(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2.jpg
Варламов Михайло Васильович
Директор департаменту, Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

Вирішує питання надання мешканцям міста стабільних та якісних послуг електро-, тепло-, газо-, водопостачання, послуг міського пасажирського транспорту та зв’язку.​


Особистий прийом громадян:
2-а та 3-я середа з 16-00 до 17-00​
Кімната особистого прийому №1

Пряма телефонна лінія:  
останній четвер місяця з 09-00 до 10-00
0432 59-50-44
Звернення:
13 листопада 2020

Доброго дня. Будинок за адресою, вул. Гладкова, 5, 4 під'їзд - ми, мешканці, вже тиждень звертаємося в усі інстанції, щоб вирішити елементарну ситуацію - у підвалі, під'їзді,  а головне - у квартирах стоїть страшенний сморід каналізації. Ця проблема виникає періодично вже близько року, і кожен раз УП Бокуд розказує, що то Водоканала люки забиті, а Водоканал розказує байки, що вони дивились, і все добре, хоча є мешканці, що цілий день знаходяться дома, і чудово бачать, що ніхто не приїзджав і нічого не робив. У цей час все смердить, навіть одяг у квартирах набирає цим сморідом. І з 10-го дзвінка аварійка інколи приїзджає и робить щось з тими люками.  А от цього разу йде зухвале, злісне ігнорування. В міськраду ці горе-постачальники ком. послуг звітують, що все добре, а насправді нічогісенько не зроблено. Вимагаємо змусити вищеназвані служби виконувати ті обов'язки, за які вони справно щомісяця нараховують і отримують кошти від мешканців. Цю проблему потрібно вирішувати зараз аварійно, а загалом - кардинально, а саме робити ремонтні роботи по заміні того обладнання (труби і т.д.), яке вже вийшло з ладу і стає причиною даної проблеми. Тому ще раз звертаємося до вас із проханням розібратися (якісно, без їхніх "липових" відповідей, що все гаразд - зовсім негаразд!) та змусити Водоканал та Бокуд вирішити дану проблему - усунення смороду каналізації (та причини) у підвалі,  під'їзді, та квартирах. Дякуємо.

 


Відповідь:
02 грудня 2020

Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо витоків із трубопроводів каналізації в підвальному приміщенні житлового будинку №5 по вул. Гладкова, за дорученням міського голови, розглянуто.

За повідомленням адміністрації управляючої компанії ПП «Бокуд», витоки, про які йдеться мова у зверненні, мали місце внаслідок засмічення зовнішньої мережі каналізації житлового будинку №5 по вул. Гладкова. Працівниками КП «Вінницяоблводоканал» були виконані роботи по прочистці зовнішньої мережі каналізації. В результаті виконання даних робіт причину витоків усунено.

В ході опрацювання звернення 27.11.2020 року комісією у складі представників департаменту житлового господарства та управляючої компанії ПП «Бокуд» здійснено обстеження вказаного підвального приміщення. На момент обстеження витоків із внутрішньобудинкової системи водовідведення в підвальному приміщення 4-го під'їзду по вул. Гладкова, 5 не зафіксовано та інформація про сторонні запахи в місцях загального користування не підтвердилась.

Вкладення