(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://vmr.gov.ua/PictureLibrary1/директора%20департаментів/laskavchuk.jpg
Ласкавчук Тетяна Василівна
Директор департаменту, Департамент кадрової політики

Вирішує питання кадрового менеджменту у виконавчих органах міської ради та підпорядкованих міській раді комунальних підприємствах та бюджетних установах.

Особистий прийом громадян:
1-а п'ятниця з 16-00 до 17-00
Кімната особистого прийому №2

Звернення:
30 червня 2016
Доброго дня! 
Звертаються до вас мешканці будинку по вул.Брацлавська, 1, з наступним питанням. На даний час ми обслуговуємось (і скоріш за все після 1-го числа нічого не зміниться, так як новостворене ОСББ ще не готове перебрати на себе обов.язки по управлінню) ЖЕК №5 і маємо величезний клопіт з виконанням (точніше не виконанням) їх обов~язків. На будь-яке звернення мешканців будинку ЖЕК просто не реагує (вийнятки бувають, але дуже нечасті у загальному співвідношенні). Нам кажуть, що "зробимо", але нічого не виконується, допоки вже мешканці обхідними шляхами не почнуть докучати - тоді вже можливо. На письмові заяви, що подаються мешканцями, жоден навідь відповіді не отримав!!!! (могли б вже зразу у смітник при нас викидати, тому що виконання як такого теж не дочекаешся навіть таким чином, поки сам не спитаєш де результат, почуєш, що не знаю, з,ясуємо і перетелефонуємо (чого теж не дочекаєшся в результаті), підеш сам до потрібного фахівця і сам все влаштуєш). А диспетчери взагалі через раз попросту не реєструють звернення. 
Ми звісно розуміємо, що працівники вже вважають, що скоро перестануть обслуговувати нас взагалі, тому можна і не робити нічого. Але ж ВИБАЧТЕ НАС,... ГРОШІ за утримання будинку ми сплачуємо поки що, де тоді обіцяні нормальні послуги?????? В тарифі зазначені не лише прибирання та сантехніки, чи не так?  А кожне звернення в результаті по питанню, що виникає - це купа мороки мешканцям, бо з першого разу "не доходить", як і з третього... 
Просимо вас донести до керівника та працівників необхідність виконання їх обов,язків перед мешканцями, тому що ми реально не розуміємо, навіщо платити за ігнор наших потреб.
Відповідь:
27 липня 2016

​Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо невиконання заяв мешканців будинку №1 по вул. Брацлавська з питання утримання будинку та прибудинкової території, розглянуто.

Повідомляю, що з працівниками МКП «ЖЕК №5» проведено роз'яснювальну роботу щодо термінів виконання заяв мешканців та строків ліквідації аварійних ситуацій.

Вкладення