(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​

Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 12-00 до 13-00​
Кімната особистого прийому №2​ 

Особисті прийоми громадян проводяться за попереднім записом по телефону 59-51-06 щоп'ятниці на наступний тиждень з 8-00 до
17-00,  з 13-00 до 14-00 - обідня перерва

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
23 вересня 2021

​Доброго дня , Михайло Васильович,  звертаюся до вас з прохання допомогти вирішити питання з горячою водою по нашому будинку. Ситуація така: "Тепломережа" постійно без попередження  відключає нам горячу воду в зв"язку з проривами на трасі чи ще десь. Коли включають знову ж без попередження в нас з"являються повітряні пробки , які ми змушені виганяти шляхом спуску води в підвалах. З травня місяця нам "Тепломережа " поставила лічильник на горячу воду для  її обліку і  тепер коли у нас після їхніх відключень не має горячої води,  люди жаліються , що біжить холодна вода  з горячого крана  за яку платять 90,10 грн за м3  і ми йдемо спускати у  підвалах теж виливаємо свої гроші в землю , а води йде не мало. Тобто,  вони нам самі створюють проблеми постійним відключенням та й ще обліковують  те,  що ми самі ліквідовуємо наслідки,  щоб вода з"явилася по стояках та й ще маємо платити за це . Виходить якесь замкнуте коло і мешканці не отримуючи належного надання послуг  постійно жаліються . Де справедливість  їх дій?  Чи може нам не спускати самим,   а кожного разу визивати їх представника для  обліку скільки води в нас  майже щодня йде в землю після їх відключень.  Головне , що усі інженерні мережі у нас заміненні за кошти мешканців,  які не можуть нормально користуватися тим за що палатять. їм. 

Відповідь:
11 жовтня 2021

Ваше звернення щодо якості гарячого водопостачання в житловому будинку по вул. Ващука, 13, опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради та в межах компетенції повідомляємо наступне.

За інформацією КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», фахівцями теплопостачального підприємства протягом вересня та жовтня поточного року здійснювались заходи щодо виконання ремонтних робіт зовнішніх теплових мереж та на центральному тепловому пункті 9/2, від якого отримує послугу з централізованого гарячого водопостачання житловий будинок №13 по вул. Ващука.

З огляду на вказане, у вересні та жовтні 2021 року нарахування за послугу з централізованого гарячого водопостачання мешканцям зазначеного вище житлового будинку, в яких відсутні індивідуальні прилади обліку гарячої води, буде приведено відповідно до нормативного споживання, показники комерційного приладу обліку гарячого водопостачання враховуватись в даних період не будуть.


Вкладення