(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​

Особистий прийом громадян:
1-й та 3-й четвер з 12-00 до 13-00​
Кімната особистого прийому №2​ 

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
03 липня 2021

Пане Михайло! Звертаюся щодо водія тролейбуса з бортовим номером 304. о 23 годині в п'ятницю 2 липня, рухаючись останнім рейсом маршруту #3 в бік Київської, він не брав людей на зупинках через перевищення місць.

Водій замість того,щоб домовитися з диспетчером, щоб пасажири доїхали до вул. Магістратська рейсом "в депо", а там їх посадили на службовий тролейбус-розвозку, кричав матом навіть на тих людей, які навіть і не намагалися проникнути в тролейбус, а лиш питали, як доїхати.

На зупинці "лікарня Пирогова" водій побачив, що люди намагаються зайти, почав штовхатись і кричав матом, що через жінку, яка не могла йти пішки через ногу, тролейбус стоятиме хоч всю ніч. Водій пішов курити, де ввійшов в палку дискусію з випившим чоловіком. Жінка вчинила дипломатично, вибачилася перед пасажирами і вийшла. Однак водій не їхав, поки не докурив та не побалакав з п'яним. Коли тролейбус рушав, п'яний стукнув по металевій частині дверей, бо хотів щось сказати або можливо, сісти в тролейбус. Водій спинив тролейбус, вискочив, побив і обматюкав п'яного і поїхав! На вул. Отамановського не зупинився і дратівливо прокоментував людей, які даремно чекали. Мабуть, він так самостверджується.

Матерний лексикон водія дійсно дуже багатий, містить не просто матюки, але й також відбірний тюремний жаргон.

На зупинці Театральна водій збирався лишити майже 20 людей, але побачивши, що серед них є водії, зупинився і пустив всіх. який сенс там брати, а там не брати людей? На Пирогова і Театральній два різних віруса чи як?

Погодьтеся, все-таки це перебір...

Прошу опрацювати три питання:

1) вказати даному водію на дотримання етичних норм

2) час руху останнього тролейбуса номер 3. Цей рейс дійсно користується попитом (водії щодня тихенько беруть стоячих,бо це останній рейс, і до карантину стоячі теж були). Має сенс пустити ще один після нього.

Пропоную спосіб як це зробити без додаткових затрат і без зменшення нічної перерви: рейс на 23.17 або 23.30 з Вишеньки в депо відмінити. А по його графіку пустити 3 тролейбус. На ділянці від вул. Магістратської до ДПЗ він ляже практично на графік вищезгаданого тролейбуса-розвозки, необхідність у якому відпаде. 

3) виробити чіткі правила дій водіїв спільно з диспетчером на випадок, якщо не вміщаються люди або транспорт поломка на останньому рейсі перед нічною перервою. Враховуючи такі варіанти як маршрутка, черговим рейс або просто проїзд з пересадкою


Відповідь:
22 липня 2021

Ваше звернення щодо некоректної поведінки водія тролейбуса №304, який 02.07.2021 р. здійснював перевезення пасажирів по маршруту №3 «Вишенька – ВПЗ», а також графіку руху тролейбусів на вказаному тролейбусному маршруті розглянуто департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради, про що повідомляємо наступне.

На даний час перевезення пасажирів на території Вінницької міської територіальної громади здійснюється відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 р. №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), а саме в межах кількості місць для сидіння, що передбачена технічною характеристикою транспортного засобу і визначена в реєстраційних документах на такий транспортний засіб, за умови обов'язкового використання пасажирами засобів індивідуального захисту.

Адміністрацією комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» проведено службове розслідування та встановлено, що наведені у Вашому зверненні факти некоректної поведінки водія, який 02.07.2021 р. близько 23:00 год. працював на тролейбусі №304 по маршруту №3 «Вишенька – ВПЗ» підтвердилися.

За некоректну поведінку по відношенню до пасажирів водія суворо попереджено та наголошено на обов'язковому дотриманні своїх службових обов'язків, а також на недопустимості проявів некоректної поведінки по відношенню до пасажирів. Окрім того, водія зазначеного тролейбуса буде позбавлено преміальної оплати за липень поточного року.

Водночас повідомляємо, що в зв'язку з неналежними погодними умовами 02.07.2021 р. з 23:00 год. на зупинці міського пасажирського транспорту «Майдан Небесної Сотні» працював ревізор з безпеки руху служби безпеки руху комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія», який наголошував водіям міського пасажирського транспорту на необхідності перевезення усіх пасажирів.

Останній рейс маршруту №3 «Вишенька – ВПЗ» з кінцевого пункту «Вишенька» відправляється о 22:51 год. та проходить зупинку «Майдан Небесної Сотні» о 23:03 год.

Розклад руху тролейбусів на зазначеному маршруті розроблено з урахуванням наявного пасажиропотоку, потреб мешканців в перевезеннях, ефективності використання рухомого складу та вимог «Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів», затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 07.06.2010 р. № 340.

Окрім того, працівниками департаменту енергетики, транспорту та зв'язку міської ради спільно з працівниками комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» регулярно проводяться моніторинги роботи міського громадського транспорту та, в разі необхідності, оперативно вносяться зміни в розклади руху певних маршрутів.

Адміністрації комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» наголошено на необхідності забезпечення стабільних пасажирських перевезень відповідно до затверджених графіків та інтервалів руху, а також на дотриманні водіями міського пасажирського транспорту своїх службових обов'язків та карантинних обмежень під час перевезення пасажирів.


Вкладення