(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/директора%20департаментів/_w/мисловська%20аліса%20олександрівна_jpg.jpg
Мисловська Аліса Олександрівна
Директор департаменту, Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю

Вирішує питання забезпечення інформованості членів територіальної громади і зовнішніх аудиторій через ЗМІ й інші канали масових комунікацій про цілі та результати роботи Вінницької міської ради.​


Особистий прийом громадян:
1-й вівторок з 17-00 до 18-00
Кімната особистого прийому №2​

Звернення:
21 лютого 2017

 

​Доброго дня!

Підкажіть, до кого звернутись стосовно роботи консультантів ЦМСУ? Вказаний телефон 0432655090 не відповідає, на сайті не вказаний графік його роботи. Консультанти відписують непрофесійно та дозволяють собі хамство. Звернулась з приводу того, що неможливо додати адресу. У відповідь від консультанта, прописала докладно що саме не виходить і тут розгорнулась у нас "тепла" взаємна переписка. Переписка нижче. Читати переписку портібно знизу вверх.

Бондарчук Володимир, напевно бажає "прославитись" на все місто.

Консультант має завжди себе поводити стримано та професійно. А особливо, якщо це консультант державного підприємства.

Буду вдячна, якщо підкажете, хто може відреагувати на моє звернення.

Завчасно дякую за відповідь!


Доброго ранку(дня)!

Дякуємо що Ви користуєтесь нашим сайтом та сервісом.

Шановний користувач сайту pay.vn.ua!

Так в чому полягає некомпетентність моєї Вам відповіді???
Надати Вам шаблону відповідь на шаблоне запитання?
Чи можливо іньша відповідь вже з допомогою та пояснення чому саме була надана шаблонна відповідь. Повторюсь ще раз для того щоб не отримувати шаблонні відповіді варто задавати питання в більш розгоному вигляді де було б зрозуміло сама суть запитання.

P.S. Ну а що до хамства та відсутності професіоналізму, як кажуть медаль має дві сторони, і кожен баче те що хоче побачити. А ще є чудова приказка "Как уакнется, так и откликнется".

Гарного дня!
С повагою.

Дякуємо за звернення

----- Вихідне повідомлення -----
Від: "Алла Герасимчук" <allazavalnyk@yandex.ua>
Кому: support@cmsm.com.ua
Надіслано: Понеділок, 20 Лютий 2017 р 19:17:34
Тема: Re: Питання, як зробити ...


ого! какой некомпетентный ответ.... это как называется: помощь клиенту? да нет, это просто хамство и отсутствие профессионализма.




20.02.2017, 17:18, "support@cmsm.com.ua" <support@cmsm.com.ua>:




Доброго ранку(дня)!

Дякуємо що Ви користуєтесь нашим сайтом та сервісом.

Шановний користувач сайту pay.vn.ua!

Шановний для того щоб не бавати Вам шаблоної відповіді мабудь варто забавати питання в більш розгорнотому вигляді.

Згідно рішення ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ №71 ВІД 25.12.2015Р про перейменування вулиць
http://www.vmr.gov.ua/Lists/Actual/ShowNews.aspx?ID=421

Форму для додавання помешкання Вам слід заповнювати ось таким чином:
Вулицю слід набирати в укр.. мовою та вибирати з випадаючого списку достатньо набрати перші літерию

1. Район * ВІННИЦЬКИЙ
2. Населений пункт * ВІННИЦЯ
3. Вулиця * МИКОЛИ ВАЩУКА
4. Будинок * ???
5. Квартира ????
6. Особовий рахунок * ?????


Надсилаю Вам посилання на інструкцію як користуватись нашим сайтом та сервісами.

https://pay.vn.ua/pay.pdf

Дякуємо за звернення

----- Вихідне повідомлення -----
Від: "Алла Герасимчук" < allazavalnyk@yandex.ua >
Кому: support@cmsm.com.ua
Надіслано: Понеділок, 20 Лютий 2017 р 14:38:22
Тема: Re: Питання, як зробити ...


Уважаемые, мне не нужен шаблонный ответ. мне нужна помощь. адрес додавала согласно инструкции.
еще раз прошу пересмотреть название улиц (Ващука не выпадвет, а Квятека не додает) , работу сайта и предоставить обратную связь, когда можно работать с сайтом без сбоев




20.02.2017, 09:51, " support@cmsm.com.ua " < support@cmsm.com.ua >:



Доброго ранку(дня)!

Дякуємо що Ви користуєтесь нашим сайтом та сервісом.

Шановний користувач сайту pay.vn.ua!

Згідно рішення ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ №71 ВІД 25.12.2015Р про перейменування вулиць
http://www.vmr.gov.ua/Lists/Actual/ShowNews.aspx?ID=421

Форму для додавання помешкання Вам слід заповнювати ось таким чином:
Вулицю слід набирати в укр.. мовою та вибирати з випадаючого списку достатньо набрати перші літерию

1. Район * ВІННИЦЬКИЙ
2. Населений пункт * ВІННИЦЯ
3. Вулиця * ???????
4. Будинок * ???
5. Квартира ????
6. Особовий рахунок * ?????


Надсилаю Вам посилання на інструкцію як користуватись нашим сайтом та сервісами.

https://pay.vn.ua/pay.pdf

Дякуємо за звернення

----- Вихідне повідомлення -----
Від: allazavalnyk@yandex.ua
Кому: support@cmsm.com.ua
Надіслано: Неділя, 19 Лютий 2017 р 22:49:55
Тема: Питання, як зробити ...

Чому не доадається адреса?

--
З повагою,
Бондарчук Володимир
відділ CA
ТОВ "Центр муніципальних систем управління"
21036, м. Вінниця, вул. Єрмака, 7а
тел. (0432) 65-11-55
ф. (0432) 53-05-42


 


 

Відповідь:
15 березня 2017

За  дорученням міського голови Ваше звернення щодо роботи консультантів ТОВ «ЦМСУ» розглянуто департаментом міського господарства.

Підприємство, про яке Ви пишете, не є комунальною власністю територіальної громади міста. Тому інструментів впливу на його роботу органи місцевого самоврядування не мають.

Разом з тим, такий випадок є не допустимим, тому  департамент звернувся до керівництва ТОВ «ЦМСУ» щодо вжиття заходів та унеможливлення виникнення подібних ситуацій в подальшому. За інформацією ТОВ «ЦМСУ»  керівництво  приносить Вам свої вибачення за некоректність свого працівника та повідомляє, що Ваші пропозиції стосовно відсутності графіку роботи телефону (0432) 65 50 90 опрацьовуються та зміни будуть внесені на сайт найближчим часом.

Вкладення