(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​

Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 12-00 до 13-00​
Кімната особистого прийому №2​ 

Особисті прийоми громадян проводяться за попереднім записом по телефону 59-51-06 щоп'ятниці на наступний тиждень з 8-00 до
17-00,  з 13-00 до 14-00 - обідня перерва

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
22 вересня 2021

Звертаюсь до Вас з проханням посприяти вирішенню питання з відновлення газопостачання за адресою: м. Вінниця, вул.А.Кримського, буд.46, кв.33.

20 вересня 2021 року вдень було припинено газопостачання до мого помешкання за адресою: м.Вінниця, вул.А.Кримського, буд.46 кв.33. Жодного попередження про дату та причину відключення я не отримувала. Газопостачання було припинено до квартир 1,5,9,13,17,21,25,29. Відповідно до оголошення  АТ "Вінницягаз" повідомила, що виникла аварійна ситуація, і для пуску газу мешканці цих квартир мають бути присутніми ввечері о 18-30 у помешканнях, відповідно ми зібрались і очікували на відновлення газопостачання у той же день. Ніхто з представників АТ «Вінницягаз» особисто до моєї квартири не з'явився.

Станом на 22 серпня 2021 року газопостачання до моєї квартири не відновлено. Жодних письмових повідомлень про підстави припинення постачання газу та дату його відновлення я так і не отримала. Мешканці квартири не порушували правил безпеки користування газовими приладами. Наголошую, що за моїм помешканням немає заборгованості за постачання газу, а за послугу з розподілу природного газу сплачено також. Квартира крім газової плити, обладнана проточним газовим водонагрівачем, отже за відсутності газопостачання я та мої малолітні діти (одна з яких дитина з інвалідністю) позбавлені мінімальних побутових зручностей.

На неодноразові телефонні звернення представники АТ «Вінницягаз» повідомляють, що власники деяких квартири  не надають доступ до помешкання, і вони нічим не можуть нам допомогти. Від кого було звернення про витік газу оператор не повідомляє. Представників аварійно-ремонтної бригади мешканці нашої квартири жодного разу не бачили. Натомість, працівники АТ «Вінницягаз» просто припинили постачання газу на невизначений строк, фактично порушивши цим наші права.

Зважаючи на те, що така ситуація для міста Вінниці за останній час непоодинока, можна допустити, що АТ «Вінницягаз» хоче вирішити свої спірні питання з боржником за рахунок мешканців інших квартир, імітуючи виникнення аварійної ситуації, замість того, щоб стягувати борги у встановленому законом порядку.

Прошу надати допомогу у вирішенні ситуації, що склалася, та посприяти відновленню газопостачання до квартири у найкоротші сроки.


Відповідь:
08 жовтня 2021

Ваше звернення щодо відновлення газопостачання опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради.

В межах компетенції повідомляємо наступне.

Після надання доступу до помешкань представникам АТ «Вінницягаз», газопостачання вказаних у зверненні квартир в буд. №46 по вул. А. Кримського було відновлено.


Вкладення