(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%A4%D1%83%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD.jpg
Фурман Роман Сергійович
Директор департаменту, Департамент житлового господарства

Вирішує питання експлуатації та ремонту житла, виконання робіт і надання послуг за замовленням населення, санітарної очистки та прибирання будинків, прибудинкової території, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зон загальноміського користування, які межують з житловим фондом, озеленення та створення місць відпочинку громадян, та інших послуг у житловому господарстві, питання щодо поліпшення житлових умов громадян.​

Особистий прийом громадян:
1-а та 3-я середа з 11-00 до 13-00;
2-а та 4-а середа з 14-00 до 16-00.
Кімната особистого прийому №2

Особисті прийоми громадян проводяться за попереднім записом по телефону 59-51-06 щоп'ятниці на наступний тиждень з 8-00 до
17-00,  з 13-00 до 14-00 - обідня перерва

Пряма телефонна лінія:  
1-а п'ятниця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-45 / 59-51-33
Звернення:
08 вересня 2021

​Доброго дня Вельмишановний Роман Сергійович!!!  Звартаємось до Вас як до останьої інстанції. В нашому будинку по вул Чайковського 15 підїзд 1 сталася тріщина в панелі перекриття даху. Ми звертались до  керівнитства ЖЕКу  з проханням усунути данну проблему. Але нажаль як завжди немає чи то коштів, чи бажання. В квартирі вже розпочалось розповсюдження грибкової інфекції. Після рясних опадів постійна течія з даху. А по переду зима та морози. Ми  як сумлінні квартировинаймачі завжди вчасно, та в повному обсязі сплачуємо  платню за обслуговування будинку. Яку ми фактично не отримуємо.  Прохання повпливати на кирівнитство ЖЕКу у вирішенні нашої проблеми. Так як ні планового ні поточного ремонту нашого даху не було вже понад  15 років. Усі поточні ремонти виконувались силами жителів 9-их поверхів за власний кошт.

Наперед вдячні за Ваш вплив на нашу проблему.

З  великою повагою мешканці буд 15 по вул Чуйковського.






Відповідь:
27 вересня 2021

​Ваше звернення щодо потрапляння вологи в квартиру №35 житлового будинку №15 по вул. Чайковського, розглянуто в межах компетенції.

За інформацією адміністрації МКП «Управляюча компанія «Київська»», в ході опрацювання звернення було проведено обстеження покрівлі та трубопроводу зливової каналізації в першому під'їзді вищевказаного житлового будинку. В результаті обстеження встановлено, що для усунення причини затікання в квартирі № 35 необхідно виконати роботи по заміні ділянки трубопроводу зливової каналізації на технічному поверсі. Дані роботи заплановано виконати до 30 вересня 2021 року. В той же термін будуть виконані роботи по зашпарюванню трішини, про яку йдеться мова у Вашому зверненні.  

08.10.2021

Ваше звернення щодо потрапляння вологи в квартиру №35 житлового будинку №15 по вул. Чайковського, розглянуто в межах компетенції.

За інформацією адміністрації МКП «Управляюча компанія «Київська»», виконано роботи по заміні ділянки трубопроводу зливової каналізації на технічному поверсі та ремонт рубероїдного покриття навколо воронки зливового водостоку.

Вкладення