(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​

Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 12-00 до 13-00​
Кімната особистого прийому №2​ 

Особисті прийоми громадян проводяться за попереднім записом по телефону 59-51-06 щоп'ятниці на наступний тиждень з 8-00 до
17-00,  з 13-00 до 14-00 - обідня перерва

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
19 серпня 2021

Звертаюсь до Вас з проханням посприяти вирішенню питання з відновлення газопостачання за адресою: м. Вінниця, проспект Юності, буд.55, кв.8.

12 серпня 2021 року вдень було припинено газопостачання до мого помешкання за адресою: м.Вінниця, проспект Юності, буд.55 кв.8, про що я дізналася ввечері по поверненню з роботи. Жодного попередження про дату та причину відключення я не отримувала. Газопостачання було припинено до квартир 2,5,8,11,14. За екстренним номером 104 оператор повідомив, що виникла аварійна ситуація, і для пуску газу мешканці цих квартир мають бути присутніми ввечері у помешканнях, відповідно ми зібрались і очікували на відновлення газопостачання у той же день. Ніхто з представників АТ «Вінницягаз» особисто до моєї квартири не з'явився.

Станом на 19 серпня 2021 року газопостачання до моєї квартири не відновлено. Жодних письмових повідомлень про підстави припинення постачання газу та дату його відновлення я так і не отримала. Мешканці квартири не порушували правил безпеки користування газовими приладами. Наголошую, що за моїм помешканням немає заборгованості за постачання газу, а за послугу з розподілу природного газу сплачено авансом за серпень місяць. Квартира крім газової плити, обладнана проточним газовим водонагрівачем, отже за відсутності газопостачання ми позбавлені мінімальних побутових зручностей.

На неодноразові телефонні звернення представники АТ «Вінницягаз» повідомляють, що власник квартири № 5 не надає доступ до помешкання для ліквідації аварійної ситуації, і вони нічим не можуть нам допомогти. Від кого було звернення про витік газу оператор не повідомляє. Представників аварійно-ремонтної бригади мешканці нашої квартири жодного разу не бачили. Власник (користувач) 5 квартири навідріз відмовляється співпрацювати з працівниками АТ «Вінницягаз». Відповідно до ст.29 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189-VIII споживач зобов'язаний забезпечити представникам виконавця комунальної послуги доступ до свого житла для ліквідації та відвернення аварій. Крім того, у ст.29 прописана процедура несанкціонованого доступу до житла, якщо власник (користувач) відмовляється допустити в належне йому житло представника виконавця комунальної послуги, і при цьому є об'єктивні підстави вважати, що аварія, яка створює загрозу життю та/або майну, наявна саме в цьому житлі. Натомість, працівники АТ «Вінницягаз» просто припинили постачання газу до п'яти квартир на невизначений строк, фактично порушивши цим наші права.

Зважаючи на те, що така ситуація для міста Вінниці за останній час непоодинока, можна допустити, що АТ «Вінницягаз» та ТОВ «Вінницягаз збут» хочуть вирішити свої спірні питання з боржником за рахунок мешканців інших квартир, імітуючи виникнення аварійної ситуації, замість того, щоб стягувати борги у встановленому законом порядку.

Прошу надати допомогу у вирішенні ситуації, що склалася, та посприяти відновленню газопостачання до квартири у найкоротші сроки.


Відповідь:
03 вересня 2021

Ваше звернення щодо відновлення газопостачання опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради.

В межах компетенції повідомляємо наступне.

Департамент звернувся до керівництва АТ «Вінницягаз» щодо вжиття термінових заходів з відновлення газопостачання житлового будинку №55 по просп. Юності, зокрема помешкань, доступ до яких було надано мешканцями будинку.

Після отримання інформації від АТ «Вінницягаз» Вас буде повідомлено додатково. 

05.10.2021

Ваше звернення щодо відновлення газопостачання опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради.

В межах компетенції повідомляємо наступне.

За результатами розгляду Вашого звернення, департаментом було направлено запит керівництву АТ «Вінницягаз» щодо необхідності термінового відновлення газопостачання житлового будинку №55 по просп. Юності, копія відповіді АТ «Вінницягаз» направлена на електронну адресу, вказану в зверненні.

 

 


Вкладення