(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
21 квітня 2021

​Доброго дня Михайло Васильович! Я мешканка будинку 7 Олега Антонова зверталась до вас з приводу того що у мене на другому етажі нема гарячої води. Чуда ні якого не відбулось! Прояснюю ситуацію. З 12 квітня немає гарячої води на другому етажі. Зверталась п'ять раз в ЖЕК ,,ППБОКУД,,сказали що на четвертому поверсі треба купити хомут та поставити.Житель з четвертого поверху відказався купувати хомут. Я купила цей хомут позвонила у ЖЕК і вже жду три дня щоб прохані сантехніки прийшли та зробили ,,свою роботу,,.Скажіть мені будласка скільки можна це терпіти?!?Коли вже буде порядок? Чому ні хто не робить своєї роботи? Я розумію що мені платити за леть теплу воду в якій не можливо помитись!Я так зрозуміла що мені треба взяти дві сотні та дати сантехніку щоб той зробив роботу за яку він получає зарплату? То для чого такі ЖЕКИ взагалі потрібні?Я дуже надіюсь що ця ситуація набуде ясності! І що мені не потрібно буде звертатись до вас уже втретій раз! 

Відповідь:
06 травня 2021

Ваше звернення щодо відсутності послуги з централізованого гарячого водопостачання опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради та повідомляємо наступне.

На період травневих свят, з 27 квітня 2021 року було відновлено роботу котельні по вул. Максима Шимка, 18А, від якої будинок за Вашою адресою проживання отримує послуги з централізованого гарячого водопостачання.

Одночасно повідомляємо, що про перенесений термін планової зупинки вказаної вище котельні КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» буде проінформовано споживачів через офіційний веб-сайт (vmte.vn.ua), засоби масової інформації, а також оголошеннями на будинках.

Також інформуємо, що відповідальність за рівномірний розподіл гарячої води по внутрішньобудинковій системі централізованого гарячого водопостачання житлового будинку по вул. Олега Антонова, 7 покладено на експлуатуючу організацію ПП «Бокуд», яка надає послуги з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання.

Відповідно до п. 3 Статті 1. Закону України №2189-VIII від 9 листопада 2017р. «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон №2189-VIII) внутрішньобудинкові системи багатоквартирного будинку - механічне, сантехнічне обладнання в будинку (в тому числі внутрішньобудинкова система централізованого опалення та гарячого водопостачання), яке обслуговує більше одного житлового та/або нежитлового приміщення, у тому числі комунікації до обладнання споживача, елеваторні вузли, від зовнішньої поверхні стіни будівлі до точки приєднання житлового (нежитлового) приміщення являться спільним майном (п. 1 Стаття 5. Закону №2189-VIII) власників житлових та нежитлових приміщень (далі - співвласники) в багатоквартирному будинку.

Технічне обслуговування, поточний та капітальний ремонти внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують постачання відповідної комунальної послуги, здійснюються співвласниками чи залученими ними уповноваженими на виконання таких робіт особами (ПП «Бокуд») за рахунок співвласників (п. 7 стаття 14 Закону №2189-VIII).


Вкладення