(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%A4%D1%83%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD.jpg
Фурман Роман Сергійович
Директор департаменту, Департамент житлового господарства

Вирішує питання експлуатації та ремонту житла, виконання робіт і надання послуг за замовленням населення, санітарної очистки та прибирання будинків, прибудинкової території, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зон загальноміського користування, які межують з житловим фондом, озеленення та створення місць відпочинку громадян, та інших послуг у житловому господарстві, питання щодо поліпшення житлових умов громадян.​



Особистий прийом громадян:
1-а та 3-я середа з 11-00 до 13-00;
2-а та 4-а середа з 14-00 до 16-00.  
Приміщення територіального відділення «Старе місто»,  
вул. Брацлавська, 85


Пряма телефонна лінія:  
1-а п'ятниця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-45 / 59-51-33
Звернення:
31 грудня 2020

Роман Сергеевич! С новым годом Вас! Здоровья, мира, уверенности в будущем, успехов в работе на благо города и его жителей! Вынужден вновь обратиться по вопросу работы лифта по указанному адресу во втором подъезде. Второй капремонт, направленный на устранение громких ударных звуков во время пуска и торможения кабины лифта результата не принёс, хотя были заверения специалистов, что новый импортный редуктор в комплекте с электронным пусковым устройством принесёт результат, но что-то пошло не так. Обидно то,что годы мытарств по кабинетам, инстанциям, три месяца неудобств для жильцов, трудовые и финансовые затраты не дали результатов. Ведь специалисты готовили проектную документацию по деталям и узлам, осуществлялся контроль работ, наконец был акт проведённых работ, а результат нулевой. Если, в дневное время за общим шумом терпимо, то в вечернее и ночные часы удары молота в стену, отчего не только нервы, но и "мозги закипают". В компании ссылки на конструктивные особенности данного лифта. Спрашивается , зачем делать дважды капремонт, обшивку шумопоглащающим материалом стены, которая не соприкасается со стеной квартиры,если нет результата и ссылаться на конструктивные особенности данного лифта с эксплуатацией 31 год. Остаётся ждать нам третьего капремонта. Боюсь, что это будет только в другой жизни. Ввиду пандемии не рискую идти к Вам на приём, хотя есть что сказать,а в соцсети всего это невозможно. Прошу Вас обратить внимание на причину такой неудачной модернизации /капремонта/ с таким результатами. С уважением Д.В. Кочергов.

Відповідь:
19 січня 2021

Ваше звернення, щодо питань роботи ліфта в  житловому будинку по вул. АкадемікаЯнгеля,75,  викладене на сайті міської ради, опрацьовано департаментом житлового господарства.

Повідомляємо, що на замовлення департаменту житлового господарства в 2020 році було виконано капітальний ремонт вказаного ліфта із заміною підіймального пристрою та редуктора, що забезпечило комфортність та безшумність руху ліфта.

12 січня поточного року комісією в складі представників ВМКП «Вінницяміськліфт», КУП «Технобуд», співвласників будинку та за Вашою участю проведено перевірку роботи вказаного ліфта та встановлено, що ліфт знаходиться в задовільному технічному стані, недоліків в роботі ліфта не виявлено.   

Вкладення