(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://vmr.gov.ua/MunicipalEnreprise/ContentLibrary/a70b4b62-1fa2-46af-9242-a3a699429ac1/12/МКП%20ЖЕК-7%20фото.JPG
Лаврік Олег Володимирович
в.о. директора департаменту, Департамент житлового господарства

Вирішує питання експлуатації та ремонту житла, виконання робіт і надання послуг за замовленням населення, санітарної очистки та прибирання будинків, прибудинкової території, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зон загальноміського користування, які межують з житловим фондом, озеленення та створення місць відпочинку громадян, та інших послуг у житловому господарстві, питання щодо поліпшення житлових умов громадян.​

Особистий прийом громадян:
1-а та 3-я середа з 11-00 до 13-00;
2-а та 4-а середа з 14-00 до 16-00.
Кімната особистого прийому №2

Звернення:
18 лютого 2016

​Доброго дня! Хочу звернутись з черговим питанням щодо бездіяльності та халатного реагування на звернення з боку ЖЕО №5. Мало того, що за виконанням їх робіт через раз треба ледь не над головою виконавця стояти і визвонювати їх, коли все ж зроблять по декілька тижнів (це вже взагалі культурними словами не описати, як у цирк телефонуєш, кожного разу все з початку!!), так в результаті ще й нахабно брешуть, що виконали роботу там, де її і не виконували взагалі. 

Ще 25.01 я звернулася до диспетчера ЖЕО №5 (на прийомі дзвінків був чоловік) з наступним питанням:

у нашому під"їзді №1 по вул. Островського, 1 в підвалі зовсім нікудишні дерев"яні двері, які дуже легко виламати навіть мені при бажанні, не кажучи вже про чоловіків. Вони абсолютно розбовтані, замок легко вискакує з фіксатора, а відкрутивши 2 шурупчика кожен може спокійно їх відкрити і потрапити всередину. Цим нахабно користується бомж, який вирішив, що це його житло. Він періодично міняє замок (ключі від дверей підвалу у нього вже власні чомусь, а  мешканцям туди потрапити не зрозуміло як, лише двері вибивати). У підвалі він складує мотлох та об"їдки, котрі мало того, що гниють там, так він ще й готує їх тут періодично на відкритому(!) вогні, від чого сморід стоїть на весь під"їзд. На наші звернення не реагує, піде десь, а коли ніхто не бачить, знову повертається. 

З цим питанням я звернулася до ЖЕО. Бомжа вигнали (не перший раз), а замінити двері до сих пір так і не замінили. Тобто питання лише часу, коли вся історія повториться. Цю вимогу (замінити двері на нормальні, або ж привести до ладу ті, що є, але так, щоб неможлово було їх виламати чужинцям) навіть не зафіксували, лише обіцянками годували тиждень, що "завтра підійдуть". Коли ж через тиждень я потрапила по телефону на іншого диспетчера, виявилось, що це звернення не зафіксовано взагалі!!! І це не перший випадок подібного нахабства. Навіщо створювати лінію прийому дзвінків, якщо диспетчер чекає, поки я йому на поклон прийду з дитиною і з папірцем, бо інакше хочу почув, хочу ні?!  

Добре, зафіксували таки через тиждень, пообіцяли, що "завтра майстер прийде". Майстер прийшов... після третього нагадування, через 2 тижні. Подивився нарешті на двері, спитав, у кого ключі (у бомжа звісно) і все на цьому. Двері який вигляд мали, такий і мають, жодних змін ні у вигляді, ні у функціоналі. А сьогодні зателефонулала знову до ЖЕО, і мені відповіли, що "майстер роботу виконав" (??!!!), а якщо вас не влаштовує, то збирайтесь під"їздом і ставте самі нові двері за власний кошт.

А тепер запитання по ситуації, на які дуже хочется почути відповіді:

1. З якого переляку мешканці мають збирати власні кошти на підтримання у нормальному стані дверей підвалу, якщо ми щомісяця оплачуємо ЖЕО за утримання будинку?

2. Чому працівники ЖЕО дозволяють собі побідне утримання приміщень багатоповерхового будинку? Це нормально, що кожен бажаючий може зайти у підвал і смажити/варити там що заманеться? Створювати там сміттєзвалище? Чи все ж ЖЕО зобов"язаний обмежити не лише на вигляд, а й на ділі доступ до підвальних приміщень?

3.  Яким чином вплинути на ЖЕО, щоб припинилось подібне свавілля щодо прийому та виконання замовлень? Чому я маю по п"ятнадцять разів телефонувати по 1 питанню місяць(!), щоб почути в результаті відмовку (адже акту виконаних робіт не підписували, робота не виконана), чи ходити до них "на поклони" - єдиний варіант? Випадок їхньої бездіяльності вже далеко не перший, і кожного разу треба зіпсувати собі нерви, витратити чимало коштів на бескінечні телефонні розмови, перш ніж доб"єшся виконання замовлення, яке через раз виконується лише після оформлення скарги на їх бездільність. 

Прошу вплинути на данне питання та притягти до відповідальності осіб, що халатно виконують свої обов"язки, тому що терпіння вже просто не вистачає.   

Відповідь:
04 травня 2016

Ваше звернення щодо ремонту дверей у підвальному приміщенні житлового будинку №1 по вулиці Брацлавська (Островського), розглянуто департаментом житлового господарства.

За інформацією адміністрації експлуатуючої будинок організації МКП «ЖЕК №5» виконано роботи по встановленню металевих дверей у підвальне приміщення житлового будинку №1 по вулиці Брацлавська (Островського).

За інформацією Головного управління національної поліції спільно з мешканцями вищевказаного житлового будинку було здійснено обстеження підвального приміщення. Під час обстеження перебування чи проживання безхатченків у даному приміщенні будинку виявлено не було.

Вкладення