(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
20 січня 2021

​Доброго дня, маю питання щоло роботи валідаторів в громадському транспорті. Сплачую за проїзд карткою Монобанку, далеко не завжди валідатор реагує швидко і фіксує оплату за проїзд. Часто фіксація оплати за проїзд відбувається з другого або третього разу прикладання картки до валідатора. Часто стикаюсь з тим, що гроші знімаються за проїзд кілька разів за одну поїздку, зняття інтервалом у кілька хвилин...  Як саме можна прослідкувати зайві зняття коштів за проїзд в майже один і той же час, і як повернути зайві зняті кошти з моєї картки. Я зверталась до банку, мені порадили звернутися до власника системи електронної оплати за проїзд.  Дякую за розуміння.

Відповідь:
28 січня 2021

Ваше звернення від 20.01.2021 року за індексом Р-21-13453 від 21.01.2021  щодо оплати проїзду в громадському транспорті м. Вінниці розглянуто та повідомляємо наступне.

Встановлюваний в транспорті валідатор забезпечує зчитування і валідацію інформації з засобів оплати до 3 секунд на відстані до 7 сантиметрів відповідно до проектних рішень та технічних умов згідно умов Контракту за глобальним міжнародним стандартом високої якості захисту системи  International Organization for Standardization (ISO) 27001.

Оплата проїзду платіжною банківською карткою через автоматизовану систему обліку оплати проїзду (надалі - АСООП) є комплексним процесом, який може спричиняти затримки списання коштів з платіжних банківських карток, і складається із наступних етапів:

- фіксація наміру оплати проїзду на валідаторі (миттєво);

- вивантаження даних із валідаторів;

- здійснення системою запиту до банку про зняття коштів за проїзд з рахунку;

- списання вартості проїзду з банківського рахунку;

- передача даних про оплату до системи обліку оплати проїзду;

- видалення карти із стоп-листа, якщо вона була заблокована за заборгованість.

З моменту початку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському електричному та автомобільному транспорті загального користування у м. Вінниці ретельно розглянуто велику кількість звернень щодо неправомірного списання грошових коштів з банківських карток. Однак, за результатами розгляду вищезазначених звернень встановлено відсутність неправомірного списання коштів з банківських карток та підстави для повернення коштів. Стягнення коштів з банківських карток відбувається абсолютно коректно, але, нажаль, із затримками.

Для отримання детальної інформації про здійснені транзакції і руху грошових коштів по банківській картці за користування громадським транспортом пропонуємо скористатись мобільним додатком «Е-квиток Вінниці», який можливо встановити за посиланням:  https://et.vn.ua/apps, а також зазначену інформацію можливо отримати безпосередньо звернувшись з заявою, в якій зазначити перші шість та останні чотири цифри банківської картки, в центр обслуговування КП «ВІННИЦЯКАРТСЕРВІС» за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 36.

Звертаємо Вашу увагу, що крім безконтактної банківської картки, безготівково оплатити проїзд можна за допомогою Муніципальної картки вінничанина (персоніфікованої та неперсоніфікованої), а для абонентів Київстар, Vodafone та Life – надіславши СМС з кодом, що відповідає виду транспортного засобу та номеру маршруту, на номер 877. Детальніше ознайомитись з оплатою проїзду у вінницькому транспорті за допомогою SMS-квитка можна за посиланням: http://depo.vn.ua/sms. Персоніфіковану Муніципальні картки вінничанина можна замовити завітавши до центру обслуговування КП «Вінницякартсервіс» за адресою вул. Соборна, 36 або замовити на сайті за посиланням:  https://et.vn.ua/pupillary. Неперсоніфіковані Муніципальні картки вінничанина можна придбати та поповнити у 42-х кіосках торгової мережі «Преса» та інших точках продажу (перелік торгових точок та їх адреси доступні на вебсторінці за посиланням: https://et.vn.ua/buy-offline) поблизу зупинок громадського транспорту, розташованих у різних мікрорайонах міста. Муніципальна картки вінничанина дає можливість безкоштовної пересадки протягом 30 хвилин на всі види громадського транспорту.

Для повного ознайомлення з роботою АСООП в міському громадському транспорті пропонуємо відвідати сторінки за посиланням: https://et.vn.ua/card-howto та https://et.vn.ua/faq.

У разі виникнення будь-яких додаткових питань пропонуємо звертатись до  представників КП «Вінницякартсервіс» за телефонами: 0800330155 і 0432655155 або безпосередньо в центр обслуговування за адресою: м. Вінниця,  вул. Соборна, 36, а також скористатись сервісом технічної підтримки в чаті месенджера «Telegram» за посиланням: https://t.me/Vinnytsiakartservis.

 


Вкладення