(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
Іващук
Іващук Антоніна Янківна
Начальник відділу, Відділ оперативного реагування «Цілодобова варта» міської ради

Вирішує питання забезпечення оперативного реагування на звернення громадян у попередженні і ліквідації аварійних та надзвичайних ситуацій по місту.

Телефон: 15-60, 0 800-601560

Особистий прийом громадян:
2-а п'ятниця з 14-00 до 15-00
Кімната особистого прийому №1

Пряма телефонна лінія:  
2-а п'ятниця з 14-00 до 15-00
0432 59-50-88
Звернення:
27 жовтня 2020

Добрий день,Антоніна Янківна!

Звертаюсь до Вас з останьою надією та сподіваюсь на допомогу у вирішенні мого питання.

На протязі 5 діб, моя сім' я та інші мешканці 3 під 'їзу (в тому числі маленькі діти та пенсіонери),по вул.Ширшова,46,без водопостачання.Це заважає повноцінному існуванню,забезпеченню елементарних потреб ,  що призводить до порушення екологічних та санітарних норм та унеможливлює подальше проживання.

Починаючи з 24 по 27 жовтня 2020 року,мною та мешканцями нашого під'їду ,були десятки звернень на телефон Цілодобової варти та ЖЕО,але всі звернення проігноровано та на сьогодняшній день жодних робіт не розпочато,хоча представники Цілодобової варти повідомляли що працівники ЖЕО відправили бригаду для усунення пошкоджень труби водопостачання,як 24 так і 25,26 та 27 жовтня 2020 року.

Але це не правда,жодного представника ЖЕО не було .

Терпіти більше немає змоги !!!

Тому прошу Вас втрутитись та посприяти у вирішенні даного питання,так як робота ЖЕО не відповідає вимогам згідно договору та здорового глузду ,хоча плату за управління будинком сплачується вчасно та в повному обсязі.

Працівники цілодобової варти приймають звернення  та обіцяють зателефонувати та повідомити результат. Але жодного зворотнього зв'язку. Навіщо нам таку служби???

Дякую!


Відповідь:
13 листопада 2020

Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо роботи управлінської компанії ТОВ «ЖЕО» та відновлення послуги з централізованого постачання холодної води в житловому будинку по вул. Ширшова, 46, за дорученням міського голови в межах компетенції розглянуто.

На виконання Постанови КМУ №301 від 20.04.2016р. «Про затвердження Порядку списання з балансу багатоквартирних будинків», рішенням виконкому Вінницької міської ради вказаний житловий будинок списаний з балансу департаменту житлового господарства. Будинок перебуває у спільній власності власників та вирішення питань підтримання його конструктивних елементів, інженерних мереж тощо в технічно-справному стані перебуває в компетенції його співвласників.

Прошу прийняти до уваги, що відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» всі послуги надаються на підставі договорів між виконавцями послуг та споживачами. Між співвласниками та управляючою компанією ТОВ «ЖЕО» заключено договір на управління будинком. Договором є зафіксовано добровільне волевиявлення сторін. Департамент житлового господарства не є стороною договору.

Відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги» роботи з утримання будинків та прибудинкових територій є господарською діяльністю житлово-експлуатаційних підприємств. Відповідно до вимог чинної нормативно-правової бази, зокрема ст.23 Господарського кодексу України, органи державної влади та виконавчі органи місцевого самоврядування не мають права втручатись у господарську діяльність підприємств.

Зважаючи на викладене вище, співвласники будинку можуть скористатись положеннями договору про відповідальність сторін за неналежне виконання умов договору ТОВ «ЖЕО» та переобрати управлінську компанію.

За інформацією адміністрації управляючої компанії ТОВ «ЖЕО», тимчасова відсутність послуги з централізованого постачання холодної води в 3-му під'їзді житлового будинку по вул. Ширшова, 46 було пов'язано із аварійною ситуацією на вертикальному трубопроводі системи холодного водопостачання на рівні квартири №44. 28.10.2020 року аварійною бригадою товариства вказану аварійну ситуацію було усунуто шляхом заміни ділянки трубопроводу.

В даний час житловий будинок №46 по вул. Ширшова послугою з централізованого постачання холодної води забезпечено.

В ході опрацювання звернення в телефонній розмові 11.11.2020 року із Вами з'ясовано, що скарги на якість послуги з централізованого постачання холодної води відсутні.

Вкладення