(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
Кудлаєнко Сергій Володимирович
Директор департаменту, Департамент адміністративних послуг

Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування​.

Особистий прийом громадян:
2-а та 4-а п’ятниця з 10-00 до 12-00
Кімната особистого прийому №2​

Звернення:
13 січня 2014

​Шановний Сергій Володимирович! Хочу звернути Вашу увагу на роботу системи прозорого офісу, зокрема відділу державної реєстрації речових прав на майно ( місця 25,27), а саме і начальник даного відділу, і реєстратори абсолютно не зацікавлені в оперативній і ефективній роботі. Для них важливим є лише відпрацьований час. Суть проблеми в наступному: в 15.19.   13.01.14. я отримав номерок на прийом ( місце 25,27). До 17.00. я мав можливість спостерігати за роботою реєстраторів в цьому офісі: номери на прийом з"являлися хаотично і що саме цікаво по цих номерах відвідувачів не було ( № 423 і 432 на протязі 40 хвилин змінювали один одного, а реєстратор спокійно розмовляв по своєму мобільному телефону), при особистому зверненні до реєстратора, споглядаючи таку дивну картину, з проханням прийняти, була отримана відповідь : "Чекайте на свою чергу" В кінцевому підсумку тільки годинник показав 17.00. реєстратор швидко зібралась і зі словами, що робочий день закінчився, припинила прийом. При зверненні до начальника відділу він заявив, що дана кількість реєстраторів не спроможна обслуговувати зареєстровану кількість відвідувачів і їм байдуже чи потрапить людина на прийом в той же день. Кидається у вічі не ефективна організація роботи відділу.

Відповідь:
13 лютого 2014

       Розглянувши Ваше звернення від 13.01.2014р., що надійшло в електронному вигляді, щодо неналежної роботи державних реєстраторів речових прав, інформуємо про таке:
       Діяльність відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно в межах Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» здійснюється на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» та на підставі угоди, укладеної між виконкомом міської ради та Головним управлінням юстиції у Вінницькій області, та має на меті забезпечення якісного обслуговування мешканців органами влади. Власне відділ є структурним підрозділом Реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції та не підпорядкований міській раді, міському голові та Департаменту.
       Прийом відвідувачів у Центрі здійснюється згідно із Технічним регламентом Центру, затвердженим рішенням виконкому міської ради від 25.10.2012р. №2612 із змінами, виключно із застосуванням електронної системи управління чергою. Виконання вимог Технічного регламенту працівниками відділу державної реєстрації речових прав РС ВМУЮ є обов’язковою умовою вищезгаданої угоди про співпрацю. Порядок використання електронної системи управління чергою в роботі Центру регламентовано відповідною Інструкцією, затвердженою спільним наказом Департаменту адміністративних послуг міської ради та Департаменту інформаційних технологій міської ради від 13.06.2013р. №8/01-03-13/546 (при бажанні можна ознайомитись на сайті міської ради www.vmr.gov.ua на сторінці «Прозорий офіс» - Документи – Рішення про діяльність Центру).
      Викладений у Вашому зверненні випадок є прикладом не виконання діючої Інструкції, в зв'язку із чим керівнику відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно РС ВМУЮ наголошено на недопустимості подібних порушень в майбутньому та необхідності проведення додаткової роз’яснювальної роботи із підлеглими.
       У випадку повторення подібних порушень з боку працівників вказаного відділу в майбутньому та скарг відвідувачів Центру, керівництво Департаменту адміністративних послуг міської ради в обов’язковому порядку звертатиметься до керівництва Реєстраційної служби області та Головного управління юстиції у Вінницькій області щодо притягнення винних осіб до дисциплінарної відповідальності.
       Департамент вдячний Вам за об’єктивні критичні зауваження, врахування яких надасть змогу своєчасно усувати недоліки у роботі та покращувати якість обслуговування мешканців у Центрі.

Вкладення