(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
http://vmr.gov.ua/Executives/ContentLibrary/228684d3-975d-43d0-b158-effbd695eab8/9/Романенко%20Володимир%20Борисович%20Заступник%20начальника%20управління%20комп’ютеризації%20та%20телекомунікацій1.png
Романенко Володимир Борисович
Директор департаменту, Департамент інформаційних технологій

Вирішує питання інформатизації м.Вінниці, розвитку інформаційних технологій та технологій Е-урядування у виконавчих органах Вінницької міської ради.

Особистий прийом громадян:
1-й понеділок з 14-00 до 15-00​
Кімната особистого прийому №2​

Звернення:
03 квітня 2015

Предлагаю оснастить маршрутки  а в перспективе и весь транспорт GPS маяками, чтобы не тратить время зря.

Я например не стоял 30 минут возле театра и не ждал автобус, что идет на Водоканал.
А зашел на сайт, глянул где сейчас автобус и подгадал время для выхода.

Тем более, что подобный опыт уже реализован в киеве http://zn.ua/UKRAINE/v-kieve-zarabotal-onlayn-servis-dlya-otslezhivaniya-dvizheniya-marshrutok-171788_.html

Больших денег на это не надо, а выручка вырастет, потому что люди будут точно знать когда будет автобус и будут идти на остановку.
Потому что сейчас я предпочитаю ехать на мотоцикле, чтобы не тратить лишнее время.

Плюс для города в том, что уменьшится время ожидания горожан.
Соответственно это время будет использовано с большей пользой для производства товаров и услуг.

Резюмирую - для увеличения ВВП города, повышения эффективности работы транспорта  рентабельно ввести GPS маяки.

Тем более, что благодаря этому можно организовать и динамичное реагирование на загрузку маршрутов.
Можно будет наблюдать за траффиком в реальном времени.

Відповідь:
17 квітня 2015

​Департаментом енергетики, транспорту та зв’язку міської ради опрацьоване Ваше звернення щодо можливості облаштування GPS-трекерами громадського транспорту та повідомляємо наступне.
В рамках транспортної реформи в кінці 2013 року було прийнято рішення реформувати систему оплати проїзду в громадському транспорті з обладнанням рухомого складу пасажирського транспорту GPS - трекерами. За прикладом європейських країн вирішено розширити функціональність електронного проїзного квитка до масштабів Муніципальної картки вінничанина.
У 2013-2014 рр. здійснено ряд ключових завдань, сформовано робочі групи та план-графік реалізації проекту, підготовлено та затверджено концепцію проекту «Муніципальна картка вінничанина», визначено основні джерела фінансування, розглянуто зразки обладнання і програмного забезпечення потенційних інтеграторів, проаналізовано законодавство України і місцеві нормативні документи, створено спеціальне КП «Вінницякартсервіс».
В подальшому планується завершити процес фінансування проекту, затвердити правила перевезень пасажирів з врахуванням роботи системи безготівкової оплати проїзду, адаптувати чинне законодавство України, підготувати тендерну документацію, здійснити закупку та монтаж обладнання, створити мережу терміналів придбання/поповнення карток, провести медіа-кампанію по роботі з населенням, ЗМІ, провести емісію та розповсюдження безконтактних карток.

Вкладення