(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
23 березня 2021

Доброго дня! 
Прошу відреагувати на безвідповідальну роботу працівників ЖЕКу, або на надання неякісних послуг зі сторони тепломереж. У зв'язку з цим посприяти проведенню перерахунку за тепло і полагодженню  несправності.

У будинку моїх батьків за адресою вул.Порика 11, третій під'їзд вже декілька місяців холодні обігрівачі у ванній кімнаті по стояку квартир 31, 34, 37, 40, 43. При тому, що всі інші батареї квартири гріють нормально. При неодноразовому зверненні до ЖЕКу, питання вирішено за декілька місяців не відбулося, батарея на цей час так і холодна. Зі сторони сантехніка Валерія постійно знаходилися якісь необґрунтовані пояснення щодо холодної батареї - кран на стояку, перекритий елеватор, поганий тиск і так далі і тому подібне. За декілька місяців перевірити у чому саме є проблема і виправити її часу та бажання працівник нажаль не виявив і не знайшов, або не порахував за потрібне це зробити - батарея залишилися холодна.
Вчора, при черговій розмові, 22.03 пропонував мені пройтися по квартирах зі стояку і з'ясувати чи не переварювалися у них труби опалення!!! Оце так сервіс! 
Сьогодні 23.03 вкотре залишив заявку про несправність диспетчеру за номером телефону:
0432 46 94 72
На питання коли очікувати людину для вирішення проблеми мені жєнщіна-оператор відповіла що розмовляє зараз зі мною, а не віддає заявку, тим самим натякнувши мені на те, що вона не має бажання зі мною розмовляти. Сервіс на висоті на кожному кроці! Запитав чи мене повідомлять про готовність лагодити і коли на це чекати, або краще, можливо, мені потрібно перетелефонувати самому знову до них за конкретикою. Про все потрібно благати і просити працівників, про який сервіс може бути мова? У заявці диспетчеру залишив номер телефону матері, так як вона постійно на місті, тепер чекаю від неї дзвінка, коли хтось прийде лагодити. Від Валерія скоріш за все знову буде розповідь і припущення про те що заважають якісь крани, труби, елеватор... Про всяк випадок його номер:
Валерій
067 787 81 93
Перші мої звернення до ЖЕКу і Валерія були ще у листопаді 2020, до мого звернення неодноразово зверталися батьки - результату ноль!!! На батьків похилого віку ніхто не реагує, батько після інсульту 39 року народження.

Прошу Вас взяти під особистий контроль ситуацію, яка склалася і продовжується вже дуже довгий час. Без Вашого безпосереднього втручання ситуація залишиться на тому ж місці і батареї залишаться холодними ще не одну зиму.
Заздалегідь дякую за розуміння.


Відповідь:
08 квітня 2021

Ваше звернення щодо відсутності тепловіддачі від опалювального приладу, розташованого у ванній кімнаті, опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради та в межах компетенції повідомляємо наступне.

Працівниками КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» було проведено комісійне обстеження теплового обладнання та технічного стану внутрішньобудинкової системи централізованого опалення, під час якого було зафіксовано наявність циркуляції теплоносія та тепловіддачі від опалювального приладу, розташованого у ванній кімнаті по контору квартир №31, №34, №37, №40, №43 житлового будинку за вказаною у зверненні адресою, про що було складено акт з відповідними підписами.

Також інформуємо, котельня по вул. 600-річчя, 13, яка забезпечує мешканців житлових будинків послугою з централізованого опалення, протягом опалювального періоду працює відповідно до температурного графіку в залежності від температури зовнішнього повітря. Відповідальність за отримання теплової енергії у відповідності до приєднаного теплового навантаження безпосередньо на вводі в житловий будинок по вул. Василя Порика, 11 покладено на управлінські компанії або ОСББ, що здійснюють технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання.

Відповідно до п. 3 ст. 1. Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі - Закон №2189-VIII) внутрішньобудинкові системи багатоквартирного будинку - механічне, сантехнічне обладнання в будинку (в тому числі внутрішньобудинкова система централізованого опалення та гарячого водопостачання), яке обслуговує більше одного житлового та/або нежитлового приміщення, у тому числі комунікації до обладнання споживача, елеваторні вузли, від зовнішньої поверхні стіни будівлі до точки приєднання житлового (нежитлового) приміщення являться спільним майном (п. 1 ст 5. Закону №2189-VIII) власників житлових та нежитлових приміщень (далі - співвласники) в багатоквартирному будинку.

Також, відповідно до п. 7 ст. 14. Закону №2189-VIII, технічне обслуговування, поточний та капітальний ремонти внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують постачання відповідної комунальної послуги, здійснюються співвласниками чи залученими ними уповноваженими на виконання таких робіт особами (МКП «УК «Господар Люкс»») за рахунок співвласників

Враховуючи вищезазначене, на даний час тепловіддачу від опалювального приладу розташованого у ванній кімнаті за Вашою адресою відновлено.

 


Вкладення