(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/Executives/ContentLibrary/ca06f6bc-a393-4753-895b-425a3d7c0243/4/kopchuk.jpg
Копчук Ірина Володимирівна
Директор департаменту, Департамент адміністративних послуг

Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування​.


Особистий прийом громадян:
1, 2, 3, 4 п'ятниця: з 10-00 до 11-00
Кімната особистого прийому №2

Звернення:
20 листопада 2017
​Доброго дня.

На попереднє приватне звернення відповіді не отримав. Тому повторюю публічно.

В мене виникла проблема з випискою моєї померлої бабусі. Я підійшов до працівника міськвиконкому, що віддалено працює в прозорому офісі ЖЕК-5, і надав свідоцтво про смерть. Але працівник відмовилася знімати з реєстрації мою бабусю мотивуючи це тим, що я не надав свій паспорт і відмовився писати заяву. Мої доводи, що ні мій паспорт, ні будь-яка заява, на жаль, на доконаний факт смерті ніяким чином вплинути не можуть, виявилися марними. Мені було заявлено, що виписка може бути здійснена ТІЛЬКИ за наявності цих речей. Інакше треба чекати декілька місяців (оперативно, аж підгорає), коли надійдуть відповідні документи з ЗАГСу. Ну, я розумію, що відстань між ЗАГСом та міськвиконкомом у наше електронне сторіччя настільки велика, що треба чекати декілька місяців. Я ж, по своїй комп'ютерній безграмотності вважав, що це... декілька хвилин. Ну, то таке. І тільки після цього людина фактично випишеться. Тобто декілька місяців мені будуть приходити дещо викревлені рахунки, а після цього почнуться горе-перерахунки з різними непорозуміннями і іншими хламидомонадами. На жаль, ми не в казці живемо.
Але. Справа в тому, що ваш співробітник мене просто надурив. Я не кажу, що це було здійснено навмисно. Більш того, мені здається, що просто він був неправильно проінструктований, інакше не став би робити те, що зробив. Прийшовши до комп'ютера я відкрив відповідну постанову.
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248916470?
Почитав. Відкрив додаток. Почитав. І ось, що там написано в пункті 26 - "Зняття з реєстрації місця проживання". Цитую:

26. Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі: 
   заяви особи або її представника за формою згідно з додатком 11;
   рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;
   свідоцтва про смерть;
і т.д.
Тобто заява про смерть Є САМОСТІЙНОЮ, НЕЗАЛЕЖНОЮ ВІД БУДЬ-ЯКИХ ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ І ЗАЯВ, ПІДСТАВОЮ. Іншими словами, завдяки некомпетенності співробітника прозорого офісу я витратив свій час і зайві нерви на то, на що їх витрачати не мав би. Ситуація прикра.
Треба тепер знайти шляхи вирішення цієї ситуації. Зразу кажу, ніяких заяв я писати не буду. Свій паспорт надавати не буду. Це просто моя принципова позиція. Чекаю на відповідь.

Дякую.
Відповідь:
23 листопада 2017

Розглянувши Ваші звернення, які надійшли на офіційний сайт Вінницької міської ради 15.11.2017 р. та 20.11.2017 р., стосовно відмови у знятті з реєстрації місця проживання у м. Вінниця Вашої померлої бабусі, інформую про наступне.

Механізм здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб в Україні, а також форми необхідних для цього документів, встановлено Правилами реєстрації місця проживання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207. Відповідно до п. 26. Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207, зняття з реєстрації місця проживання померлої особи здійснюється на підставі:

- свідоцтва про смерть;
- повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;
- рішення суду, яке набрало законної сили, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою.

Адміністративна послуга зі зняття з реєстрації місця проживання померлої особи здійснюється в день надходження офіційної інформації щодо смерті особи до органу реєстрації з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб в Україні.

День надходження офіційної інформації щодо смерті особи встановлюється відповідно до дати та вхідного номеру відповідного повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС, відповідного рішення суду, яке надійшло поштою.У разі подання документів (свідоцтва про смерть, відповідного рішення суду) до органу реєстрації зацікавленою особою особисто, день надходження офіційної інформації щодо смерті особи встановлюється відповідно до дати подання заяви про проведення зняття з реєстрації місця проживання померлої особи. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про адміністративні послуги», для отримання адміністративної послуги суб'єкт звернення подає документи, що посвідчують особу.З огляду на вищевикладене, вимоги адміністратора щодо необхідності подання Вами відповідної заяви та документів, що посвідчують особу є законними.Рекомендуємо звернутись до Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» з оригіналами відповідних документів для здійснення зняття з реєстрації місця проживання Вашої померлої бабусі у встановленому порядку.

Вкладення