виключно за заявою громадянина або на підставі рішення суду. Інформація адміністратора щодо проставлення штампа про зміну назви вулиці у зв'язку декомунізацією носить рекомендаційний характер, оскільки остаточне рішення приймає відвідувач.  

Вкладення