(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://vmr.gov.ua/Executives/ContentLibrary/228684d3-975d-43d0-b158-effbd695eab8/9/Романенко%20Володимир%20Борисович%20Заступник%20начальника%20управління%20комп’ютеризації%20та%20телекомунікацій1.png
Романенко Володимир Борисович
Директор департаменту, Департамент інформаційних технологій

Вирішує питання інформатизації м.Вінниці, розвитку інформаційних технологій та технологій Е-урядування у виконавчих органах Вінницької міської ради.

Особистий прийом громадян:
1-й понеділок з 14-00 до 15-00​
Кімната особистого прийому №2​

Звернення:
27 серпня 2015

Доброго дня. Хочу повідомити Вас про некоректну роботу системи електронної черги у прозорому офісі Староміського Району. На талоні не вірно вказуються робочі місця на Які викликають людей на прийом та вказана невірна інформація що до кількості людей в черзі. Після того як я отримав талон під номером 411 (людей у черзі 4), я прочекав 30 хв. І помітив, що на табло викликали номер 417 на одне із вказаних на мому талоні робоче місце. Після того я підійшов до адміністратора та запитав щодо даної ситуації, зі слів адміністратора стало відомо, що можливо викликати людину на робоче місце не в порядку отримання талонів(інкрементному) а у вибірковому. І ще я дізнався, що чегра людей на ці робочі місця після 30хв.  8 (до чього було 4, як таке можливо). Витратив на даремне очікування 30 хв. свого часу Відкорегуйте будь-ласка роботу Вашої системи. 

Відповідь:
24 вересня 2015

​На Ваше звернення щодо роботи системи електронної черги у ЦАП «Прозорий офіс» відділення «Старе місто»  повідомляємо наступне.

Спеціалістами департаменту інформаційних технологій міської ради опрацьовано статистичну інформацію стосовно проходження талону № 411, отриманого 27.08.2015 року о 13:47. Дані свідчать, що після отримання талону його було викликано, потім відправлено до групи «Відкладені», викликано повторно, і знову відкладено. Перевірка роботи системи електронного керування чергою системних неполадок не виявила.

Зазначимо, що в роботі електронної черги існує особливість: у разі, коли громадянином взято талон на невідповідне робоче місце, даний талон переводять на потрібне. В цьому випадку такий талон стає першим в черзі на нове робоче місце, відповідно зсуваючи попередню черговість. Дане питання було опрацьовано та надіслано замовлення виробникам системи електронної черги змінити роботу системи таким чином, щоб переміщений талон ставав у чергу в порядку, що відповідає часу його отримання.

Просимо Вас, в разі виявлення ситуації, яка ставить під сумнів коректність роботи системи управління чергою, одразу звертатись до відділу технічного забезпечення та зв’язку департаменту інформаційних технологій міської ради за телефоном 59-51-50 для забезпечення швидкого реагування та вирішення проблемного питання.  

Вкладення