Ваше звернення від 24.09.2020 року щодо незадоволення якістю роботи телефонних номерів та персоналу територіального відділення «Вишенька» Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради розглянуті виконавчими органами Вінницької міської ради. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Ви перебували на обліку в управлінні соціального захисту населення (Правобережне) як отримувач субсидії до 30.04.2019 року і на даний час ніякими видами державних соціальних допомог не користуєтесь.
Ви перебуваєте на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків як ветеран військової служби і користуєтесь пільгами на житлово-комунальні послуги в розмірі 50% у грошовій готівковій формі.
В умовах карантинних заходів, які вживаються в країні з метою недопущення поширення коронавірусної інфекції, на виконання постанов уряду, головного санітарного лікаря України, враховуючи протоколи засідань обласної та міської комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, з 12 травня 2020 року усі відділення ЦНАП «Прозорий офіс», куди входить структурно департамент соціальної політики, в компетенції якого надання житлових субсидій, здійснюють прийом громадян виключно за попереднім записом. Для зручності клієнтів записатись на прийом до адміністраторів департаменту соціальної політики можливо за телефонами: 59-90-45 – рецепція, 50-83-88, 50-83-92, 50-83-95,50-83-97 –керівники секторів.
Зауваження, викладені у Вашому листі щодо неможливості зателефонувати з мобільного номеру на стаціонарний телефон, не відповідають дійсності, адже сучасні тарифні плани операторів мобільного зв'язку України передбачають, як правило, у складі тарифу від 30 хвилин безкоштовного зв'язку на інші мережі, в т.ч. на стаціонарні телефони.
Наразі ЦНАП «Прозорий офіс», навіть в умовах карантину, надає вінничанам та мешканцям Вінницької області 582 різноманітних адміністративних та інших видів послуг. Звертаємо Вашу увагу на те, що в умовах карантину спостерігається значний ажіотаж серед клієнтів ЦНАПу, попередній запис клієнтів на прийом в електронній черзі формується на декілька тижнів наперед. Тому дійсно є певні труднощі додзвонитись до рецепції з першого разу.
Питання створення загальнодоступного мобільного номеру або стаціонарного номеру типу «0-800» для усіх територіальних відділень ЦНАП перебуває в стадії опрацювання та буде вирішуватись, враховуючи реальні можливості міського бюджету.
Також інформуємо Вас, що викладена у Вашому зверненні інформація щодо некоректного поводження з Вами персоналу ЦНАП була уважно розглянута, отримані пояснення керівника територіального відділення «Вишенька» ЦНАП «Прозорий офіс» Кравця О.Г. Факти, викладені у Вашому зверненні, не знайшли підтвердження.
Дякуємо Вам за активну громадянську позицію, небайдужість та одночасно приносимо щирі вибачення за можливі незручності, які Ви могли отримати під час відвідання ЦНАП «Прозорий офіс» Вінницької міської ради.