(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
Кудлаєнко Сергій Володимирович
Директор департаменту, Департамент адміністративних послуг

Вирішує питання організації видачі суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру та забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів, організації взаємодії виконавчих органів Вінницької міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, комунальних та державних підприємств у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення повної і ефективної реалізації повноважень в галузі торгівельного обслуговування, громадського харчування та побутового обслуговування​.

Особистий прийом громадян:
2-а та 4-а п’ятниця з 10-00 до 12-00
Кімната особистого прийому №2​

Звернення:
27 листопада 2013

Добрий день Сергій Володимирович.

На сайті міської ради є інформація, що до попереднего запису до електронної черги. 

http://www.vmr.gov.ua/TransparentCity/Lists/TransparentOffice/ShowContent.aspx?ID=24

Вчора я скористався цим сервісом та замовив квіток через інтернет(квіток №1, час 9-20 на 27.11.2013, ) дуже зручно.

Але державний реєстратор речових прав прийняв у мене один пакет документів из трех мотивуючи тим, що на кожний пакет документів потрібен талон. Разраховиючи знову замовити талон на електронну чергу через інтернет я звернувся до данного сервісу, але сервіс не працює в повному обсязі та талонів до державного реєстратора речових прав не дає. При спробі попередню замовити квіток потелефону(59-51-00) у адміністратора Прозорого офісу теж була невдалою. 

 Звертаюсь до Вас з проханням відновити дуже зручний та корисний сервіс.

З повагою, заступник директора ТОВ фірми "Алмаз Б" ЛТД Ізосімов О.М.

Відповідь:
27 грудня 2013

      Розглянувши за дорученням секретаря Вінницької міської ради Ваше звернення, що надійшло 27.11.2013р. в електронному вигляді, інформуємо про таке:
Діяльність відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції в межах Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» здійснюється на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» та на підставі угоди, укладеної між виконкомом міської ради та Головним управлінням юстиції у Вінницькій області, та має на меті забезпечення якісного обслуговування мешканців органами влади.
       Порядок використання електронної системи управління чергою в роботі Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» регламентовано Технічним регламентом Центру, затвердженим рішенням виконкому міської ради від 25.10.2012р. №2612 із змінами, внесеними рішенням виконкому міської ради від 06.06.2013р. №1258, та Інструкцією з використання електронної системи управління чергою в Центрі адміністративних послуг «Прозорий офіс», затвердженою спільним наказом Департаменту адміністративних послуг міської ради та Департаменту інформаційних технологій міської ради від 13.06.2013р. №8/01-03-13/546. (Вказані акти розміщено на сайті міської ради www.vmr.gov.ua на сторінці «Прозорий офіс» - Документи – Рішення про діяльність Центру).
       Відповідно до зазначених актів (п. 3.7., 3.11. Інструкції) реєстрація кожного відвідувача в електронній системі управління чергою здійснюється окремо та не залежить від кількості пакетів документів, які має намір подати відвідувач. У випадку подання одним відвідувачем кількох пакетів документів (на кілька осіб, кілька об'єктів) оператор вживає заходів до опрацювання таких звернень у найкоротший час. Опрацювання кількох пакетів документів із одним відвідувачем (якщо вирішення питань стосуються інтересів третіх осіб) здійснюється оператором за умови дотримання таким відвідувачем вимог законодавства України щодо наявності документів, які посвідчують його повноваження.
       Таким чином викладений у Вашому зверненні випадок є прикладом не виконання діючої Інструкції, в зв'язку із чим керівнику відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно РС ВМУЮ наголошено на допустимості подібних порушень в майбутньому та необхідності проведення додаткової роз’яснювальної роботи із підлеглими.
У випадку повторення подібних порушень з боку працівників вказаного відділу в майбутньому та скарг відвідувачів Центру, керівництво Департаменту адміністративних послуг міської ради в обов’язковому порядку звертатиметься до керівництва Реєстраційної служби області та Головного управління юстиції у Вінницькій області щодо притягнення винних осіб до дисциплінарної відповідальності.
       Стосовно можливості попереднього запису мусимо зазначити наступне:
Відповідно п.3.2.2.3. Техрегламенту, п.4.7. Інструкції кількість відвідувачів, що реєструються за попереднім записом, за кожним окремим напрямком питання, яке є предметом звернення, не повинно перевищувати двох осіб на кожну робочу годину прийому відповідного робочого місця. Залежно від специфіки питання, що є предметом звернення, за узгодженим рішенням керівника органу, спеціалісти якого забезпечують прийом відвідувачів, та керівника Центру (його територіального відділення) зазначені у абзаці першому цього пункту обмеження можуть бути змінені або скасовані. Таке рішення не повинно погіршувати стан обслуговування відвідувачів, що звернулись до Центру без попереднього запису, та своєчасний прийом відвідувачів, записаних попередньо раніше.
       В зв'язку із ажіотажним попитом на адміністративні послуги з питань державної реєстрації речових прав, наявністю великих черг, неналежним кадровим забезпеченням міського відділу держреєстрації речових прав, з метою усунення непорозумінь серед відвідувачів, в тому числі тих, що звертаються до держреєстраторів у порядку поточної черговості, прийнято узгоджене рішення керівництва Реєстраційної служби та Департаменту адміністративних послуг про тимчасове обмеження попереднього запису до електронної системи управління чергою за даним напрямком діяльності. Після налагодження нормальної роботи відділами держреєстрації речових прав по обслуговуванню громадян можливість попереднього запису буде відновлено.
       Громадяни, які попередньо записались до електронної системи управління чергою за вказаним напрямком роботи, обслуговуватимуться у зареєстровані дату та час.
       За іншими напрямками діяльності попередній запис до електронної системи управління чергою обмежений виключно вимогами абз.1 п.3.2.2.3. Техрегламенту.

       Департамент вдячний Вам за об’єктивні критичні зауваження, врахування яких надасть змогу своєчасно усувати недоліки у роботі та покращувати якість обслуговування мешканців у Центрі.

Вкладення