(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​


Особистий прийом громадян:
2-а та 3-я середа з 16-00 до 17-00​
Кімната особистого прийому №1

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
27 листопада 2020

​​Доброго дня. Звертаюсь з приводу відсутності тепла в квартирі за адресою м. Вінниця, вул. Антонова 19а, кв.88. Тепло відсутнє з 23.11.2020 і по сьогоднішній день 27.11.2020, звернення в обслуговуючу компанію ПП"Бокуд", не дало результату. Працівник ПП"Бокуд"спробував вирішити проблему 27.11.2020, але тепло в батареях кімнати так і не з'явилось. Хоча попередньо все було гаразд, батареї працювали.  Диспетчерська 0432617844 до якої не одноразово звертались протягом відсутності тепла, не надає чіткої відповіді, коли буде усунуто проблему. 

Дякую за відповідь.




 

Відповідь:
15 грудня 2020

Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо незадовільної якості послуги з централізованого опалення в будинку №19А по вул. Олега Антонова, розглянуто.

В ході опрацювання звернення працівниками управляючої компанії, ПП «Бокуд», вжито заходи для відновлення послуги з централізованого опалення в будинку, зазначеному в зверненні.

На даний час вказану послугу відновлено, що підтверджено Вами в телефонній розмові з працівником департаменту.


Вкладення