(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%A4%D1%83%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD.jpg
Фурман Роман Сергійович
Директор департаменту, Департамент житлового господарства

Вирішує питання експлуатації та ремонту житла, виконання робіт і надання послуг за замовленням населення, санітарної очистки та прибирання будинків, прибудинкової території, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зон загальноміського користування, які межують з житловим фондом, озеленення та створення місць відпочинку громадян, та інших послуг у житловому господарстві, питання щодо поліпшення житлових умов громадян.​


Пряма телефонна лінія:  
1-а п'ятниця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-45 / 59-51-33
Звернення:
03 лютого 2021

​Шановний Романе Сергійовичу!  Звертаю Вашу увагу) що мешканці нашого будинку) потерпають від свавілля працівників управляючоі компанії) яка обслуговує наш будинок))) Ви тільки уявіть собі) що третій раз (третій) в цьому році нам) з не зрозумілих причин) відключають рушниковисушувачі) а в крані замість гарячої води) тече холодна))) Після неодноразових звернень) як в управляючу компанію (але туди) що звертайся) що не звертайся) так і на  Гарячу лінію міськоі ради) чекаємо по декілька днів) а на початку року чекали до тижня) щоб подали гарячу воду) а також включили рушниковисушувач))) Прохання до Вас: перше-усунути недолік) з недопущенням повторення в подальшому; друге-чекаємо письмового пояснення працівників управляючої компанії причин недбалого відношення до своїх службових обов"язків))) Повірте) терпіти свавілля) нема сил))) Вибачення не приймаються))) Дякую за розуміння)))




Відповідь:
22 лютого 2021

Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо відновлення послуги з централізованого гарячого водопостачання та роботи рушниковисушувача, розглянуто.

В ході опрацювання звернення працівниками управляючої компанії, МКП «УК «Замостя»» вжито заходи для відновлення послуги з централізованого гарячого водопостачання в будинку, зазначеному в зверненні.

На даний час вказану послугу та роботу рушниковисушувача відновлено, що підтверджено Вами в телефонній розмові з працівником департаменту.


Вкладення