(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
Мартинюк Максим Петрович
Директор департаменту, Департамент  архітектури, містобудування та кадастру

Вирішує питання  розвитку і планування територій, проектування, будівництва і реконструкції об’єктів житлово-цивільного, виробничого призначення, спорудження інших об’єктів, реставрації архітектурних комплексів і ансамблів та створення дизайну архітектурного середовища, надання якісних адміністративних послуг фізичним та юридичним особам в сферах: архітектури, містобудування, охорони культурної спадщини, земельних відносин​.

Особистий прийом громадян:
1-а п’ятниця з 10-00 до 13-00
3-я п’ятниця з 14-00 до 16-00​
Кімната особистого прийому №2​

Звернення:
18 березня 2014

​  Я особисто а також багато мешканців нашоі вулиці звертаємось з проханням розглянути можливість перейменування вулиці Московськоі разом з провулками, бо не хочемо жити на вулиці з назвою столиці ворожоі держави. 

Якщо потрібно будем створювати ініціативну групу по збору підписів.

Відповідь:
18 квітня 2014

​       Опрацювавши Ваше звернення від 18.03.2014 щодо перейменування вулиці Московської разом з провулками, департамент архітектури, містобудування та кадастру інформує наступне.
       Відповідно до Положення про адресну систему м. Вінниці, яке затверджене рішенням виконкому міської ради від 15.09.2011р. №2249 зі змінами, Департаменту архітектури, містобудування та кадастру доручено підготовку проектів рішень міської ради про найменування (перейменування) вулиць, площ, провулків міста згідно з клопотанням виконавчих органів міської ради, депутатських груп і фракцій рад, постійних комісій міської ради, громадських організацій та органів самоорганізації населення.
Також інформую, в разі прийняття рішення про перейменування вищезазначених вулиць та провулків на всіх будинках необхідно буде здійснити заміну аншлагів. Відповідно до ст. 16, 37, 64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» фінансування робіт щодо виготовлення та встановлення аншлагів на перейменованих вулицях має здійснюватись за рахунок міського бюджету. Мешканцям всіх будинків  необхідно буде внести зміни в паспортну документацію, в технічну документацію, в свідоцтва на права власності на майно і земельні ділянки. Юридичним особам, що здійснюють господарську діяльність на цих вулицях або зареєстровані тут, теж необхідно буде внести відповідні зміни в юридичні документи. Перераховані дії вимагають певних фінансових витрат з боку підприємств і мешканців даних вулиць та провулків.
       Крім того, звертаю Вашу увагу на те, що ініціювання питання щодо зміни назви вулиці має бути обговорено з мешканцями, які проживають на цій вулиці та з юридичними особами, які здійснюють господарську діяльність і отримати їх згоду.

Вкладення