(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
22 січня 2021

​Доброго дня! Звертаю з  порханням допогти у вирішенні ситуації по адресі м Вінниця вул. Стельмаха 35 кв. 18. Вже другий місяць з крану гарячого водопостачання тече літня, або взагалі холодна вода, також страждає опалення. Співробітник жеку вказав, що справа у тому, що мешканці квартири номер 1 самостійно неправильно переварили труби, через що весь стояк 9-ти поверхового будинку має таку проблему. Квартира отримала припис 2 місяці назад і досі не виправила ситуацію. Доводиться гріти воду щоб вимити посуд, чи прийняти душ при тому , що кожен місяць стабільно сплачуємо за гаряче водопостачання та опалення не маленькі суми. Дуже Вас прошу посприяти вирішенню проблеми. Дякую за розщумінння!

Відповідь:
05 лютого 2021

Ваше звернення щодо якості послуги з централізованого гарячого водопостачання опрацьовано департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради та в межах компетенції повідомляємо наступне.

За інформацією КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», працівниками теплопостачального підприємства спільно з представником управлінської компанії МКП «УК «Житло-Гарант» було проведено обстеження теплового обладнання та технічного стану внутрішньобудинкової системи централізованого гарячого водопостачання в житловому будинку №35 по вул. Стельмаха. В результаті обстеження було встановлено, що температурні та гідравлічні параметри гарячої води на вводі в житловий будинок відповідають роботі котельні та мають забезпечувати мешканців якісною послугою з централізованого гарячого водопостачання.

Також, КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» буде проведено перерахунок розміру плати за послугу з централізованого гарячого водопостачання мешканцю квартири №18 по вул. Стельмаха, 35 за період неякісної послуги.

Одночасно слід зазначити, що під час обстеження 29 січня 2021 року було з'ясовано, що у внутрішньобудинковій системі централізованого гарячого водопостачання (далі – ВБС ГВП) відсутня належна циркуляція гарячої води, що погіршує якість послуги. Управлінській компанії МКП «УК «Житло-Гарант» необхідно відновити належну циркуляцію внутрішньобудинкової системи централізованого гарячого водопостачання та виконати попередньо наданий припис від 26 жовтня 2020 року в повному обсязі, а саме – провести роботи з відновлення належної циркуляції ВБС ГВП та провести поквартирну перевірку на предмет несанкціонованих втручань, а саме заміни трубопроводів зі зменшенням умовного діаметру, збільшення площі тепловіддачі рушниковисушувачів, монтажу «теплої підлоги» по контуру квартир №1, №33 житлового будинку по вул. Стельмаха, 35.

Несанкціоновані втручання у внутрішньобудинкову систему гарячого водопостачання призводять до нерівномірного розподілу гарячої води по внутрішньобудинковим мережам та як наслідок призводять до надання не в повному обсязі або зниженої якості послуг з централізованого гарячого водопостачання.

Одночасно інформуємо, що відповідно до п. 3 статті 1 Закону України від 09.10.2017 р. №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон) внутрішньобудинкові системи багатоквартирного будинку - механічне, сантехнічне обладнання в будинку (в тому числі внутрішньобудинкова система централізованого опалення та гарячого водопостачання), яке обслуговує більше одного житлового та/або нежитлового приміщення, у тому числі комунікації до обладнання споживача, елеваторні вузли, від зовнішньої поверхні стіни будівлі до точки приєднання житлового (нежитлового) приміщення являться спільним майном (п. 1 Стаття 5 Закону) власників житлових та нежитлових приміщень (далі - співвласники) в багатоквартирному будинку. Технічне обслуговування, поточний та капітальний ремонти внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують постачання відповідної комунальної послуги, здійснюються співвласниками чи залученими ними уповноваженими на виконання таких робіт особами (управлінська компанія або ОСББ) за рахунок співвласників (п. 7 Стаття 14 Закону).

Також, відповідно до п. 1 ст. 2 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (в подальшому Закон) відносини, що виникають у процесі надання споживачам послуг з управління багатоквартирним будинком, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та поводження з побутовими відходами, а також відносини, що виникають у процесі надання послуг з постачання та розподілу електричної енергії і природного газу споживачам у житлових, садибних, садових, дачних будинках регулюються цим Законом.

Враховуючи вищезазначене, виконання приписів теплопостачального підприємства та усунення несанкціонованих втручань у внутрішньобудинковій системі гарячого водопостачання у вказаному житловому будинку можуть бути вирішені виключно співвласниками будинку та у разі укладення договору на управління будинком, управлінською компанією. 


Вкладення