(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%9A%D0%BE%D0%BF%D1%87%D1%83%D0%BA.jpg
Копчук Ірина Володимирівна
Директор департаменту, Департамент адміністративних послуг

Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування​.

Пряма телефонна лінія:  
1-й понеділок з 10-00 до 11-00
3-й понеділок з 10-00 до 11-00
0432 59-50-55 / 0432 59-50-67
Звернення:
08 квітня 2021

Для отримання ID картки по досягненню 14-річного віку моєї дитини, я записалась на прийом на 08.04.2021 року до адміністратора Центру надання адміністративних послуг за номером телефону 50-91-34, який надали в приміщенні прозорого офісу по вул.Космонавтів, буд.30. На прийомі працівник на 24 робочому місці, переглянувши документи, повідомила що не може їх прийняти і ми маємо прийти ще раз тому, що я подзвонила "не туди" і талон був виданий на консультацію.  Так, як нами був виділений час, а до документів питань не було, я попросила оформити картку. Працівник, яка сиділа засусіднім робочим місцем Довбищук Олена Олександрівна, постійно втручалася в розмову: "ми вас без талона не приймемо, які проблєми ідть на Миколайчука, там без талонів", згідно п.4.8. Витягу з Інструкції з використання ЕСУЧ адміністратор могла переадресувати талон.

Прошу: 1)врегулювати взаємодію консультантів, що проводять запис на прийом та адміністраторів ЦНАП. Згідно п.4.5. Витягу з Інструкції з використання ЕСУЧ, мною чітко було озвучено предмет звернення; 2)провести роботу з працівниками з приводу спілкування з відвідувачами та поведінки на робочому місці. Переглянути їх завантаженість, бо зйнятись в робочий час їм явно ні чим. 

ЦНАП - гордість міста! За послугою прийшлось звернулась вперше, сказати що я розчарована - не сказати нічого! Ганяти людей в пік поширення вірусу - не вкладається в голові! Про ввічливість взагалі мовчу!

Відповідь:
14 квітня 2021

Ваше звернення щодо незадоволення роботою адміністраторів територіального відділення «Вишенька» Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради розглянуто департаментом адміністративних послуг Вінницької міської ради. За результатами розгляду повідомляємо наступне.

В умовах карантинних заходів, які вживаються в країні з метою недопущення поширення коронавірусної інфекції, на виконання постанов уряду, головного санітарного лікаря України, враховуючи протоколи засідань обласної та міської комісій з питань техногенної та екологічної безпеки, з 12 травня 2020 року ЦНАП «Прозорий офіс» здійснює прийом громадян виключно за попереднім записом. 

Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс», навіть в умовах карантину, надає вінничанам та мешканцям Вінницької області 582 різноманітних адміністративних та інших видів послуг. Щоденно адміністратори Центру надають сотні різноманітних консультацій в телефонному режимі, формують електронний запис на прийом та здійснюють безпосередній прийом громадян з дотриманням усіх протиепідемічних заходів.

Наразі в умовах карантинних заходів і, відповідно, обмеження кількості прийому відвідувачів спостерігається значний ажіотаж серед клієнтів ЦНАПу, внаслідок чого трапляються  прикрі випадки, коли між клієнтом і адміністратором  виникають непорозуміння. Ситуацію , що виникла при здійсненні  Вашого прийому обговорено і проаналізовано. Проведена робота по дотриманню ділової мови спілкування адміністратора з клієнтом. Для запобігання подібним ситуаціям керівництво ЦНАП вживає відповідних заходів, впроваджуються нові послуги, які клієнти можуть зручно замовити он-лайн, не відвідуючи ЦНАП.

В телефонній розмові з Вами  було з'ясовано, що Ви отримали необхідні Вам послуги.

Дякуємо Вам за активну громадянську позицію, небайдужість та одночасно приносимо щирі вибачення за  незручності, які Ви могли отримати під час відвідання ЦНАП «Прозорий офіс» Вінницької міської ради.


Вкладення