(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
Кушнір Сергій Іванович
Директор департаменту, Департамент житлового господарства

Вирішує питання експлуатації та ремонту житла, виконання робіт і надання послуг за замовленням населення, санітарної очистки та прибирання будинків, прибудинкової території, міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зон загальноміського користування, які межують з житловим фондом, озеленення та створення місць відпочинку громадян, та інших послуг у житловому господарстві, питання щодо поліпшення житлових умов громадян.​

Особистий прийом громадян:
1-а та 3-я середа з 11-00 до 13-00;
2-а та 4-а середа з 16-00 до 18-00.
Кімната особистого прийому №2

Звернення:
03 грудня 2013

                                                               Заявление
     Я и моя семья прожиает по адресу: Л.Ратушной 79/б кв.112. По данному адресу вот уже в течении пару лет отсутсвует гарячая вода в кранах. Приходится греть, так называемую, гарячую воду эл.чайником и мыться с ведра, а также подогревать воду для работы по домашним делам. Таким образом, идут затраты на гарячую воду и электричество(для подогрева воды). Кроме того, в ванной комнате полотенцесушитель практически холодный, что не дает возможности нормально принимать душ из-за холода.
     Я обращалась в Жэк Уют, к которому относится данная квартира. Они сделали, что смогли, но проблема не была решена.
     Убедительная просьба, в кратчайшие сроки решить данный вопрос и возместить мне все материальные затраты, которые понесла моя семья.
    Хочу отметить, что за все коммунальные услуги я плачу в срок и каждый месяц.

С уважением, Семенова Галина Анатольевна

Відповідь:
27 грудня 2013

      Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення, щодо неналежної якості послуг з централізованого гарячого водопостачання в кв.№112 в будинку №79/б по вул. Л.Ратушної розглянуто.
      Відносини між суб'єктом господарювання,   предметом    діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг і фізичною та юридичною особою,  яка  отримує  або  має  намір отримувати послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення врегульовані «Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної, гарячої води та водовідведення», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. №630 ( в подальшому  Правила) та «Порядком проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної, гарячої води та водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості», який затверджено Постановою Кабінету Міністрів від 17.02.2010р. №151.
      Вище вказаними Правилами та Законом України «Про житлово комунальні послуги» визначено, що всі житлово-комунальні послуги надаються на підставі договору між виконавцем послуг і споживачем.
Договором передбачено умови надання послуг,  їх кількісні та якісні характеристики, порядок оплати за них, відповідальність сторін за неналежне виконання умов договору тощо.
      Між Вами та виконавцем послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води будинку по вул. Л.Ратушної, 79/б,  21.11.2007р. КП «Вінницяміськтеплоенерго» заключено договір про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води.
В ході опрацювання звернення з’ясовано, що з питання якості послуг з централізованого постачання гарячої води до КП «Вінницяміськтеплоенерго» Ви не звертались. 
      В разі наявності претензій щодо якості послуг з централізованого  постачання гарячої води Ви в праві звернутись до виконавця послуг КП «Вінницяміськтеплоенерго», як то передбачено заключним між Вами договором.

Вкладення