(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​

Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 12-00 до 13-00​
Кімната особистого прийому №2​ 

Особисті прийоми громадян проводяться за попереднім записом по телефону 59-51-06 щоп'ятниці на наступний тиждень з 8-00 до
17-00,  з 13-00 до 14-00 - обідня перерва

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
29 серпня 2021

​Шановний Михайло Васильович! На жаль, змушена пожалітись на безвідповідальне ставлення до своєї роботи одного з водіїв КУ «Вінницька транспортна компанія». Сьогодні 27 серпня, мені довелось потрапити в дуже неприємну ситуацію, коли я зранку добиралась на роботу о 9.00 з мікрорайону Академічний за маршрутом муніципального автобусу №22, державний номер транспортного засобу 0743. На самій кінцевій зупинці ми з іншими пасажирами зайшли в салон та почали розраховуватись за проїзд. Нічого не підозрюючи, ми їхали далі, до тих пір, поки на зупинці Площа Героїв Чорнобиля не зайшли 2 жінки контролера і не почали перевіряти оплату проїзду. Вони почали голосно на весь салон з мене та ще декількох пасажирів робити злочинців і багато разів повторювати, що в нас не заплачено за проїзд, хоча я і ті інші пасажири, до яких вони чіплялись зайшли в салон першими і одразу ж заплатили через валідатор за проїзд. Зрештою, після всіх намагань прояснити ситуацію виявилось, що водій подав автобус та запустив пасажирів не закривши попередню зміну, а ми почали вже розраховуватись, нічого не підозрюючи, тому так вийшло, що перших 5 чоловік потрапили в попереднє «коло». Коли контролери запитали у водія «Сірьожа, коли ти включив валідатор?», то він спокійно відповів «Даа, там перших 5 чоловік, може бути пішли туди». Це взагалі як? Що за безвідповідальне ставлення зі сторони водія та хамство контролерів?! Навіщо людям зранку, на рівному місці такі нерви робити? Ще трішки і з нас почали б штрафи вимагати! Чи це така собі схема зговору між водіями та контролерами?!! Я вже мовчу про те, що цей водій регулярно хамить пасажирам, але в той же час, не соромиться брати готівку в якості оплати за проїзд та ніколи не одягає засіб індивідуального захисту, порушуючи цим всі правила протиепідемічної безпеки!

Відповідь:
16 вересня 2021

Ваше звернення щодо неналежного виконання своїх посадових обов'язків водієм автобуса АВ0743АА, який 27.08.2021 р. близько 09:00 год. здійснював перевезення пасажирів по маршруту  №22 «Мікрорайон «Академічний» – Залізничний вокзал», а також некоректної поведінки контролерів, які в зазначений час працювали в даному автобусі розглянуто департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради, про що повідомляємо наступне.

Адміністрацією комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» проведено службове розслідування щодо описаної Вами ситуації.
В результаті розслідування з'ясовано, що наведені у Вашому зверненні факти неналежного виконання своїх посадових обов'язків водієм автобуса
АВ0743АА маршруту №22 «Мікрорайон «Академічний» – Залізничний вокзал» 27.08.2021 р. підтвердилися.

З метою унеможливлення виникнення подібних ситуацій в майбутньому з водієм вказаного автобуса проведено профілактично-роз'яснювальну роботу. Окрім того, даного водія буде позбавлено преміальної оплати за вересень поточного року.

Водночас повідомляємо, що з усіма контролерами контрольно-ревізійного відділу комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» проведено позаплановий інструктаж щодо недопустимості проявів некоректної поведінки по відношенню до пасажирів.

Адміністрації комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» наголошено на необхідності посилення контролю за дотриманням водіями та контролерами міського пасажирського транспорту своїх посадових обов'язків, а також норм службової етики.

Департамент енергетики, транспорту та зв'язку міської ради спільно з комунальним підприємством «Вінницька транспортна компанія» приносять   Вам свої вибачення за можливі незручності, які виникли під час користування міським громадським транспортом.


Вкладення