(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://vmr.gov.ua/Executives/ContentLibrary/fce42f80-c467-48af-bf12-dd7d2d9d1a32/2/Парфілов.jpg
Парфілов Олег Михайлович
Начальник відділу, Відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної і оборонної роботи та режиму секретності

Вирішує питання організації заходів щодо попередження, ліквідації та мінімізації наслідків надзвичайних ситуацій.

​Особистий прийом громадян:
2-й вівторок з 9-00 до 10-00​
Кімната особистого прийому №2

Звернення:
26 жовтня 2015

​Добрий день. Звертаюсь до Вас з таким проханням, щоб ви якось вплинули на працівників ЖЕКу, що осбслуговує будинок №9 по вулиці 50-років Перемоги. Справа в тому, що в половини мешканців будинку відсутня вже понад добу водопостачання в зв"язку з аварійною ситуацією в 150 квартирі, що саме там трапилось мені по телефону ніхто не зобов"язався пояснити. Відомо, що там ніхто не проживає на даний момент, а контактів власника ні в кого немає. У ЖЕКу сказали, що будуть розшукувати власника через паспортний стіл, але дій з їхнього боку я не побачила. Складається враження, що їм "наплювати" на те, що половина мешканців нашого будинку через перекриття стояка, залишились без водопостачання, а в нас сім"ї, маленькі дітки. Ніяких подальших дій вони приймати не збираються, з їх слів, сказали, що лише будуть чекати поки об"явиться власник, але ж власник може взагалі не об"явитись або проживати не в Україні. Мені відповіли, що нічого зробити не можуть і проникати в квартиру не будуть для усунення наслідків аварії і відновлення водопостачання, тому що це кримінальна відповідальність, хоча згідно ст.17 п.4 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги": "Якщо споживач відсутній і при цьому немає можливості встановити зв'язок з ним з метою його інформування про необхідність негайного прибуття до приміщення або він відмовляється допустити в займані ним приміщення представників виконавця/виробника і при цьому є об'єктивні підстави вважати, що аварія, неполадки, які унеможливлюють надання житлово-комунальних послуг іншим споживачам, відбулися саме в цих приміщеннях, - доступ у приміщення відбувається без отримання згоди споживача (несанкціонований доступ).​" Також згідно ЗУ "Про питну воду та питне водопостачання" якщо припиняється водопостачання у будинку сроком більше ніж на добу, то ЖЕК зобов"язаний забезпечити мешканців проживаючих в ньому питноб водою іншим способом. Я сподіваюсь, що моє звернення якось вплине на працівників даного ЖЕКу і ви примусите їх працювати опираючись на закони, а не на "ми нічого не можем зробити, бо ми не хочем" і в найкоротші сроки нам відновлять водопостачання.

Відповідь:
10 листопада 2015
Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо витоків із інженерних мереж у будинку № 9 по вул. 50-річчя Перемоги, за дорученням виконуючого обов’язки міського голови Сергія Моргунова, розглянуто.

В ході опрацювання звернення з’ясовано, що витоки, про які йдеться мова у Вашому зверненні, мали місце внаслідок пошкодження ділянки трубопроводу мережі централізованого гарячого водопостачання, яка знаходиться в межах кв. № 154 будинку № 9 по вул. 50-річчя Перемоги.

27.10.2015р. після надання доступу до приміщень вищезазначеної квартири працівниками експлуатуючої будинок організації МКП «ЖЕК №5» були виконані роботи по заміні пошкодженої ділянки трубопроводу.

Станом на 30.10.2015р. надання послуг з централізованого водопостачання відновлено, що підтверджено Вами у телефонній розмові із працівником департаменту житлового господарства.

Вкладення