(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://www.vmr.gov.ua/ContentLibrary/7af53400-b23f-40c1-acd3-5b2b965a2e65/7/рева%20андрій%20олексійович%20заступник%20міського%20голови.jpg
Рева Андрій Олексійович
Заступник міського голови, Виконавчий комітет Вінницької міської ради

​Особистий прийом громадян:
1-а, 2-а, 3-я, 4-а середа з 10-00 до 12-00
Кімната особистого прийому №1

Звернення:
21 грудня 2015

Шановний Андрій Олексійович !
Шкільні міські олімпіади завершуються самою корумпованою і позорно-необ'єктивною—з англійської мови.Учасники розділені на дві категорії: ті,які будуть ОБОВ'язково призерами—майже всі вони знають НАПЕРЕД завдання і ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ, та ТІ ,які потрібні для кількості ,«пушечне м'ясо».МЕТОДИСТ із іноземних мов,яка керує цим процесом ,чітко КОНТРОЛЮЄ з року в рік(вона «ПРАВИЛЬНО керує»,догоджає,тому й сидить у кріслі роками),щоб результати були «правильні»-в переможцях—або завжди одні й ті ж школи(дивіться які у верхи рейтингових таблиць) або де є «зацікавлені» батьки.Крім письмових завдань трьох типів,є ще усний тур,де «вирівнюють» результати. Тур особливо необ'єктивний —в журі із року в рік , одні й ті ж вчителі(ЦІКАВО, що їхні учні—ПЕРЕМОЖЦІ.Обов'язково відпишуться на цей лист, що ЦЕ,начебто,закономірність, бо ВОНИ- «НАЙРОЗУМНІШІ»,той учні в них,також, «НАЙРОЗУМНІШІ»!)Учень відповідає журі(компанія з 3-4 лютих сговорених, проінструктованих тьоть), які чітко знають кому треба скільки балів поставити для вирівнювання результатів, щоб «підняти» своїх або зі своєї школи(є якісь смішні шифри,але своїх дітей знають в лице!) ,або «нужных», та «опустити» інших,геть якщо вони випадково попали у лідери по письмовим турам, щоб не висовувались! Мабуть, у них існує список-інструкція із майбутніми призерами та потрібними балами. Як учні відповідали, ніхто не чув і ніхто нічого не докаже, а призер, взагалі,«зайшов-помовчав-вийшов» із максимальним балом, Невже не можна в журі запросити викладачів вузів або ПРОСТО—щоб учасники відповідали по черзі і слухали всіх інших — ВСІ УЧАСНИКИ ЧУЛИ ВСІХ КОНКУРЕНТІВ! УЧАСНИКИ тоді б чули відповіді один одного та й журі відповідали за свої оцінки!Або хоча б записували на диктофон відповіді, інакше - як проапелювати результати? Скажіть — навіщо ця олімпіада?Кому вона потрібна у такому вигляді?А судді хто?Що вона виявляє — що все буде як завжди — перемагають низькі договірні схеми в освіті?

Відповідь:
13 січня 2016

​Відповідь на дане звернення знаходиться в прикріпленому файлі.​

Вкладення