(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​

Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 12-00 до 13-00​
Кімната особистого прийому №2​ 

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
16 липня 2021

​Доброго дня, пане Михайле! Уклінно прошу звернути Вашу увагу на роботу колцентру Вінницягаз по вул.Шмідта, 32. Крім, того ,що до них не можливо додзвонитись аби передати показники лічильника(принаймі останні два місяці), то ще не можливо попасти на протязі дня. Сумніваєтесь? Не потрібно. Пенсіонери займають чергу з 5години ранку ,тому коли я прийшов в другій половині дня, то на мене дивились ,як на інопланетянина. На наступний день я був там зранку, і що Ви думаєте, в залі вже було 26 чоловік і два десятки мучились в коридорі разом з поліцейським ,який цілими днями вислуховує лайку і прокльони змучених пенсіонерів. До речі дуже толерантна і адекватна молода людина! Задуха, жара і непрофісіоналізм персоналу - це все про " Клієнтський простір" Вінницягазу. Для справки: було це 14 і15 липня. Я так і не попав до оператора. Тому планую з понеділка продовжити цей квест. Пане Михайле, не хочете зі мною ,як звичайний абонент Вінницягазу? Запрошую.

Відповідь:
02 серпня 2021

​Ваше звернення щодо завантаженості центру обслуговування клієнтів АТ «Вінницягаз» за адресою вул. Шмідта, 32 опрацьоване департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради. В межах компетенції повідомляємо наступне.

Насамперед вважаємо необхідним наголосити, що АТ «Вінницягаз» не є комунальним підприємством та не підпорядковане Вінницькій міській раді та її структурним підрозділам.

Водночас, за інформацією АТ «Вінницягаз», споживачі газу мають можливість своєчасно повідомляти фактичні покази лічильника газу газорозподільному підприємству з першого по п'яте число місяця, наступного за розрахунковим не відвідуючи центр обслуговування клієнтів, а саме:

- за телефонами Контакт-Центру (0432) 509-104, (067) 01-10-104;

- за допомогою короткого СМС-повідомлення на номер 7104 у наступному форматі: номер особового рахунку (10 цифр), пробіл, показання лічильника (5 цифр);

- з використанням мережі Інтернет (через «Особистий кабінет» на сайті 104.ua або на електронну адресу contact@vn.104.ua);

- зафіксувати показання в мобільному додатку 104Mobile (або 104 Mobile Light для iPhone);

- за допомогою чат боту «7104ua» у месенджері Viber;

- за допомогою голосового меню IVR, яке працює цілодобово за номерами Контакт-Центру у розділі "2".

Разом з тим, адміністрації АТ «Вінницягаз» було відповідним чином наголошено про необхідність вирішення викладених у Вашому зверненні зауважень та зменшення завантаженості центру обслуговування клієнтів. 

Вкладення