(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
04 січня 2021

​Прошу допомоги у вирішенні питання стабілізації напруги в електричній мережі оселі за адресою м. Вінниця, вул. Талаліхіна будинок 10-А. Протягом тривалого часу у нас підвищена напруга в електричній мережі. Вночі ми маємо значення 249-254 Вт, денні показники 241-248 Вт. Домогосподарство опалюється газовим котлом, водопостачання також автономне, встановлені системи сигналізації та відеонагляду. Всі ці системи при підвищеній напрузі працюють некоректно ( встановлені прилади захисту від перенапруги). Таким чином в оселі нормально не працює опалення, водопостачання, гаряче водопостачання. Нестабільно працюють системи відеонагляду та сигналізації.  Безліч разів звертались в аварійну службу електромереж ( 28.12.20 заявка #2735699 - відповідь "плануються роботи"; 31.12.20 заявка #2754401 - відповідь "Виконано" але змін ніяких; 01.01.21 заявка #2764815 - відповідь "Відновлено" незрозуміло про що річ, змін ніяких; 04.02.21 заявка #2784485 - відповідь "плануються роботи"). На доказ того, що роботи не проводились можу надати фотофіксацією значень напруги кожного дня. За електроенергію сплачую в повному обсязі і вчасно. Але якісних послуг електропостачання не отримую. Дуже сподіваюсь на Вашу допомогу у вирішенні питання стабілізації електропостачання в оселі.

Відповідь:
15 січня 2021

​Ваше звернення щодо коливань напруги у житловому будинку №10-А по вул. Талаліхіна розглянуто департаментом енергетики, транспорту та зв'язку.

В межах компетенції повідомляємо наступне.

Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) №312 від 14.03.2018, розподіл (передача) електричної енергії споживачам та забезпечення показників комерційної якості надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, а також якості електричної енергії є обов'язком Оператора системи розподілу (АТ «Вінницяобленерго»).

Відтак, департамент звернувся до керівництва АТ «Вінницяобленерго» щодо проведення відповідного обстеження та вжиття термінових заходів зі стабілізації рівня напруги за вказаною у зверненні адресою.

Дане питання знаходиться на контролі департаменту енергетики, транспорту та зв'язку міської ради. Про результати Вас буде повідомлено додатково.

Вкладення