(без назви)
Керування дозволамиКерування дозволами
https://www.vmr.gov.ua/PictureLibrary1/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0.jpg
Войткова Валентина Романівна
Директор департаменту, Департамент соціальної політики

Вирішує питання сфери соціального захисту населення, надання благодійної грошової допомоги.​


Особистий прийом громадян:
Вівторок з 9-00 до 11-00​
громадська приймальня, вул. Соборна , 50

 
Пряма телефонна лінія:  
1-а середа з 09-00 до 10-00
0432 50-43-50
Звернення:
24 вересня 2020

Шановна Валентина Романівна!

У зв'язку з пандемією коронавірусу перед тим як отримати талон для вирішення питання житлової субсидії необхідно записатися на прийом за номерами телефонів, які видають в дверях прозорого офісу. Всі п'ять таких номерів є стаціонарними. Як відомо, тарифи популярних мобільних операторів не підтримують дзвінки на стаціонарні телефони. А самі стаціонарні телефони мають тільки одиниці людей дуже похилого віку. Наприклад, серед моїх знайомих таких немає. Тому я була змушена поповнювати рахунок спеціально для запису на отримання талона. Але і тоді мої зусилля не увінчалися успіхом. На всіх п'яти виданих мені номерах ніхто не відповідав 40 хвилин, хоча виклик іноді шел.

Тоді  разом з такими ж зневіриними громадянами, як я, були вимушені просити вийти до нас на сходи начальника прозорого офісу. До нас вийшов Кравець Олександр Григорович. Пихатий і лискучий, він вів себе дуже некоректно з відвідувачами. Дивився на всіх зверхньо , робив недоречні зауваження,  погрожував, демонстративно включив звукозапис на своєму телефоні. При цьому цинічно говорив: "що мені вам грошей дати на рахунок?". А потім просто продефілював назад за двері офісу, нікому не надавши допомоги у вирішенні питаннь.

Я вважаю, що таким як Кравець О.Г. не місце серед працівників соціальної сфери взагалі і керівництва офісу соціальних послуг зокрема. У такі установи за субсидією люди приходять в розпачі, в більшості випадків це люди похилого віку з безліччю проблем. І таке пихате хамство керівника офісу соціальних послуг ніяк не покращує враження від роботи всієї ВМР. Тим більше перед місцевими виборами! Хоча поведінка Кравець О.Г. цілком зрозуміла, як голови вінницького осередку партії регіонів, метою якої є налаштування виборців проти ВМР, проти Мера Вінниці. Невже на протязі 10 років не можна знайти нікого на місце цього держслужбовця, який не був би головою осередку партії регионів, хоча б після Революції  Гідності! Ця людина комплектувала списки на антімайдан у Київ в 2014 році, створювала мережі "агітаторів" за партію регіонів, використовуючи своє службове становище. Він проти рекламованих вами Європейських цінностей. Зате, можливо, знає відмінно розподіл, тому й ніяка люстрація його навіть не торкнулася!

Зауважу, що питання запису на отримання талону на прийом  та консультації може легко  вирішиться застосуванням  загальнодоступного мобільного номера поряд зі стаціонарними номерами. До речі, вже багато років навіть в жеках є можливість додзвонитися до диспетчера по мобільному номеру, а ось в суперсучасних прозорих офісах, що є гордістю  ВМР, таких немає. Сумно.


Відповідь:
06 жовтня 2020

Ваше звернення від 24.09.2020 року щодо незадоволення якістю  роботи телефонних номерів та персоналу  територіального відділення «Вишенька» Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради розглянуті виконавчими органами  Вінницької міської ради.  За результатами розгляду повідомляємо наступне.

Ви перебували на обліку в управлінні соціального захисту населення (Правобережне)  як отримувач субсидії до 30.04.2019 року і на даний час ніякими видами державних соціальних допомог не користуєтесь.

Ви  перебуваєте на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків як ветеран військової служби і користуєтесь пільгами на житлово-комунальні послуги в розмірі 50% у грошовій готівковій формі.

В умовах карантинних заходів, які вживаються в країні з метою недопущення поширення коронавірусної інфекції, на виконання постанов уряду, головного санітарного лікаря України, враховуючи протоколи засідань обласної та міської комісій з питань техногенно-екологічної  безпеки та надзвичайних ситуацій, з 12 травня 2020 року  усі відділення ЦНАП «Прозорий офіс», куди входить структурно департамент соціальної політики, в компетенції якого  надання житлових субсидій,  здійснюють прийом громадян виключно за попереднім записом.  Для зручності клієнтів записатись на прийом до адміністраторів департаменту соціальної політики можливо за  телефонами:  59-90-45 – рецепція, 50-83-88, 50-83-92, 50-83-95,50-83-97 –керівники секторів.

Зауваження, викладені у Вашому листі щодо неможливості зателефонувати з мобільного  номеру на стаціонарний телефон, не відповідають дійсності, адже  сучасні тарифні плани операторів мобільного зв'язку України передбачають, як правило,  у складі тарифу від 30 хвилин безкоштовного зв'язку на інші мережі, в т.ч. на  стаціонарні телефони.

Наразі ЦНАП «Прозорий офіс», навіть в умовах карантину, надає вінничанам та мешканцям Вінницької області 582 різноманітних адміністративних та інших видів послуг. Звертаємо Вашу увагу на те, що в умовах карантину спостерігається значний ажіотаж серед клієнтів ЦНАПу, попередній запис клієнтів на прийом в електронній черзі формується на декілька тижнів наперед. Тому дійсно є певні труднощі додзвонитись до рецепції з першого разу.

Питання створення загальнодоступного мобільного номеру або стаціонарного номеру типу «0-800»  для усіх територіальних відділень ЦНАП перебуває в стадії опрацювання та буде вирішуватись, враховуючи реальні можливості міського бюджету.

Також інформуємо Вас, що викладена у Вашому зверненні інформація щодо некоректного поводження з Вами персоналу ЦНАП була  уважно розглянута, отримані пояснення керівника територіального відділення  «Вишенька» ЦНАП «Прозорий офіс» Кравця О.Г. Факти, викладені у Вашому зверненні, не знайшли підтвердження.

Дякуємо Вам за активну громадянську позицію, небайдужість та одночасно приносимо щирі вибачення за можливі незручності, які Ви могли отримати під час відвідання ЦНАП «Прозорий офіс» Вінницької міської ради.

Вкладення