(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
Кушнір Сергій Іванович
Директор департаменту, Департамент житлового господарства

Вирішує питання експлуатації та ремонту житла, виконання робіт і надання послуг за замовленням населення, санітарної очистки та прибирання будинків, прибудинкової території, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зон загальноміського користування, які межують з житловим фондом, озеленення та створення місць відпочинку громадян, та інших послуг у житловому господарстві, питання щодо поліпшення житлових умов громадян.​

Особистий прийом громадян:
1-а та 3-я середа з 11-00 до 13-00;
2-а та 4-а середа з 16-00 до 18-00.
Кімната особистого прийому №2

Звернення:
05 грудня 2013

​Доброго дня! Я проживаю у будинку за адресою Келецька 41. Вже майже тиждень у нас в крані відсутня гаряча вода, точніше в крані іржава льодяна вода. Інколи доводиться дуже довгий час просто зливати воду для того, щоб була трошки літня вода. З холодного крану періодично, теж тече іржава вода. воду вимикають без попередження, то в крані тече холодний чай.... я не пам'ятаю дня коли в крані була по-справжньому гаряча вода, митися під тією водою неможливо, ттму що вона недостатньої температури і щоразу доволиться гріти на газу собі воду і не тільки собі! Комунальні сплачуються вчасно, тому прошу надавати послуги вчасно і якісно! вже не говорячи про літні батареї і теплий одяг під ковдрою вночі.  Буду вдячна, якщо з цим розберуться в найближчих декілька днів.

Відповідь:
30 грудня 2013

       Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо якості послуг централізованого опалення та постачання гарячої води в буд.41 по вул. Келецькій опрацьовано.
       При спілкуванні працівників департаменту житлового господарства зі старшою по будинку по вул. Келецька, 41, Пилипенко Л.А.  30.12.2013 р. скарг на якість послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води висловлено не було.

Вкладення