(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/директора%20департаментів/_w/пидоченко%20олексій%20петрович%20спеціаліст%20відділу%20енегетики_jpg.jpg
Пидоченко Олексій Петрович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​


Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 14-00 до 15-00​
Кімната особистого прийому №2​

 

Звернення:
27 квітня 2017

​Добрий день. 

Пишу Вам з приводу неоптимальної процедури повірки лічильників. А саме непотрібну довідку яку треба нести на Шмідта після того як лічильник повірили, щоб потім його поставили.

Фактично цей папірець дає знати монтерам на Шмідта, що можна приходити встановлювати лічильник в таку-то квартиру. Це суто інформаційне повідомлення, яке абонент повинен власноруч віднести. Можлило простояти в черзі та віддати на збереження папірець де його довгоо можуть ще шукати. 

Прохання: Організуйте e-mail повідомлення між ВінницяГаз та конторою на Шмідта.

Невже це так важко? Навіщо потрібна ця застаріла бюрократія?

Переваги:

- Приймаюча сторона буде отримувати повідомлення миттєво.

- Електронний лист краще шукається та швидше, та не губиться як паперовий. І да, нічого не треба друкувати.

- Електронний лист не підробиш, бо відомий імейл відправника(ВінницяГаз). А папірець можна підробити.

-Можливо найменш для Вас важлива річ, але абоненту НЕ ДОВЕДЕТЬСЯ ВЕЗТИ НА ІНШИЙ КІНЕЦЬ МІСТА НЕПОТРІБНИЙ ПАПІРЕЦЬ!

Якщо ви не знаєте як це зробити, звоніть я вам особисто і безкоштовно допоможу...

Відповідь:
18 травня 2017

​Ваше звернення щодо повірки побутового газового лічильника розглянуто департаментом енергетики, транспорту та зв’язку.
Відносини між Оператором газорозподільної системи (Оператором ГРМ - у даному випадку ПАТ «Вінницягаз») та побутовими споживачами регулюються, зокрема, Кодексом газорозподільних систем, затвердженим Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 р. № 2494, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 06.11.2015р. за №1379/27824, Правилами надання населенню послуг з газопостачання, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.1999 р. № 2246 (зі змінами, далі – Правила).
Відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Кодексу, працівниками ПАТ «Вінницягаз» здійснюється демонтаж лічильників природного газу, якими забезпечується комерційний облік спожитого природного газу по об’єктах побутових споживачів, та направлення таких лічильників на періодичну повірку, яка проводиться державним підприємством «Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Поряд з тим, в окремих випадках деякі споживачі виявляють бажання самостійно транспортувати знятий лічильник газу на періодичну повірку. Після проведення повірки лічильника відповідні документи повертаються замовнику. При цьому згідно вимог чинних нормативних документів у сфері розподілу природного газу споживач зобов’язаний забезпечити представникам ПАТ «Вінницягаз» доступ для монтажу лічильника.
Для узгодження зручної для Вас дати та часу надання доступу до системи газопостачання, з метою монтажу лічильника Вам необхідно звернутися до ПАТ «Вінницягаз» у зручний для Вас спосіб: за телефонами Контакт- Центру (0432) 509-104, 605-304, (067) 01-10-104, або безпосередньо звернувшись до Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Вінницягаз» (м. Вінниця, вул. Шмідта, 32).

Вкладення