(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%20%D0%B4%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2/%D0%9C%D1%96%D1%81%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.JPG
Міс​ецький Віталій Юліанович
Заступник директора департ​аменту - начальник відділу реформування та розвитку житлово-комунального господарства та енергетики, Департамент міського господарства

Вирішує питання розвитку та реформування житлово-комунального господарства, енергетики, транспорту.​


особистий прийом громадян:
2-й понеділок з 10-00 до 11-00
4-й понеділок з 15-00 до 16-00
Кімната особистого прийому №1

Пряма телефонна лінія:  
1-й понеділок з 12-00 до 13-00
3-й понеділок з 12-00 до 13-00
0432 59-52-39

Звернення:
21 жовтня 2020

​ Доброго дня. Я проживаю в будинку,який має 3 під'їзди. Другий рік підряд,коли підключають опалення,в першому та третьому під'їздах тепло є,а в квартирах другого під'їзда немає.ЖЕО на звернення не реагує,футболять в теплоенерго. Гроші за тепло за цей період нараховують. Тобто весь другий під'їзд платить за тепло,якого немає,та й за весь будинок. Теплоенерго перерахунків не робить. Прошу посприяти, заставити робітників ЖЕО включати опалення на весь будинок,а не на окремі під'їзди,та тенпловиків не начислять оплату за опалення,якого немає.На 21 жовтня опалення в нас немає,а начислення за 2 дня вже є,і не відомо,коли нам включать опалення. В минулому році в нас пів місяця не було тепла,а в сусідніх під'їздах було,а платили однаково.Дякую.

Відповідь:
04 листопада 2020

Департамент житлового господарства повідомляє, що Ваше звернення щодо відсутності послуг з централізованого опалення в 2-му під'їзді житлового будинку по вул. Стеценко, 50, розглянуто.

За повідомленням адміністрації управляючої компанії ТОВ «ЖЕО», в ході опрацювання Вашого звернення представниками товариства відновлено послугу централізованого опалення в 2-му під'їзді житлового будинку по вул. Стеценко, 50.

03.11.2020 року у телефонній розмові із представником департаменту житлового господарства Вами було повідомлено, що скарги щодо якості послуги з централізованого опалення відсутні. 

Вкладення