(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%20%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2/%D0%9C%D1%96%D1%81%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.JPG
Міс​ецький Віталій Юліанович
Заступник директора департ​аменту - начальник відділу реформування та розвитку житлово-комунального господарства та енергетики, Департамент міського господарства

Вирішує питання розвитку та реформування житлово-комунального господарства, енергетики, транспорту.​


особистий прийом громадян:
2-й понеділок з 10-00 до 11-00
4-й понеділок з 15-00 до 16-00
Кімната особистого прийому №1

 

Пряма телефонна лінія:  
1-й понеділок з 12-00 до 13-00
3-й понеділок з 12-00 до 13-00
0432 59-52-39

Звернення:
14 листопада 2020

​Доброго дня шановний  Віталій Юліанович!

Мене звати Надія Щегельська і я проживаю в смт.Вороновиця Вінницького р-ну. Звертаюсь до Вас зі щирим проханням допомогти вирішити нелегку ситуацію. Якщо правильно зрозуміла, дана ситуація є у вашій компетенції згідно займаною посадою. Постараюсь лаконічно її описати.

Нещодавно батьки мого чоловіка придбали будинок в смт.Вороновиця по вул.Українська 29, але з моменту покупки не проживають в ньому і відповідно електроенергію не споживають. Послуги електропостачання тут надає "Енера Вінниця".  Останні квитанції про оплату є в наявності, жодної суми заборгованості на них НЕ вказано. Договір про користування послугами новий власник (мій свекор) теж ще НЕ укладав.  Але нещодавнім дзвінком "Енера" нам повідомила наступне: вони провели перерахунок 2018-2019.років і виявили борг в сумі 20 000 грн!!! Вимагають негайно сплатити, погрожуючи відключити електроенергію! При цьому жодних роздруківок про нарахування і оплати рахунків, які б відображали звідки з'явився цей "борг" вони не надають.  Запитання - чи в праві взагалі "Енера Вінниця" вимагати сплати боргу від людини, яка не укладала з ними жодного договору про користування їх послугами? Чи це має вимагатись від попереднього власника дому, з яким і укладений такий договір? І як реально перевірити, чи взагалі існує цей борг та яким чином він виник? І чи не зобов'язана "Енера" надавати попередження про підключення електроенергії в друкованому вигляді особисто в руки? 

Оскільки адекватної розмови з працівником "Енери" по телефону не получилось, ми подали офіційне звернення на гарячу урядову лінію України, де до речі були вкрай здивовані даною ситуацією. Ми щомісячно сплачуємо за електроенергію, щомісяця платимо податки,хоча й маємо невеликі доходи, але відповідно очікуємо і справедливого та чесного ставлення до себе. 

Дуже просимо Вас допомогти в цій ситуації, оскільки беззаконня та свавілля "Енера Вінниця" перейшло всілякі межі. При потребі будемо подавати заяву в прокуратуру, запрошувати журналістів та юристів, використовувати всі доступні методи боротьби з нечесністю та надання розголосу ситуації яка склалася з "Енера Вінниця". 

Дуже розраховуємо на Вашу  допомогу в цій ситуації. Впевні, що, як людина яка має повноваження та владу, Ви зможете допомогти нам в цьому. Наперед щиро дякую Вам.

Гарного Вам дня!

З повагою Надія Щегельська

Відповідь:
03 грудня 2020

Ваші звернення щодо питань, пов'язаних із заборгованістю за послугу з постачання електричної енергії за адресою смт Вороновиця, вул. Українська, 29 розглянуто департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради.  

В межах компетенції повідомляємо наступне.

За попереднім повідомлення ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» заборгованість за послугу з постачання електричної енергії за адресою вул. Українська, 29 в смт Вороновиця виникла у зв'язку із проведенням в жовтні 2020 року перерахунку обсягів споживання електричної енергії згідно фактичних показників лічильника.

Водночас, оскільки на сьогодні комерційний облік електричної енергії (тобто, проведення збору або забезпечення прийому результатів та даних лічильників електричної енергії) на території Вінницької області здійснює АТ «Вінницяобленерго», а ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» здійснює нарахування за спожиту електричну енергію відповідно до показів лічильників, які передаються АТ «Вінницяобленерго», з метою отримання додаткових роз'яснень щодо вказаних у Ваших зверненнях запитань, департамент звернувся безпосередньо до АТ «Вінницяобленерго» та ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».

Про результати розгляду Вас буде повідомлено додатково.

23.12.2020

Ваші звернення щодо питань, пов'язаних із заборгованістю за послугу з постачання електричної енергії за адресою смт Вороновиця, вул. Українська, 29 розглянуто департаментом енергетики, транспорту та зв'язку міської ради.  

В межах компетенції повідомляємо наступне.

В листопаді 2020 року було проведено виконано коригування обсягів електричної енергії за адресою вул. Українська, 29, смт Вороновиця. Відповідні дані були внесені до електронної бази ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». Станом на 01.12.2020р. заборгованість за послугу з постачання електричної енергії за адресою смт Вороновиця, вул. Українська, 29 становить 197, 58 грн.

Також вважаємо необхідним зауважити, Відповідно до положень Типового договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії, який є Додатком 3 до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14.03.2018 №312 (далі – Типовий Договір) споживач, що є побутовим, зобов'язаний щомісяця знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та надавати їх оператору системи розподілу (постачальнику послуг комерційного обліку –

АТ «Вінницяобленерго»).

Терміни передачі показів засобів обліку електричної енергії побутових споживачів визначено пунктом 8.6.3. Кодексу комерційного обліку електричної енергії. Зчитані та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.

Зчитані та передані індивідуальним побутовим споживачем покази лічильника в будь-який інший день календарного місяця є вихідними даними для визначення даних комерційного обліку на перше число місяця шляхом додавання (віднімання) величини добутку середньодобового споживання на кількість днів (діб) між датою зчитування показів та першим числом календарного місяця.

У разі неотримання до початку четвертого календарного дня місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії по Споживачу за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.

Якщо за підсумками наступного місяця Споживач надасть покази лічильника електричної енергії, визначення фактичного обсягу розподілу та споживання електричної енергії за період зазначеного місяця здійснюється з урахуванням наданих показів та показів, на які споживачем здійснено розрахунки.

Також, для уникнення розбіжностей у показниках та нарахуваннях за послугу х постачання електричної енергії в подальшому Вам необхідно щомісяця знімати показники лічильника електричної енергії та передавати їх до

АТ «Вінницяобленерго» за телефонами: (0) 800-217-217 або (0432) 65-95-95, (0432) 65-85-85, користуючись підказками голосового меню, або дочекавшись з'єднання з оператором.

Вкладення